Uwaga! Sprzedaż szkolenia została zakończona.

Organizator:

Nowa Sprzedaż      Online Marketing Magazyn

 

Certyfikowane Warsztaty dla Szefów Sprzedaży

Efektywna polityka handlowa na 2023 r. – jak osiągnąć wzrost wyników sprzedażowych w obecnych realiach biznesowych, przy jednoczesnym utrzymaniu optymalnego systemu prowizyjnego dla zespołu sprzedażowego

Warsztaty poprowadzi Maciej Chabowski

Jeżeli:
  • musisz stworzyć politykę cenową na czasy kryzysu, dzięki której zadbasz o dobre relacje z aktualnymi klientami, którzy są źródłem stabilizacji Twojego biznesu,
  • nie wiesz, jak komunikować podniesienie cen w czasach wysokiej inflacji, by nie stracić Klienta,
  • chcesz dowiedzieć się jakie działania podjąć w celu zminimalizowania ryzyka negatywnego odbioru podwyżki cen przez swoich handlowców, jak i Klientów,
  • zależy Ci na wprowadzeniu optymalnego systemu prowizyjnego, który będzie atrakcyjny, nie spowoduje, że ucierpi na tym budżet firmy oraz dzięki któremu zachowasz konkurencyjność na rynku pracy,
  • chciałbyś zmotywować handlowców do osiągania celów sprzedażowych, wykorzystując atrakcyjne metody pozafinansowe,
  • zastanawiasz się jak w obecnej sytuacji rynkowej rozwijać system prowizyjny, by pracownicy byli zadowoleni, zmotywowani oraz mieli poczucie bezpieczeństwa finansowego,
  • chciałbyś uniknąć spadku poziomu sprzedaży lub zwiększenia liczby zwrotów zamówień spowodowanych wzrostem cen usług i produktów w Twojej firmie,
  • zależy Ci na tym, aby  stworzyć opłacalny system rabatowy, który uzupełni lukę po rezygnujących klientach lub spadających wolumenach zamówień,

To weź udział w praktycznym szkoleniu online, dzięki któremu dopasujesz najlepszy system prowizyjny dla Twojej firmy oraz zadbasz o politykę handlową tak, by wyższe ceny nie wpłynęły negatywnie na sprzedaż i klientów.

PROGRAM WARSZTATÓW
Moduł I

Motywuj finansowo – w jaki sposób skonstruować atrakcyjny system wynagradzania handlowców bez straty dla firmy, ale z dbałością o poczucie bezpieczeństwa finansowego pracowników?

  • Stała i zmienna część wynagrodzenia – w jaki sposób dostosować wysokość płac, które zmotywują handlowców, a jednocześnie pozwolą zachować bezpieczeństwo finansowe w firmie w czasach wysokiej inflacji.
  • Analiza systemu premiowego - na jakie elementy w szczególności warto zwrócić uwagę oraz w jaki sposób dokonać jego korekty, aby odpowiadał współczesnej kryzysowej sytuacji i możliwościom finansowym pracodawcy.
  • System premiowy, który motywuje – jaki model wybrać, przy jednoczesnym uwzględnieniu:
    • specyfiki Twojej firmy,
    • funkcjonowania Twojej firmy w obliczu kryzysu i rosnącej inflacji,
    • poziomu wydajności pracowników,
    • celów pracowników.
Moduł II

Motywuj benefitami pozafinansowymi – jakie dodatkowe bonusy pozytywnie wpływają na efektywność pracy wśród handlowców, a jednocześnie są konkurencyjne wśród innych pracodawców?

  • Przykłady realnych rozwiązań, które możesz wykorzystać w Twojej firmie, by uzyskać oczekiwany wynik, m.in.:
    • propozycje działań podnoszących rangę pracownika,
    • tzw. awans poziomy,
    • benefity pozafinansowe.
  • Analiza konkretnych przykładów rozwiązań motywujących pracowników, które sprawdziły się w wybranych firmach – case study.
Moduł III

Bądź elastyczny – jak zmodyfikować już wdrożoną politykę cenową, by dostosować ją do aktualnej sytuacji gospodarczej?

  • Analiza czynników otoczenia biznesowego oraz zasobów firmy – na jakie elementy warto w szczególności zwrócić uwagę w procesie wyboru polityki cenowej?
  • Strategie cenowe – które z nich warto wybrać dla Twojego biznesu, by uniknąć utraty dotychczasowych klientów?
  • Jak stworzyć zróżnicowaną politykę cenową, która będzie dostosowana do różnych grup klientów?
  • Techniki i metody ustalania cen – czym kierować się w procesie tworzenia cennika dla klientów? Jak podnieść cenę w czasach wysokiej inflacji, by Klient tego nie odczuł?
Moduł IV

Kształć swoich pracowników - czego musisz nauczyć handlowców w procesie podnoszenia cen?

  • Jak umiejętnie argumentować podwyżkę cen w czasach wysokiej inflacji bez ryzyka utraty klienta?
  • Jakich błędów unikać w procesie informowania klientów o podwyżkach?
Moduł V

Zachowaj rozsądek – jak mądrze zachęcić klientów do zakupu, dzięki skutecznej polityce rabatowej oraz działaniom promocyjnym?

  • Z jakich etapów składa się proces ustalania polityki handlowej i jak dopasować system rabatowy do celów sprzedaży oraz stale rosnącej inflacji?
  • Jakie reguły stosowania rabatów są najbardziej skuteczne w sytuacji, kiedy wzrasta liczba rezygnujących klientów?
  • Jakie działania promocyjne możesz wykorzystać w celu uniknięcia klasycznej obniżki cen?
Szkolenie poprowadzi:
Maciej Chabowski
Maciej Chabowski

PARTNER ZARZĄDZAJĄCY / TRENER – menedżer, psycholog społeczny, praktyk biznesu i dyplomowany trener biznesu, autor publikacji naukowych i współwłaściciel Grupy Trenerskiej SkillsDesigners oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Wykształcenie i wiedzę zdobywał na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz podczas licznych szkoleń branżowych. Posiada duże doświadczenie praktyczne w pracy ze zróżnicowanymi grupami klientów biznesowych. Specjalizuje się w profesjonalnych technikach sprzedaży, zastosowaniu perswazji w relacjach handlowych, szkoleniach menadżerskich oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Szkolił handlowców i kadrę zarządzającą wielu firm produkcyjnych (m.in. Privacon Poland, Wisan, Bakoma, Elektroskandia) i farmaceutycznych (m.in. Prosper, Pretium Farm, NEUCA, Świat Zdrowia, Synoptis Pharma). Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem prowadząc także szkolenia dla innych trenerów.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy