Sprzedaż biletów zakończyła się. Sprawdź aktualną ofertę szkoleń >>

INTENSYWNY TRENING SPRZEDAŻOWY

Nowoczesne techniki zwiększające sprzedaż w 2019 roku

Jak rozpoznać potrzeby klienta i zbudować z nim trwałą relację, która przełoży się maksymalizację zysków?

Poznaj prelegenta
Weź udział w szkoleniu, jeżeli chcesz:
  • Poprawić swoje wyniki i realizację celów sprzedażowych zarówno miesięcznych, jak i rocznych,
  • Poznać skuteczne techniki sprzedażowe, które przełożą się na przyspieszenie decyzji zakupowej i domknięcie sprzedaży już w pierwszym kontakcie,
  • Wyposażyć się w przetestowane przez doświadczonych sprzedawców zdania-klucze, które pozwolą z sukcesem rozpocząć rozmowę sprzedażową,
  • Dowiedzieć się, jak nawiązywać i utrzymywać dobre relacje z klientem, dzięki czemu łatwiej będzie maksymalizować obrót i prowadzić skuteczne akcje cross-sellingowe i up-sellingowe.
Czego się nauczysz podczas intensywnego treningu sprzedażowego:
  • Poznasz i przećwiczysz najskuteczniejsze techniki sprzedażowe, które będziesz mógł od ręki wdrożyć w codziennej pracy i zwiększyć swoje wyniki,
  • Otrzymasz gotowe rozwiązania sprzedażowe stosowane przez praktyków, dzięki którym od razu zwiększysz efektywność sprzedaży,
  • Przećwiczysz metody zadawania pytań, które stosują najlepsi handlowcy w Polsce i dowiesz się, jak je wykorzystać w sprzedaży swoich produktów,
  • Poznasz narzędzie sprzedażowe elevator speech, dzięki któremu skrócisz czas rozmowy i szybciej zamkniesz sprzedaż,
  • Stworzysz profile swoich klientów i dowiesz się, jak dopasować do nich ofertę i w jaki sposób ją przedstawiać, aby szybciej podjęli decyzję zakupową,
  • Wyposażysz się w scenariusz storytellingowy, który pozwoli przedstawiać korzyści z zakupu w nowy i bardziej skuteczny sposób,
  • Dowiesz się, w jaki sposób domykać sprzedaż na różnych etapach rozmowy handlowej,
  • Wyposażysz się w skuteczne strategie cross-sellingu i up-sellingu,
  • Nauczysz się, w jaki sposób wizualizować klientom sukces i podniesiesz skuteczność zdobywania pozytywnych decyzji zakupowych.
Skrócony program:
Moduł I

Kluczowe sformułowania otwierające każdą rozmowę sprzedażową i gwarantujące szybką finalizację sprzedaży

  • Jak mówić o sobie i swojej firmie, aby zainteresować klienta i sprawić, aby wysłuchał Twoją ofertę do końca?
  • Jak wykorzystać metodę pytań do otwarcia rozmowy sprzedażowej – co przekona rozmówcę do podjęcia szybkiej decyzji zakupowej?
  • Elevator speech w sprzedaży – jak wykorzystać to narzędzie do zamknięcia sprzedaży w pierwszym kontakcie?

Podczas modułu:

  • Prześledzisz komunikaty marketingowe stosowane przez firmy z różnych branż i zobaczysz, które z nich działają najlepiej i jak je wykorzystać w codziennej pracy,
  • Dzięki pracy na konkretnych przykładach rozmów handlowych dowiesz się, jak wznieść swoją sprzedaż na wyższy poziom,
  • Wymienisz się doświadczeniami z osobami z innych branż i dowiesz się, jak wykorzystać ich triki podczas prowadzenia własnych rozmów sprzedażowych.
Moduł II

Profilowanie klientów i dopasowanie oferty jako gwarancja długofalowych relacji i maksymalizacji zysków

  • Jak prawidłowo profilować klientów i rozpoznać ich typy, aby właściwie dopasować do nich komunikaty?
  • Czy słyszysz, co chce Ci powiedzieć klient? - jak zrozumieć rzeczywiste potrzeby, wyjść im naprzeciw i sfinalizować sprzedaż podczas pierwszej?
  • Jak dzięki profilowaniu potrzeb zwiększyć wartość zakupów i marżę na jednym kliencie?
  • Cross–selling i up-selling w sprzedaży bezpośredniej – w jaki sposób sprzedawać więcej za pomocą prostych trików sprzedażowych?

Podczas modułu:

  • Przetrenujesz stosowanie takich modeli zadawania pytań jak model SPIN, lejek pytań, czy model TED, które od razu pokarzą Ci jak możesz na wczesnym etapie rozmowy sklasyfikować rozmówcę jako prospekta, albo klienta i jak dzięki pozyskanym informacjom przekonać go do współpracy,
  • Poznasz dziesiątki prawdziwych historii sprzedażowych i wyciągniesz wnioski, które z łatwością wdrożysz w codziennej pracy.
Moduł III

Wizualizacja korzyści jako narzędzie zapewniające sukces sprzedażowy

  • Jakich argumentów używać w rozmowie z klientami, by pokazać i uwydatnić korzyści wynikające z posiadania naszego produktu lub usługi?
  • Sprawdzone techniki stosowane w sprzedaży wiązanej, które pomogą sprzedawcom realizować plany we wszystkich kategoriach produktów
  • W jaki sposób wizualizować klientom sukces i podniesiesz skuteczność zdobywania pozytywnych decyzji zakupowych?
  • Czym jest popularny model C-Z-K i czemu tak naprawdę nie działa?
  • Sztuka prezentacji korzyści z wykorzystaniem skutecznego scenariusza story tellingowego.

Podczas modułu:

  • Przedyskutujesz i omówisz skuteczność poszczególnych metod wizualizacji korzyści – dowiesz się co działa, a co nie w sprzedaży,
  • Otrzymasz feedback od prowadzącego nad czym musisz popracować i które zachowania wzmocnić, aby szybko osiągnąć jak najwyższe wyniki sprzedażowe.
Prelegent:
Tomasz Targosz

Wieloletni sprzedawca, koordynator zespołów i trener. Laureat konkursów sprzedażowych (m.in "Jest moc" w Avivie) oraz zdobywca nagród jako wsparcie sprzedaży (m.in. 1. miejsce za wzrost efektywności doradców detalicznych). Od trzynastu lat związany z branżą sprzedażową i szkoleniową, autor książek Sprzedaż jest sexi oraz Martwa sprzedaż, jego artykuły branżowe pojawiają się cyklicznie w takich czasopismach jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż oraz Menedżer Produkcji. Ceni sobie występy na konferencjach, gdzie obrazowo i energetycznie przedstawia zagadnienia związane ze sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem.

Miejsce i termin:

Warszawa, 25.06.2019

Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
Sprzedaż wejściówek zakończyła się.
Sprawdź aktualną ofertę szkoleń lub skontaktuj się z nami.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy