Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Nowa Sprzedaż

 

Certyfikowane Warsztaty dla Szefów Sprzedaży

Jak realizować skuteczną politykę handlową i osiągać wysokie wyniki sprzedażowe przy jednoczesnym prowadzeniu korzystnego systemu premiowego dla zespołu

warsztaty poprowadzi Maciej Chabowski

Jeżeli:
  • zależy Ci na stworzeniu racjonalnego systemu premiowego, który uatrakcyjni ofertę oraz nie spowoduje, że ucierpi na tym budżet Twojej firmy,
  • zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zmotywować handlowców do osiągania lepszych wyników wykorzystując narzędzia inne, niż pieniądze,
  • obawiasz się, że wzrost cen w Twojej firmie spowoduje spadek sprzedaży oraz niezadowolenie klientów,
  • chciałbyś stworzyć opłacalny system rabatowy, który będzie doprowadzał do transakcji „win-win”,
  • musisz dopracować politykę cenową, która będzie dostosowana do możliwości klientów w czasach wysokiej inflacji, a jednocześnie pozwoli osiągnąć zysk w firmie.

Weź udział w praktycznym szkoleniu online, dzięki któremu wybierzesz najlepszy dla Twojej firmy system prowizyjny oraz zadbasz o politykę handlową w taki sposób, by zwiększenie cen nie wpłynęło negatywnie na sprzedaż.

PROGRAM WARSZTATÓW
Blok 1

Motywowanie finansowe - w jaki sposób skonstruować efektywny system wynagradzania handlowców, bez straty dla pracowników i firmy?

  • Stała i zmienna część wynagrodzenia – w jaki sposób dostosować wysokość płac, które zmotywują handlowców, a jednocześnie pozwolą zachować bezpieczeństwo finansowe w firmie.
  • Zasady konstruowania systemu premiowego – na jakie elementy warto zwrócić uwagę podczas dokonywania analizy obecnego systemu oraz w jaki sposób dokonać jego korekty, aby odpowiadał obecnej sytuacji gospodarczej i możliwości pracodawcy.
  • System premiowy w Twojej firmie, który motywuje – jaki modelowy system wybrać, przy jednoczesnym uwzględnieniu:
    • specyfiki Twojej firmy,
    • funkcjonowania Twojej firmy w obliczu kryzysu i wzrastającej inflacji,
    • poziomu wydajności pracowników,
    • celów pracowników.
Blok 2

Motywowanie pozafinansowe - co wpływa na efektywność sprzedaży wśród handlowców?

  • Przykłady realnych rozwiązań, które możesz wykorzystać w Twojej firmie, by uzyskać oczekiwany wynik, m.in.:
  • propozycje działań podnoszących znaczenie pracownika,
  • tzw. awans poziomy,
  • benefity pozafinansowe.
  • Analiza konkretnych przykładów rozwiązań motywujących pracowników, które sprawdziły się w wybranych firmach – case study.
Blok 3

Jak zmodyfikować politykę cenową w nieprzewidywalnych czasach?

  • Analiza czynników otoczenia biznesowego oraz zasobów firmy – na jakie elementy warto w szczególności zwrócić uwagę w procesie wyboru polityki cenowej?
  • Strategie cenowe – jakie rodzaje wyróżniamy? Które z nich będą odpowiednie dla Twojego biznesu przy uwzględnieniu konkurencji oraz możliwości finansowych klientów?
  • Klienci w procesie wyboru polityki cenowej – na co zwrócić uwagę tworząc zróżnicowane polityki cenowe wobec różnych grup klientów?
  • Techniki i metody ustalania cen – czym kierować się w procesie tworzenia cennika dla klientów? Jak podnieść cenę, by Klient tego nie odczuł?
Blok 4

Rola handlowców w podnoszeniu cen – czego musisz ich nauczyć?

  • Argumentacja handlowa – jak poinformować klienta o podwyżce cen?
  • Jakich błędów unikać w procesie przekazywania klientom informacji dotyczących podwyżek?
Blok 5

Rozsądna sprzedaż – jak mądrze zachęcić klientów do zakupu, dzięki skutecznej polityce rabatowej oraz działaniom promocyjnym, które nie wchodzą w jej zakres?

  • Proces ustalania polityki rabatowej – z jakich etapów się składa oraz jak dopasować system rabatowy do celów Twojego biznesu?
  • Jakie aktualne reguły stosowania rabatów powinieneś znać jako szef sprzedaży?
  • Sprzedaż bez rabatów – czy jest jeszcze możliwa? Przykłady działań promocyjnych, które mogą zastąpić obniżkę cen.
Szkolenie poprowadzi:
Maciej Chabowski
Maciej Chabowski

PARTNER ZARZĄDZAJĄCY / TRENER – menedżer, psycholog społeczny, praktyk biznesu i dyplomowany trener biznesu, autor publikacji naukowych i współwłaściciel Grupy Trenerskiej SkillsDesigners oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Wykształcenie i wiedzę zdobywał na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz podczas licznych szkoleń branżowych. Posiada duże doświadczenie praktyczne w pracy ze zróżnicowanymi grupami klientów biznesowych. Specjalizuje się w profesjonalnych technikach sprzedaży, zastosowaniu perswazji w relacjach handlowych, szkoleniach menadżerskich oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Szkolił handlowców i kadrę zarządzającą wielu firm produkcyjnych (m.in. Privacon Poland, Wisan, Bakoma, Elektroskandia) i farmaceutycznych (m.in. Prosper, Pretium Farm, NEUCA, Świat Zdrowia, Synoptis Pharma). Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem prowadząc także szkolenia dla innych trenerów.

Uwaga!

Warsztaty są dostępne w 3 różnych wersjach:

  • STANDARD – udział w szkoleniu na żywo
  • PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu
  • SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + materiały dodatkowe:
    • Arkusz celów - narzędzie pozwalające na automatyczne wyliczanie premii dla handlowców, które pozwala sformułować i przeliczyć na targety premii poszczególne zadania sprzedażowe i jakościowe. Dodatkowo zawiera instrukcję omówienia celów z handlowcem,
    • Regulamin grywalizacji - przykładowy regulamin dodatkowego systemu motywacyjnego dla handlowców oparty o mechanizm grywalizacji.
Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • materiały dodatkowe.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy