Weź udział w jedynym szkoleniu na rynku, na którym powiemy Ci, jak skonstruować politykę handlową, aby trwale podnieść ceny bez spadku ilości sprzedanych sztuk!
Klienci nie są w stanie rzetelnie porównywać cen. Chcą tylko wierzyć, że kupują dobrze i nie przepłacają. Dlatego walka dzisiaj toczy się przede wszystkim o świadomość i percepcję konsumenta.
ANALIZA CASE STUDY: Inżynieria handlowa, czyli jak połączyć perspektywę wzrostu z perspektywą rentowności?
PARTNER ZARZĄDZAJĄCY / TRENER – menedżer, psycholog społeczny, praktyk biznesu i dyplomowany trener biznesu, autor publikacji naukowych i współwłaściciel Grupy Trenerskiej SkillsDesigners oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Wykształcenie i wiedzę zdobywał na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz podczas licznych szkoleń branżowych. Posiada duże doświadczenie praktyczne w pracy ze zróżnicowanymi grupami klientów biznesowych. Specjalizuje się w profesjonalnych technikach sprzedaży, zastosowaniu perswazji w relacjach handlowych, szkoleniach menadżerskich oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Szkolił handlowców i kadrę zarządzającą wielu firm produkcyjnych (m.in. Privacon Poland, Wisan, Bakoma, Elektroskandia) i farmaceutycznych (m.in. Prosper, Pretium Farm, NEUCA, Świat Zdrowia, Synoptis Pharma). Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem prowadząc także szkolenia dla innych trenerów.
Warszawa, 28.01.2020 r.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!