Uwaga! Sprzedaż zakończona! Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą >>

Certyfikowany PR Manager™

sprawdzone sposoby prowadzenia kampanii PR, budowania marki, sponsoringu, PR-u w social mediach oraz rozliczanie działań PR-owych

całodniowe warsztaty zawodowe dla PR-owców, marketingowców, szefów firm + konsultacje z Pauliną Smaszcz-Kurzajewską

25 października 2018

Warszawa
godz. 10:00 - 17:00

Sprawdź program
Jeżeli:
  • Chcesz poznać nowoczesne i skuteczne narzędzia PR-u, komunikacji, budowania marki w kanałach offline i online, w tym w social mediach
  • Chcesz znacząco podnieść swoje kwalifikacje ucząc się od jednej z najlepszych profesjonalistek PR w Polsce oraz otrzymać wartościowy certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności
  • Chcesz nauczyć się, jak analizować wpływ działań PR-owych na kondycję marki/firmy, aby móc trafnie dobierać i korygować poszczególne strategie

To nie może zabraknąć Cię na unikalnych na rynku profesjonalnych warsztatach dla osób zajmujących się PR-em i komunikacją!

Program warsztatów:
Panel 1

Jak zbudować PR, który będzie inwestycją biznesową z namacalnym zwrotem?

  • Jak dobrać strategię i narzędzia PR do celu, który chcemy osiągnąć?
  • Jakie narzędzia PR-owe sprawdzają się w dzisiejszej dobie mediów wielokanałowych, gdzie specjalista ds. PR musi błyskawicznie reagować na wielu frontach?
  • Jak odróżnić działania public relations od działań marketingowych, reklamowych i CSR-owych? Jaka jest rola marketingu, a jaka PR-u?
  • Dlaczego inwestycja w PR się zwraca i jak to wykazać przed Zarządem?
  • Jak departament PR jako dział kosztowy może uzupełniać departamenty przychodowe i jak nie popaść w rywalizację?
  • Jak rozliczać PR: ROI? AVE? Tone of publications? Size of publications?
Panel 2

Wymagająca specyfika PR-u w social mediach – jak działać skutecznie w tak dynamicznym środowisku?

  • Jakie są zadania marketingu, a jakie PR-u w social mediach?
  • Jak sprytnie podnieść rozpoznawalność marki w social mediach za pomocą działań bezpłatnych lub niskobudżetowych?
  • Jak wykorzystać własnych fanów profilu społecznościowego do organicznego budowania reputacji marki?
  • Specyfika języka PR-owego w social mediach – jak budzić zaufanie za pomocą odpowiednich słów i zwrotów?
  • Wzory skutecznych komunikatów w zależności od funkcji jaką mają spełnić (zapobieganie, zażegnanie kryzysu, promocja marki/produktu)
Panel 3

Personal branding PR-owca, budowanie własnej pozycji w firmie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną

  • Sprawdzone schematy zarządzania komunikacją wewnątrz firmy, szczególnie ważne w przypadku kryzysów PR-owych
  • Umiejętność dobrego komunikowania werbalnego, parawerbalnego, behawioralnego wewnątrz firmy
  • Personal branding: samoświadomość (cechy charakteru, osobowości, emocjonalność)
  • Odpowiednie zastosowanie języka emocji w zależności od sytuacji
  • Szybkość reakcji werbalnych w zarządzaniu sobą i zespołami ludzkimi w firmie
  • Wykorzystanie potencjału energetycznego zespołu i indywidualności (inspiracja, motywacja, egzekucja, strategia)
  • Warsztat copywriterski: poprawność językowa i najczęściej popełniane błędy (mowa, przemowy, korespondencja e- mailowa wewnątrz i na zewnątrz firmy)
  • Wzory skutecznych komunikatów, przemówień, komentarzy w social mediach – analiza języka i stylu wypowiedzi, który ma przynieść określony skutek
Panel 4

Biznes vs Media. Czy zawsze dwie strony barykady?

  • Doświadczenia z perspektywy dziennikarki i z perspektywy PR-owca
  • Co irytuje i dlaczego pojawia się brak zrozumienia?
  • Forma kontaktu i budowaniu relacji
Panel 5

Sytuacje kryzysowe (social, print, tv, radio). Jak sobie radzić z nieprzychylnymi komentarzami lub dziennikarzem?

  • Dialog w sytuacjach kryzysowych
  • Wystąpienia publiczne i medialne w sytuacji kryzysowej ( zasady, konsekwencja, zarządzenie)
  • Nawiązywanie kontaktu z nieprzychylnym dziennikarzem (social media)
  • Publikacje i oświadczenia (social media, www, intranet)
  • Sprawdzone schematy postępowania w sytuacjach kryzysowych z uwzględnieniem różnych kanałów komunikacji
  • Informacja, intencja, odbiór medialny i społeczny, czyli jak uniknąć pułapek i kiedy najczęściej możesz być potencjalnie źle odebrany?
  • Autorytatywność wypowiedzi i mowa ciała: PRowca oraz ekspertów
  • Wzbudzenie zaufania: Dlaczego media internetowe lub dziennikarz mają zaufać?
  • Precyzja wypowiedzi: Jak i co powiedzieć?
  • Komunikacja werbalna, parawerbalna, pozawerbalna
  • Rola czynnika „personal touch” w kryzysie
Panel 6
Panel Specjalny

Case Study

  • Strategia PR case study. Sukces serialu BELFER. Jak z niewielkim budżetem Zespół PR i Komunikacji platformy nc+ zbudował konsekwentnie sukces medialny i srodowiskowy serialu „BELFER”?
  • 7 grzechów głównych PR-owca – zasady obowiązujące PR-owca według Rady Etyki Mediów a błędy praktyczne, których „nie wybaczają” współczesne media
  • Analiza trudnych sytuacji PR-owych i komunikacyjnych uczestników warsztatów – odpowiedzi na pytania i dyskusja
Warsztaty poprowadzi:
Paulina Smaszcz-Kurzajewska
Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Dziennikarka i prezenterka telewizyjna, trener autoprezentacji i rozwoju osobistego, mentorka. Od ponad 15 lat szkoli indywidualnie członków zarządów oraz top menedżerów, polityków, specjalistów medycznych, przedsiębiorców, przedstawicieli sprzedaży i biznesów indywidualnych, klientów VIP oraz przedstawicieli NGO’s na forach polskich i europejskich. Wykładowca-praktyk na Wydziale Zarządzania UW, Wydziale Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych UW, Wydziale Socjologii Uniwersytetu SWPS.

Na polskim rynku pracuje w dużych korporacjach od 23 lat pełniąc stanowisko top menedżera public relations budując międzynarodowe projekty strategiczne. Obecnie pracuje jako Dyrektor PR i Komunikacji/Rzeczniczka Prasowa platformy nc+, zarządzając zespołem public relations i prowadząc strategicznie działania agencji socialmediowej oraz agencji PR. Razem ze swoim zespołem zdobyła aż 4 najbardziej prestiżowe nagrody w branży: 3 Złote Spinacze i Nagrodę Publiczności, TELEKAMERĘ, Wydarzenie Roku EMPIKu i Nagrodę Filmową ORŁA. Ekspert w konkursie BIZNES WOMAN ROKU oraz trenerka, coach, mentorka kobiet zrzeszonych w VITALVOICES GLOBAL PARTNERSHIP, Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Loży Kobiet Biznesu, Fundacji KONGRES KOBIET, Women@Work Harper’s Bazaar, MAKE UP BUSISNESS, Klubie Kobiecego Biznesu Polsko-Francuskiej Izby Gospodarczej, Loży Kobiet Biznesu. Twarz i ambasadorka kampanii #StaćMnieNaSukces.

Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 1599 zł netto.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy