Uwaga! Trwa przedsprzedaż! Sprawdź szczegóły

Warsztaty, ćwiczenia, konsultacje - kurs dla początkujących

Facebook dla firm 2018/2019

Reklamy, kampanie i działania marketingowe, które realizują cele biznesowe!

27 września 2018

Poznań
godz. 10:00 - 17:30

Sprawdź program
Jeżeli:
  • Wiesz, że w biznesowych kanałach promocji Facebook stał się potężną machiną reklamową przynoszącą firmom mierzalne efekty biznesowe
  • Zdajesz sobie sprawę, że "diabeł tkwi w szczegółach", dlatego trzeba uczyć się od najlepszych
  • Interesują Cię wyłącznie działania, które dały firmom realne efekty: zbudowanie bazy mailingowej, sprzedaż, generowanie zapytań ofertowych, itp.
Nie może zabraknąć Cię na wyjątkowo konkretnych warsztatach, które przygotował czołowy Social Media Ekspert z Redakcji Online Marketing Magazine!
Uwaga! Stawiamy tylko na cele, które są realne do osiągnięcia!

Za pomocą sprytnych wskazówek i przykładów z innych firm Prelegent udowodni, że można:

  • sprawić, aby Facebook był głównym źródłem ruchu na Twojej stronie www
  • zrobić z Facebooka pierwsze i podstawowe źródło klientów
  • kilkukrotnie zwiększyć liczbę fanów na Facebooku w ciągu kilku miesięcy
  • wyraźnie zwiększyć liczbę osób, które są aktywne i wchodzą w interakcję
Forma warsztatów:

Chcąc zapewnić Państwu jak największy stopień przyswojenia wiedzy zajęcia będą odbywały się z użyciem komputerów*. Wszelkie przykłady poruszane przez Prelegenta podczas zajęć będą odnosiły się do specyfiki firm Uczestników, aby maksymalnie skorzystali Państwo ze szkolenia.

*Ważne! Prosimy o zabranie ze sobą własnych komputerów przenośnych.

Program warsztatów
Część 1
Osiąganie celów biznesowych na Facebooku

1. Jakie działania podjąć, aby przyniosły Twojej firmie wymierne korzyści biznesowe?

  • Na jaką reklamę powinieneś postawić w zależności od profilu Twojej firmy?
  • Jaki cel powinieneś sobie obrać, aby na końcu "łańcucha" wygenerować sprzedaż - pozyskiwać leady i zapytania czy od razu generować sprzedaż? Prelegent odpowie na to pytanie w odniesieniu do firm Uczestników.
  • W jaki sposób finalizować kampanię - na Facebooku czy na landing page?
  • Jak są zbudowane landing page'e, które dają 20-30% konwersję akcji kierowanych z Facebooka?

2. Narzędzia i sprytne porady czołowego Social Media Eksperta z Redakcji Online Marketing Magazine Polsce, dzięki którym zrealizujesz założone cele biznesowe - praktyczne warsztaty na komputerach.

  • Co to znaczy wartościowa treść w reklamie? Jakie treści generowały najwyższą konwersję na Facebooku w I połowie 2018 roku?
  • Styl wpisów a skuteczność, czyli jak pisać do naszej grupy docelowej?
Część 2
Narzędzia i sprytne porady czołowego Social Media Eksperta z Redakcji Online Marketing Magazine Polsce, dzięki którym zrealizujesz założone cele biznesowe - praktyczne warsztaty na komputerach

3. Manager reklam "krok po kroku"

  • Jak w pełni wykorzystać Managera reklam - mało popularne triki, które dają duże efekty
  • "Wzorcowa" konfiguracja reklamy "krok po kroku":
    • w jaki sposób cel kampanii definiuje wybór formatu - przykłady i kontrprzykłady
    • w jaki sposób szybko i skutecznie mierzyć konwersję reklam?
  • Zdjęcie, które decyduje o tym, czy użytkownik kliknie w tekst - najlepsze przykłady
  • Treść reklamy - jak napisać krótki i skuteczny lead, który wywoła zamierzony efekt?

4. Jak poprawnie zdefiniować grupę docelową, aby zmaksymalizować skuteczność reklamy?

  • Opcje podstawowe, średniozaawansowane i zaawansowane - jak w 100% wykorzystać ich zawiłości?
  • Przykłady kampanii z dobrze i źle dobranymi grupami docelowymi
  • Częste i mniej częste błędy, które popełniają marketerzy w definiowaniu grup docelowych

5. Remarketing jako wyjątkowo skuteczna funkcjonalność Facebooka!

  • W jaki sposób wykorzystać remarketing i piksel konwersji na Facebooku do śledzenia osób, które odwiedziły stronę?
  • Dlaczego docieranie do osób, które były już na stronie www firmy to najskuteczniejsza opcja ze wszystkich?
  • W jaki sposób skonfigurować grupę remarketingową?

6. Facebook i baza mailowa lub telefoniczna - wyjątkowo skuteczne narzędzie generowania sprzedaży!

  • W jaki sposób zintegrować bazę mailową lub telefoniczną z Facebookiem?
  • Jakie efekty i kampanie można realizować dzięki tej opcji - przykłady działań z zaskakująco wysokim współczynnikiem konwersji
  • Praktyczne pomysły na kampanie sprzedażowe z zastosowaniem baz mail i tele

7. W jaki sposób minimalizować koszty kampanii na Facebooku?

  • Budżet i płatności - który model płatności wybrać, aby było najefektywniej? (CPC, CPM, oCPM)
  • Jak osiągnąć współczynnik efektywności kosztowej - sprytne wskazówki
  • Formy płatności, faktury - jak to działa?
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania:

Formuła case study - nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.

100% praktycznych porad - podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Państwa działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą "krok po kroku".

Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów - Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali."

Indywidualne bezpłatne konsultacje po warsztatach - nasi trenerzy są do Państwa dyspozycji w przeciągu tygodnia po od daty warsztatów - odpowiemy na każde Państwa pytanie!

Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji - to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów.

Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników - współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

Kurs poprowadzi:
Grzegorz Nowicki
Grzegorz Nowicki

Specjalista w zakresie prowadzenia efektywnościowych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.

Szef działu Social Media jednego z największych wydawnictw w Polsce. Praktyk, który na co dzień zarządza strategią oraz budżetem marketingowym blisko 80 fanpage’ów. Tylko w ciągu ostatniego roku zrealizował 1 800 skutecznych kampanii sprzedażowych oraz leadowych. Grzegorz poprowadzi praktyczne szkolenie z Facebook Ads, na którym poznasz reklamy na Facebooku od podszewki.

Koszt uczestnictwa:
Wersja STANDARD

1099 zł netto

899 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentem
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Kompendium wiedzy w postaci filmu szkoleniowego - "Niestandardowe grupy odbiorców - krok po kroku"
Wersja PREMIUM

1199 zł netto

999 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentem
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Kompendium wiedzy w postaci filmu szkoleniowego - "Niestandardowe grupy odbiorców - krok po kroku"
Skorzystaj z promocji
Wybierz swoją wersję!
Zgłoś się
Sprzedaż biletów zakończyła się.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy