Uwaga! Trwa przedsprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Największe ogólnopolskie warsztaty

Nowy potencjał Google Ads – jak pokonać konkurencję w sieci w 2019 roku?

Perswazyjne treści reklam
Sprytne metody pozyskiwania konwersji
Skuteczne metody kierowania
Wykorzystanie nowych funkcjonalności i statystyk w maksymalizacji wyników kampanii

(warsztaty Google Ads z ćwiczeniami na komputerach + indywidualne konsultacje)

Sprawdź program
Jeżeli:
  • Chcesz podnieść skuteczność działań w Google Ads
  • Chcesz wiedzieć, jak pisać reklamy Ads, aby przejąć kliki konkurencji
  • Chcesz poznać nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dlatego dają olbrzymie ROI

To nie może zabraknąć Cię na profesjonalnych warsztatach, które poprowadzi Krzysztof Wroński!

Podczas warsztatów omówimy i przećwiczymy na przykładach:
  • Jak tworzyć reklamy, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne,
  • Jakie kombinacje haseł i znaków dawały najlepsze wyniki w 2018 r. – dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych,
  • Jak analizować i przejmować ruch konkurencji w Google,
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika,
  • Jakie kombinacje kierowania reklam do sieci reklamowej Google dają oszałamiające wyniki za niską stawkę,
  • Jakie możliwości dają nowe statystyki Ads i bezpłatne programy do analizy jakości reklam i konkurencji,
  • Jakie pomysły remarketingowe dadzą najlepsze efekty w 2019 roku.
Program warsztatów:
Blok 1

Jak tworzyć perswazyjną treść reklam w Google Ads i skuteczną stronę docelową?

  • Co najlepiej działa w copywritingu w Google Ads  po najnowszych zmianach w panelu administracyjnym w 2018  roku oraz w trendach na 2019  rok pod względem formułowanych zapytań do Google? – wnioski osobno dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandindowych.
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads , aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze praktyki.
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty jest bardzo duża?
  • Co najlepiej działa w 2018 roku jako bezpośrednia przyczyna kliknięć i jakie wnioski warto wyciągnąć na 2019 rok – jak umiejętnie stosować liczby, daty, ceny, rabaty, wielkie i małe litery, aby przyciągnąć wzrok użytkownika?
  • Bezpłatne narzędzia sugerujące najlepszy dobór słów  – jak z nich korzystać, aby skrócić drogę dojścia do najlepiej konwertujących haseł?
  • Jak różnicować treść reklam na urządzenia mobilne – jak w mobile'u najlepiej wyraża się call to action?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego, czy Twój potencjalny klient jest tylko świadom swojej potrzeby, a nie ma świadomości Twojego produktu, a jak napisać reklamę gdy ma świadomość produktu i chce kupić?
  • Na jakich zasadach można promować się na znaki towarowe konkurencji – kiedy nie będzie to czynem nieuczciwej konkurencji i przyniesie wysoki zwrot z reklamy?

Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.

Blok 2

Nowość! Elastyczne reklamy w sieci wyszukiwania. Hit czy kit? Na co uważać?

  • Odmiany reklam, czyli zaplanuj swoje testy reklam.
  • Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce– wszystko, co musisz o nich wiedzieć.
  • Moduły dostosowania reklam, czyli sposób na dostosowanie przekazu reklamowego do tego czego szuka użytkownik używanego przez niego urządzenia - od jego lokalizacji, dodaty, godziny lub dnia tygodnia.
Blok 3

Jak niekonwencjonalnie konstruować reklamę Ads, aby się wyróżnić?

  • Nowe funkcjonalności kreatora reklam, które pozwolą się wyróżnić w 2019  roku.
  • Jak umiejętnie stosować rozszerzenia jako bardzo skuteczny element wyróżnienia reklamy?krytyczny wpływ na AdRank:
    • rozszerzenie objaśnień – jakie słowa i hasła podnoszą klikalność reklamy?
    • rozszerzenia linków do podstron – jak tworzyć unikalne zestawy linków do podstron w zależności od zapytania użytkownika?
    • rozszerzenia informacji w witrynie – wyróżnij kategorie swoich produktów lub usług: marki, modele, okolice, style, czy kierunki studiów.
    • rozszerzenia połączeń – jak mierzyć konwersje z połączeń wykonanych za pomocą rozszerzeń reklam?
    • rozszerzenia z informacją o cenie – jak je umiejętnie stosować, aby podnieść konwersję?
    • rozszerzenia wiadomości - wysyłka sms z poziomu reklamy Ads – w jakich sytuacjach najlepiej sprawdzi się ta funkcjonalność?
    • rozszerzenia lokalizacji – dowiedz się jak wyświetlić w rozszerzeniu adres, nr telefonu i godziny otwarcia
    • rozszerzenie powiązanej lokalizacji – jeśli sprzedajesz swoje produkty za pośrednictwem sieci handlowych i innych partnerów, to rozszerzenie pozwoli na dotarcie bezpośrednio na ich stronę
    • rozszerzenia cen – dzięki rozszerzeniom cen, możesz pokazać użytkownikom wybrane przez siebie produkty wraz z cenami i skierować ich bezpośrednio do nich
    • rozszerzenia aplikacji – dzięki nim możesz nakłonić użytkownika do pobrania swojej aplikacji
    • rozszerzenia promocji – służą  do pokazywania wyprzedaży, ofert specjalnych i kodów rabatowych
    • rozszerzenia automatyczne – dowiedz się jakie jeszcze rozszerzenia oferuje Google Ads  i które z nich są dostępne w Polsce, m.in. rozszerzenia oceny sprzedawców
  • Jak czytać statystyki kliknięć rozszerzeń, aby optymalizować całą kampanię?
  • Jak umiejętnie robić rozszerzenia dla urządzeń mobilnych, aby klient zadzwonił?
  • Jak tworzyć reklamy kierowane do użytkownika mobilnego, gdzie responsywność to już niewystarczający standard?
  • Jak wyróżnić się poprzez treść w rozszerzeniach? – np. dostosowanie treści do pory dnia, rotacja tekstem, etc.
Blok 4

Google i sieć reklamowa Google – gdzie są największe szanse reklamowe i sprzedażowe za niewielkie pieniądze?

  • Dlaczego stosowanie ogólnych miejsc docelowych jest mało skuteczne?
  • Kierowanie na dane demograficzne w sieci wyszukiwania – jak dostosowywać skuteczne komunikaty do płci?
  • Na jakiej zasadzie można i warto kierować na cudze strony www?
  • Możliwość modyfikacji stawek w zależności od urządzenia – ciekawe pomysły promocyjne z wykorzystaniem tej funkcjonalności
  • Nowe, wysoko konwertujące i tanie miejsca kierowania – jak za pomocą reklamy na Youtube o niskim budżecie zbudować wrażenie silnego brandu i zdobyć ogromny zasięg?
  • Sprytne kombinacje metod kierowania reklam: tematy, słowa kluczowe, remarketing, kierowanie wg zainteresowań, wg danych demograficznych – jak je umiejętnie łączyć dla najwyższej konwersji?
Blok 5

Jak interpretować nowe i zaawansowane statystyki Google Ads, aby pokonać konkurencję?

  • W jaki sposób sprawdzić konkurencję w Google Ads?
  • Jak podejmować dobre decyzje na podstawie udziału w wyświetleniach oraz pozycji w  wyszukiwarce?
  • Atrybucja w Google Ads , czyli jak interpretować raporty konwersji, żeby sprawdzić które kampanie/ grupy reklam/ słowa kluczowe przynoszą bezpośrednie konwersje, a które wspomagają proces osiągnięcia konwersji?
  • Raporty cross-device w atrybucji konwersji do konkretnego urządzenia – narzędzie, które wspiera wielokanałowe działania marketingowe.
  • Informacje o przyczynach odrzuceń – jak wyciągać prawidłowe wnioski dla kampanii?
  • Jakie informacje dla kampanii niesie względny CTR i jak dzięki niemu podnieść jej skuteczność?
  • Możliwości, jakie daje zastosowanie symulatora stawek.
Blok 6

Wysoko konwertujące pomysły na remarketing

  • Jak dotrzeć z remarketingiem do użytkowników spoza własnych stron www?
  • Listy remarketingowe na poziomie konta MCK – co to daje reklamodawcom?
  • Jak tworzyć listy remarketingowe w następstwie określonych zachowań użytkowników na stronie i jak dopasowywać do nich treść reklam? Przykłady najlepszych połączeń.
  • Najlepsze hasła ,,call to action” w reklamach remarketingowych pod względem statystyk konwersji z 2018 roku – wnioski dla marketerów.
  • Nieoczywiste możliwości remarketingu – jak wykorzystać ich pełen potencjał?
  • Zaawansowane pomysły na remarketing – najlepsze przykłady z praktyki marketerów.
Prowadzący:
Krzysztof Wroński
Krzysztof Wroński

Trener Google Ads

Prowadził szkolenia z Google Ads i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występował również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing, InDigital Marketing, semKRK, czy INternet Beta Conference. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads i Analytics. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1499 zł netto i obejmuje:
    Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych i cenionych specjalistów,
    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,
    Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej,
    Przerwy kawowe i lunch.
  • Zgłoś się

    Ostatnie wolne miejsca!
    Przy zgłoszeniu do 16 grudnia 2018 r. niższa cena - 1199 zł netto!

     

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy