Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Prelegent:
Marcin Sadowski
Marcin Sadowski

Marafiki Facebook&Google Ads Specialist
Specjalista do spraw marketingu internetowego, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych – w szczególności Facebook Ads oraz Google Ads dla dużych oraz małych marek z różnych branż. W prowadzonych kampaniach dba o realizację wymierzonych celów, a także przekazuje wiedzę na temat efektywnego wykorzystywania systemu reklam jak i prowadzonej strategii reklamowej. Dodatkowo zajmuje się także tworzeniem treści graficznych.

Termin i miejsce

Warszawa, 26 kwietnia 2019 r.

Warsztaty odbędą się w godz. 10.00-17.00.

Uwaga!

Zajęcia będą odbywały się w formie warsztatów z użyciem komputerów.

Ważne! Prosimy o zabranie ze sobą własnych komputerów przenośnych.

Podczas warsztatów dowiesz się:
  • Dlaczego reklamy na Facebooku należy kontrolować najlepiej co 2-3 dni?
  • Jak stworzyć jak najbardziej naturalną reklamę, która przyniesie konwersje?
  • Dlaczego warto inwestować w działania remarketingowe na Facebooku, czyli sprzedaż na klientach, którzy widzieli Twój produkt, ale nie zdecydowali się na zakup?

Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów

Prelegent wspiera uczestników, udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.

Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników

Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują najwyższy poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania:

Formuła case study

Nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.

100% praktycznych porad

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą „krok po kroku".

Program warsztatów:
Panel I

Facebook Ads – konfiguracja i najważniejsze ustawienia Menedżera reklam

  • Zakładanie konta reklamowego w menedżerze firmy – konfiguracja.
  • Ustawienia firmowe na koncie reklamowym.
  • Nawigacja w panelu menedżera firmy i jego główne funkcje.
  • Atrybucja – dlaczego warto zwrócić na nią uwagę?
Panel II

Reklama na Facebooku – od czego zacząć?

  • Strategia reklamowania się na Facebooku – dlaczego warto ją mieć i jak zacząć planowanie działań reklamowych na Facebooku?
  • Cele reklamowe kampanii – czym są i jak je wybrać w oparciu o profil firmy?
  • Grupy odbiorców – dlaczego warto dokładnie zbadać grupę, do której chcemy trafić (Audience Insight)?
  • Umiejscowienie reklam na Facebooku – jak sprawić, aby reklama była skuteczniejsza?
  • Rodzaje metod rozliczania i strategie optymalizacji wyświetleń oraz składania ofert dla zestawów reklamowych.
  • Przykładowe warianty reklam na Facebooku oraz możliwości ich zastosowania dla wyznaczonych celów reklamowych.
Panel III

Warsztaty z tworzenia podstawowych kampanii w Ads Menedżerze

  • Dobór grup docelowych pod swój cel reklamowy – samodzielne ćwiczenia.
  • Dostosowanie budżetu oraz stawek dla zestawu reklam.
  • Stworzenie kreacji reklamowej.
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych (tips&tricks).
  • Centrum reklam – tworzenie projektów reklamowych.
Panel IV

Facebook Piksel – skuteczne narzędzie dochodowych kampanii reklamowych

  • Podstawowa konfiguracja Piksela w Menedżerze Reklam.
  • Dodanie mikro-konwersji w Piksel Facebook.
  • Prawidłowa konfiguracja i tagowanie podstawowych zdarzeń niestandardowych z użyciem Google Tag Menadżera.
  • Jak ustawić podstawowy remarketing w oparciu o Piksel Facebooka – strategie wykorzystania jednej z najskuteczniejszych form reklamy na Facebooku.
  • Tworzenie niestandardowych grup odbiorców na podstawie danych Facebook Piksel.
  • Piksel Facebooka i średniozaawansowane metody kierowania reklam.
Panel V

Minimalizowanie kosztów – analiza i optymalizacja reklamy na Facebooku

  • Podstawowa optymalizacja kampanii grup docelowych i kreacji reklamowych.
  • Dostosowanie kolumn widoku w oparciu o wcześniej ustalone cele reklamowe oraz ustawione konwersje na Facebook Piksel.
  • Przegląd statystyk w Google Analytics – jak przeprowadzić w oparciu o Google Analytics ocenę na temat tego, czy cele, które miała osiągnąć Twoja kampania reklamowa zostały zrealizowane?
  • Testy A/B na Facebook Ads.

Panel dodatkowy

  • Łączenie konta reklamowego na Facebooku z kontem na Instagramie.
  • Formaty reklamowe na Instagramie i najlepsze praktyki.
Jeżeli chcesz:
  • dowiedzieć się, dlaczego nikt nie klika w Twoją reklamę na Facebooku,
  • wiedzieć, jak interpretować zasięg postów, długość trwania kampanii oraz liczbę wyświetleń w odniesieniu do poniesionego nakładu finansowego,
  • poznać sprawdzone triki na dotarcie do większej ilości klientów na Facebooku i tworzyć skuteczniejsze kampanie reklamowe w Menedżerze reklam,
  • efektywnie analizować swoje działania, by w pełni wykorzystywać potencjał reklamowy serwisu,

to nie może zabraknąć Cię na praktycznych warsztatach.

Reklamy na Facebooku, które sprzedają

Skuteczne sposoby na wykorzystanie potencjału reklamowego Facebooka

Sprawdź program
Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • przerwy kawowe i lunch.
  •  

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy