CASE STUDY:
WARSZTATY PRAKTYCZNE, podczas których:
Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży Digital Marketing. W toku pracy zawodowej odpowiedzialny m. in. za tworzenie strategii obecności marek w kanałach digital, media społecznościowe oraz programatyczny zakup reklamy. W swojej karierze był odpowiedzialny za dział Social Media w Agencji Isobar.
Od blisko sześciu lat związana z branżą mediów społecznościowych. Aktualnie jako CustomerCare Manager w Isobar Poland zarządza działem zajmującym się zintegrowaną obsługą klientów w sieci. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi rozpoczynała od obsługi moderacyjnej profili klientów w mediach społecznościowych. Jeszcze pamięta jak to jest moderować profil klienta na Naszej Klasie. Prywatnie pasjonatka wszystkiego co włoskie, zwłaszcza jedzenia.
Z branżą social media związana od pięciu lat. Karierę rozpoczynała jako moderator, zarządzając treściami na profilach klientów z branż m.in. telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych czy parentingowych. Od ponad roku odpowiada za sprawną i jakościową obsługę klientów w obszarze social media oraz e-commerce. Z zamiłowania i wykształcenia socjolog, po godzinach fanka blogów (przede wszystkim kulinarnych).
W dniu warsztatu otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności!
Sprawdzonymi pomysłami, jak kompleksowo prowadzić obsługę klienta w sieci
Wzorcowymi przykładami odpowiedzi, gotowych do modyfikacji i zastosowania
Pakietem narzędzi, które pomogą dbać o Twoją markę w sieci
Gotową strategią prowadzenia komunikacji z problematycznym klientem online
Co najmniej kilkoma wariantami prowadzenia komunikacji dopasowanych do rodzaju komentarzy
Nie może zabraknąć Cię na jedynych takich warsztatach na rynku!
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!