Uwaga! Sprzedaż zakończona! Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą >>
Program warsztatów:
Panel I

Klient XXI wieku – jakie oczekiwania i wymagania ma dzisiaj klient online i jak na nie odpowiadać?

  • Nowoczesny konsument – kim jest connected consumer?
  • Rozwój technologii i oczekiwania konsumentów względem marek – jak zmieniła się rzeczywistość biznesowa?
  • Jak budować dzisiaj relacje z konsumentem w mediach digital – na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Najnowsze trendy w obsłudze klienta online – czy można obsługiwać klienta online poza siecią?
  • Monitoring sieci – jak pomaga ustrzec się przed atakiem na twoją markę
  • Jak wykorzystać dostępne narzędzia w nawiązywaniu relacji z klientami i pozyskiwaniu feedbacku na temat swojej firmy? – praktyczne wskazówki, przegląd narzędzi

CASE STUDY:

  • Przegląd fanpage’y, które mają wzorcowo prowadzoną komunikację z klientami i osiągają najlepsze efekty w prowadzeniu komunikacji kryzysowej.
  • Jakimi sposobami bezkosztowo wzmocnić wizerunek swojej marki w social media – jak robi to konkurencja?
Panel II

Wzorcowa strategia komunikacji z roszczeniowym klientem – na co zwrócić uwagę i jak przygotować kilka wariantów, które zadziałają w każdej sytuacji?

  • Jakie roszczenia pojawiają się najczęściej na fanpagach firmowych – które można zignorować, a na które koniecznie trzeba zareagować?
  • Jak dostosować ton wypowiedzi i komunikaty do roszczeniowego klienta, aby nie wywołać lawiny negatywnych komentarzy – dlaczego moderacja i personalizacja jest dzisiaj tak ważna?
  • Jak dobrze zrozumieć intencje klienta, który pozostawił komentarz, aby dobrać właściwy sposób odpowiedzi i nie wejść zbyt pochopnie w konflikt?
  • Jak szybko przejść na komunikację prywatną, aby zminimalizować ryzyko pojawienia się większej ilości komentarzy?
  • Jakie błędy w komunikacji i obsłudze klienta popełniają osoby prowadzące firmowe fanpage`e?– usuwanie/ukrywanie komentarzy
  • Jak kryzys na profilu w mediach społecznościowych przekuć w korzyści biznesowe? - zasada 5P

WARSZTATY PRAKTYCZNE, podczas których:

  • Przeanalizujesz negatywne komentarze użytkowników na wybranych fanpagach
  • Pod okiem prelegenta opracujesz strategię komunikacji z uwzględnieniem różnych wariantów reagowania i gotowych treści
  • Dowiesz się, co zrobić, by w sposób naturalny zahamować negatywne komentarze pod postami naszej firmy i nie dopuścić do rozwinięcia się sytuacji kryzysowej
Panel III

Profesjonalna obsługa klienta online - jak usprawnić zarządzanie komunikacją i połączyć ją z działaniami w innych kanałach?

  • Przegląd narzędzi usprawniających obsługę klienta Online – praktyczny przewodnik
  • Jak zbudować skuteczne procesy obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Proobsługowość - jak prowadzić wysokiej jakości komunikację na Facebooku, a nie tylko odsyłać użytkowników do Biura Obsługi Klienta w firmie?
  • Dobre praktyki we współpracy pomiędzy działem obsługi klienta na Facebooku a pozostałymi działami w firmie (działem sprzedaży, produkcją, callcenter).
Warsztaty poprowadzą:
Omar Mhina

Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży Digital Marketing. W toku pracy zawodowej odpowiedzialny m. in. za tworzenie strategii obecności marek w kanałach digital, media społecznościowe oraz programatyczny zakup reklamy. W swojej karierze był odpowiedzialny za dział Social Media w Agencji Isobar.

Paulina Sawicka

Od blisko sześciu lat związana z branżą mediów społecznościowych. Aktualnie jako CustomerCare Manager w Isobar Poland zarządza działem zajmującym się zintegrowaną obsługą klientów w sieci. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi rozpoczynała od obsługi moderacyjnej profili klientów w mediach społecznościowych. Jeszcze pamięta jak to jest moderować profil klienta na Naszej Klasie. Prywatnie pasjonatka wszystkiego co włoskie, zwłaszcza jedzenia.

Izabela Karolak

Z branżą social media związana od pięciu lat. Karierę rozpoczynała jako moderator, zarządzając treściami na profilach klientów z branż m.in. telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych czy parentingowych. Od ponad roku odpowiada za sprawną i jakościową obsługę klientów w obszarze social media oraz e-commerce. Z zamiłowania i wykształcenia socjolog, po godzinach fanka blogów (przede wszystkim kulinarnych).

Unikalne korzyści z udziału w naszych warsztatach:
  • Praktyczne warsztaty w zamkniętej grupie – podczas warsztatów równolegle z prelegentem będziesz na bieżąco ćwiczył wszystkie omawiane zagadnienia
  • Nasi wykładowcy są oceniani przez uczestników – współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń
  • 100% praktycznych porad – podczas kursu skupimy się wyłącznie  na rozwiązaniach, które można z powodzeniem stosować w swojej firmie
  • W ciągu 1 dnia poznasz profesjonalne, praktyczne, gotowe do zastosowania wskazówki, które z powodzeniem wykorzystasz w swojej firmie
  • Po szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne
Uwaga!

W dniu warsztatu otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności!

Kogo zapraszamy?
  • Online i Social Managerów
  • Digital Managerów
  • Content Managerów
  • Moderatorów, redaktorów i administratorów stron internetowych
  • Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych
  • Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy samodzielnie prowadzą profil swojej firmy na Facebooku
  • Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z social media marketingiem dla swoich klientów

Sprawdzonymi pomysłami, jak kompleksowo prowadzić obsługę klienta w sieci

Wzorcowymi przykładami odpowiedzi, gotowych do modyfikacji i zastosowania

Pakietem narzędzi, które pomogą dbać o Twoją markę w sieci

Z warsztatów wyjedziesz z:

Gotową strategią prowadzenia komunikacji z problematycznym klientem online

Co najmniej kilkoma wariantami prowadzenia komunikacji dopasowanych do rodzaju komentarzy

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Jakie są najczęstsze błędy komunikacyjne popełniane przez osoby prowadzące firmowy fanpage
  • Jak prowadzić rozmowę online z trudnym klientem, by trafnie zrozumieć intencje użytkownika
  • Jak delikatnie i z rozmysłem namówić klienta na przejście na komunikację prywatną
  • Co zrobić, by w sposób naturalny zahamować negatywne komentarze pod postami naszej firmy i nie dopuścić do rozwinięcia sytuacji kryzysowej
  • Dlaczego nie warto odsyłać kontaktujących się z nami klientów na fanpage`u do tradycyjnego Biuro Obsługi Klienta w firmie
  • Po jakim czasie najlepiej odpowiadać na wiadomości klientów i jak postąpić z klientem, który nie dostał odpowiedzi przez dłuższy czas
  • Jakie zagrożenia niesie za sobą usuwanie postów i wpisów klientów na Facebooku oraz dlaczego nie warto tego robić
  • Jakie straty biznesowe niesie za sobą zlekceważenie pytania czy postu klienta na facebookowym fanpage`u Twojej firmy
  • Jak sprawnie zintegrować komunikację - jak wypracować dobre praktyki w komunikacji pomiędzy działem obsługi klienta na Facebooku a pozostałymi działami w firmie
  • Jakimi sposobami bezkosztowo wzmocnić wizerunek swojej marki w social media – jak robi to konkurencja
Jeżeli:
  • zarządzasz firmowym kontem na Facebooku i musisz znać skuteczne metody radzenia sobie z kryzysem social mediach, aby szybko i profesjonalnie reagować na trudne sytuacje komunikacyjne
  • musisz wiedzieć, jak postępować z roszczeniowym klientem, który może w łatwy sposób wywołać lawinę negatywnych komentarzy na Twoim fanpage`u
  • chcesz stworzyć kompleksowy i zintegrowany system obsługi na Facebooku, który odpowiada na potrzeby dzisiejszego klienta

Nie może zabraknąć Cię na jedynych takich warsztatach na rynku!

Zarządzanie komunikacją kryzysową na Facebooku

Praktyczne warsztaty z budowania strategii komunikacji i współpracy z trudnym klientem w mediach społecznościowych

Poznaj prelegentów
Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w kursie wynosi 1599 zł i obejmuje:

    • gwarancję uczestnictwa w całodziennym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonych i cenionych specjalistów,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie,

    • przerwy kawowe i lunch.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy