Patronat merytoryczny:
Na rynku nieruchomości komercyjnych od ponad 10 lat. Prezes firmy remontowo-budowlanej Space Changer, doradca zarządu w firmie RETS świadczącej usługi facility management. Od 2017 r. prowadzi własną firmę zajmującą się doradztwem właścicielom nieruchomości i firmom świadczącym usługi dla branży nieruchomości komercyjnych. Łączy teorię z praktyką – jest autorką licznych publikacji na temat nieruchomości, w tym „Poradnika dla zarządcy budynku biurowego”. Do jej ostatnich osiągnięć należy m.in. zakończone sukcesem planowanie i wykonanie dla różnych inwestorów na pow. ponad 100 000 m2 takich projektów jak: komercjalizacja powierzchni, strategie wynajmu, restrukturyzacja umów najmu, strategie dotyczące przebudowy budynków biurowych wraz z nadzorem nad pracami budowlanymi i aranżacyjnymi, przygotowywanie budżetów (CAPEX, OPEX, MAREX), kontrola i optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości. Od kilku lat z sukcesem prowadzi wykłady, szkolenia i warsztaty na różne tematy dotyczące asset, propery i facility management. Jest absolwentką Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Posiada licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości oraz tytuł CCIM.
Ekspert rynku facility management z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Dyrektor ds. Technicznych w RETS Sp. z o.o. Jest osobą posiadającą głęboką i wszechstronną wiedzę praktyczną, posiadającą szereg kwalifikacji zawodowych i olbrzymie doświadczenie branżowe w prowadzeniu złożonych projektów outsourcingowych, z ugruntowaną znajomością rynku usług technicznego FM i specyfiką usług dla sektora komercyjnego.
Specjalista i ekspert w dziedzinie systemów bezpieczeństwa budynków i rozwiązań PropTech. Project Manager w RETS Sp. z o.o. Z wykształcenia i pasji programista „praktyk”. Jest osobą niezwykle otwartą i komunikatywną, zorientowaną na zrozumienie potrzeb i oczekiwań Klienta, a także inicjatorem szeregu inicjatyw mających na celu działania optymalizacyjne i zapobiegawcze. Służąc swoją wiedzą jest skutecznym managerem także w zakresie rozwiązywania wszelkich potencjalnych problemów mogących wystąpić podczas realizacji kontraktu.
100% praktycznej wiedzy,
która pomoże sprawnie zarządzać technicznym utrzymaniem nieruchomości komercyjnej, wykorzystując przy tym sprawdzone rozwiązania PropTech i pracując na założonym budżecie.
Warsztaty poprowadzą eksperci-praktycy,
którzy znają temat technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnej od podszewki. Wiedzą dokładnie, z jakimi problemami na co dzień mierzą się zarządcy i wskażą, jak sobie z nimi radzić.
Konkretne wskazówki,
które podpowiedzą, jak odpowiadać na potrzeby najemców i jednocześnie dbać o bezpieczeństwo budynku i planować pracę z zgodnie z harmonogramem. Jak połączyć interesy zarządcy i najemcy? Dołącz do wydarzenia i sprawdź!
Sam decydujesz, w jaki sposób chcesz uczestniczyć w szkoleniu, wybierając wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Udział STANDARD
Premium
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!