Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

 

Certyfikowane Warsztaty Szefów Produkcji

Odpowiedzialny i skuteczny feedback na produkcji

Jak zostać świadomym szefem zespołu produkcyjnego, którego pracownicy chcą słuchać?

Jeśli zarządzasz zespołem produkcyjnym i chcesz:
  • zrozumieć, dlaczego tak ważne jest poznanie odbiorcy twoich komunikatów,
  • dowiedzieć się, jak udzielać efektywnego feedbacku, który skutecznie wpłynie na postawy i zachowania pracowników,
  • rozwinąć swoją inteligencję emocjonalną i pobudzić empatię, dzięki którym zostaniesz świadomym szefem produkcji, do którego pracownicy będą mieć zaufanie,
  • dowiedzieć się, jak udzielać feedbacku, żeby być zrozumianym i uniknąć nieporozumień na hali produkcyjnej,
  • poznać techniki i narzędzia wzmacniające skuteczność komunikacji,
  • zidentyfikować błędy, które osłabiają skuteczność feedbacku i negatywnie wpływają na zaangażowanie pracowników,

to szkolenie jest stworzone właśnie dla Ciebie!

Dzięki uczestnictwu w warsztatach online:
  • poznasz najważniejsze zasady udzielania feedbacku na przykładach z praktyki prowadzenia zespołów produkcyjnych,
  • przećwiczysz nowe umiejętności podczas praktycznych ćwiczeń z innymi  menedżerami produkcji,
  • omówisz wyniki ćwiczeń w grupie, żeby nie pominąć żadnego ważnego aspektu,
  •  lepiej zrozumiesz potrzebę komunikacji z zespołem produkcyjnym i Twoją rolę jako menedżera,
  • zwiększysz swoją skuteczność jako lider produkcji,
  • opracujesz swój indywidualny plan działań, aby skuteczniej udzielać informacji zwrotnej.
Dlaczego warto?

Bo skuteczna informacja zwrotna to jedno z najważniejszych narzędzi lidera. Umiejętność jej udzielania:

  • poprawia relacje w zespole,
  • zwiększa zaangażowanie pracowników,
  • redukuje konflikty,
  • wspiera kulturę współpracy i odpowiedzialności.
PROGRAM WARSZTATÓW
Blok 1.

Podstawy skutecznego feedbacku

  • Jak różni ludzie postrzegają ten sam problem? Wspólny eksperyment.
  • Kontrowersyjne pytanie, czyli czego potrzebują pracownicy.
  • Jak różne typy osobowości reagują na feedback?
  • Jak uniknąć pułapki great expectations udzielając feedbacku − case study.
  • Kim tak naprawdę jest feedbackowany? Omówienie przykładu z hali produkcyjnej.
  • Jakie są rodzaje feedbacku i kiedy jest stosować? Konstruktywny vs. destruktywny, natychmiastowy vs. planowany, grupowy vs. indywidualny.
  • Feedback 360° – do podwładnego, do kolegi, do szefa i zarządu.
  • Skuteczność feedbacku rocznego na produkcji – dyskusja z uczestnikami.
  • Jakie znaczenie ma feedback dla pracownika produkcyjnego? Na co wpływa?
  • Co ma piramida potrzeb Maslowa do udzielania feedbacku i jak można to wykorzystać dla wzmocnienia przekazu?
  • Co powinno poprzedzać feedback, żeby był skuteczny? Omówienie realnych przykładów.
Blok 2.

Jak udzielać dobrego feedbacku? Omówienie technik, które pozwalają zwiększyć jego skuteczność.

  • Jaki powinien być dobry feedback? Omówienie cech dobrej komunikacji.
  • Feedback jako prezent − co to oznacza i jak taki prezent dać?
  • Bądź gotów na zaskoczenia − case study.
  • Rola słuchacza – praktycznie ćwiczenie z uczestnikami pokazujące jaką rolę ma słuchający dla skutecznego przekazywania informacji.
  • Jak emocje i empatia wpływają na komunikację? Feedback w trudnych sytuacjach – ćwiczenie.
  • Jak działa nasz mózg w stresie i jak to wpływa na możliwość uczenia się nowych rzeczy?
  • Gdzie leży odpowiedzialność za skuteczność komunikacji w procesie produkcyjnym?
  • Jakimi zasadami się kierować udzielając feedbacku? Np. podejście yes to the person, POR, magiczne imię.
  • Jakimi technikami wspierać informację zwrotną, żeby zwiększyć jej skuteczność? Omówienie metody kanapki, modelu SBI, techniki Feedforward.
  • Jak się upewnić, że zostałeś dobrze zrozumiany? Ćwiczenie.
  • Feedback jako narzędzie skutecznego przywództwa i sposób budowania autorytetu w zarządzaniu produkcją.
Blok 3.

Technologia w służbie feedbacku. Jak zbudować narzędzia, które wspomogą Cię w dostarczaniu informacji pracownikom produkcji?

  • Od najprostszych do bardziej skomplikowanych narzędzi – zarządzanie wizualne.
  • Jak wykorzystać wspólną platformę? Case study.
  • Nowe pomysły na technologiczne wsparcie feedbacku.
Blok 4.

Najczęstsze błędy w udzielaniu feedbacku

  • Sytuacje konfliktowe − jak sobie z nimi radzić?
  • Pułapka oceny.
  • Jasność komunikacji.
  • Jak NIE udzielać feedbacku – ćwiczenie.
Blok 5.

Podsumowanie i konsultacje z prowadzącym

  • Podsumowanie − feedback w pigułce – dyskusja.
  • Twój osobisty plan działań.
Warsztaty poprowadzi
Marcin Gorzecki
Marcin Gorzecki

Konsultant zarządzania biznesem, Yes4change. Wieloletni praktyk zarządzania produkcją, jakością i logistyką z doświadczeniem w branżach zaopatrzenia automotive, meblarskiej, papierniczej. Specjalizuje się w skutecznym wprowadzaniu zmian, szeroko pojętej optymalizacji procesów zarówno produkcyjnych jak i logistycznych oraz budowie zespołów. Jako jeden w ważniejszych i ciągle zyskujących na znaczeniu aspektów postrzega rolę człowieka w organizacji i relację firma - pracownik. Absolwent Executive MBA prowadzonego przez WSB w Poznaniu we współpracy z Aalto University, które ukończył z wyróżnieniem oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie jako konsultant wspiera właścicieli i firmy  we wprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów i osiąganiu jeszcze lepszych wyników.

Wybierz opcję szkolenia, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom!

Dostosuj sposób uczestnictwa w szkoleniu do swoich preferencji i celów zawodowych. Wybierz jedną z poniższych opcji:

  • STANDARDuczestnictwo na żywo
    Wybierz tę wersję, jeśli chcesz wziąć udział w szkoleniu na żywo i na bieżąco zadawać pytania oraz uczestniczyć w dyskusjach z prelegentem i innymi uczestnikami. Idealna opcja dla osób, które wolą bezpośredni kontakt z prowadzącym i interakcję w czasie rzeczywistym.
  • PREMIUMuczestnictwo na żywo + dostęp do nagrania przez 14 dni
    Wybierz tę wersję, jeśli chcesz mieć możliwość powrotu do materiałów po zakończeniu szkolenia. Oprócz uczestnictwa na żywo, otrzymasz dostęp do nagrania przez 14 dni, dzięki czemu możesz odświeżyć swoją wiedzę i spokojnie przejrzeć wszystkie omówione zagadnienia.
Koszt uczestnictwa

PRZEDSPRZEDAŻ!

Przy zgłoszeniu do 15 czerwca 2025 r. - taniej o 200 zł netto!

Udział STANDARD

Online

28.08.2025

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Udział PREMIUM

Online

28.08.2025

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy