Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

 

Certyfikowane Warsztaty Szefów Produkcji

Odpowiedzialny i skuteczny feedback na produkcji

Jak zostać świadomym szefem zespołu produkcyjnego?

Jeśli pracujesz na co dzień z zespołami produkcyjnymi i chcesz:
  • zrozumieć, dlaczego tak ważne jest poznanie odbiorcy twoich komunikatów,
  • dowiedzieć się, jak powinien wyglądać efektywny feedback, który skutecznie wpłynie na zmiany postaw i zachowań pracowników,
  • podnieść swoją inteligencję emocjonalną i pobudzić empatię, dzięki którym zostaniesz świadomym szefem produkcji, do którego pracownicy będą mieć zaufanie,
  • dowiedzieć się, jak udzielać feedbacku, żeby być zrozumianym i uniknąć nieporozumień na hali produkcyjnej,
  • poznać techniki i narzędzia wzmacniające skuteczność komunikacji,
  • zidentyfikować błędy, które obniżają skuteczność feedbacku i negatywnie wpływają na zaangażowanie pracowników,

to szkolenie jest dla Ciebie!

Dzięki uczestnictwu w warsztatach online:
  • przeanalizujesz najważniejsze zasady udzielania feedbacku na autentycznych przykładach z praktyki prowadzenia zespołów produkcyjnych,
  • wypróbujesz nowe umiejętności podczas praktycznych ćwiczeń z innymi praktykami zarządzania produkcją,
  • przedyskutujesz ich wyniki w grupie, żeby nie pominąć żadnego ważnego aspektu,
  • zaczniesz jeszcze głębiej rozumieć potrzebę komunikacji z zespołem produkcyjnym i Twojej roli jako menedżera,
  • zwiększysz swoją skuteczność jako lider produkcji,
  • zbudujesz swój indywidualny plan działań na poprawę skuteczności udzielania informacji zwrotnej.
Program warsztatów
Blok 1.

Podstawy Feedbacku

  • Jak różni ludzie postrzegają ten sam problem? Wspólny eksperyment.
  • Kontrowersyjne pytanie, czyli czego potrzebują pracownicy.
  • Jak różne typy osobowości reagują na feedback?
  • Jak uniknąć pułapki great expectations udzielając feedbacku − case study.
  • Kim tak naprawdę jest feedbackowany? Omówienie przykładu z hali produkcyjnej.
  • Jakie są rodzaje feedbacku i kiedy jest stosować? Konstruktywny vs. destruktywny, natychmiastowy vs. planowany, grupowy vs. indywidualny.
  • Skuteczność feedbacku rocznego na produkcji – dyskusja z uczestnikami.
  • Jakie znaczenie ma feedback dla pracownika produkcyjnego? Na co wpływa?
  • Co ma piramida potrzeb Maslowa do udzielania feedbacku i jak można to wykorzystać dla wzmocnienia przekazu?
  • Co powinno poprzedzać feedback, żeby był skuteczny? Omówienie realnych przykładów.
Blok 2.

Jak udzielać dobrego feedbacku? Omówienie technik, aby zwiększyć jego skuteczność

  • Jaki powinien być dobry feedback? Omówienie cech dobrej komunikacji.
  • Feedback jako prezent − co to oznacza i jak taki prezent dać?
  • Bądź gotów na zaskoczenia − case study.
  • Rola słuchacza – praktycznie ćwiczenie z uczestnikami pokazujące jaką rolę ma słuchający dla skutecznego przekazywania informacji.
  • Jak emocje i empatia wpływają na komunikację? Feedback w trudnych sytuacjach – ćwiczenie.
  • Jak działa nasz mózg w stresie i jak to wpływa na możliwość uczenia się nowych rzeczy?
  • Gdzie leży odpowiedzialność za skuteczność komunikacji w procesie produkcyjnym?
  • Jakimi zasadami się kierować udzielając feedbacku? Np. podejście yes to the person, POR, magiczne imię.
  • Jakimi technikami wspierać informację zwrotną, żeby zwiększyć jej skuteczność? Omówienie metody kanapki, modelu SBI, techniki Feedforward.
  • Jak się upewnić, że zostałeś dobrze zrozumiany? Ćwiczenie.
  • Feedback jako narzędzie skutecznego przywództwa i sposób budowania autorytetu w zarządzaniu produkcją.
Blok 3.

Technologia w służbie feedbacku. Jak zbudować narzędzia, które wspomogą Cię w dostarczaniu informacji pracownikom produkcji?

  • Od najprostszych do bardziej skomplikowanych narzędzi – zarządzanie wizualne.
  • Jak wykorzystać wspólną platformę? Case study.
  • Nowe pomysły na technologiczne wsparcie feedbacku.
Blok 4.

Najczęstsze błędy w udzielaniu feedbacku

  • Sytuacje konfliktowe − jak sobie z nimi radzić?
  • Pułapka oceny.
  • Jasność komunikacji.
  • Jak NIE udzielać feedbacku – ćwiczenie.
Blok 5.

Podsumowanie i konsultacje z prowadzącym.

  • Podsumowanie − feedback w pigułce – dyskusja.
  • Twój osobisty plan działań.
Warsztaty poprowadzi:
Marcin Gorzecki
Marcin Gorzecki

Konsultant zarządzania biznesem, Yes4change. Wieloletni praktyk zarządzania produkcją, jakością i logistyką z doświadczeniem w branżach zaopatrzenia automotive, meblarskiej, papierniczej. Specjalizuje się w skutecznym wprowadzaniu zmian, szeroko pojętej optymalizacji procesów zarówno produkcyjnych jak i logistycznych oraz budowie zespołów. Jako jeden w ważniejszych i ciągle zyskujących na znaczeniu aspektów postrzega rolę człowieka w organizacji i relację firma - pracownik. Absolwent Executive MBA prowadzonego przez WSB w Poznaniu we współpracy z Aalto University, które ukończył z wyróżnieniem oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie jako konsultant wspiera właścicieli i firmy  we wprowadzaniu zmian, optymalizacji procesów i osiąganiu jeszcze lepszych wyników.

Koszt uczestnictwa

OSTATNIE MIEJSCA!

Przy zgłoszeniu do 17 listopada 2024 r. - taniej o 100 zł netto!

Udział STANDARD

Online

29.11.2024

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Udział PREMIUM

Online

29.11.2024

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy