Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Prelegent
Paweł Muzyczyszyn
Paweł Muzyczyszyn

Trener, Coach ACC ICF, praktyk sprzedaży. Motto trenerskie: „Dawaj bez zapamiętywania, biorąc zawsze pamiętaj”. Absolwent stosunków międzynarodowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Akademii Trenera Biznesu Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, Szkoły Zarządzania Sprzedażą Mc Heyes & Steward Group (Master of Sales Management), certyfikowany coach ICF oraz certyfikowany konsultant narzędzia HR Facet5. Praktyk związany przez wiele lat z pracą w działach obsługi klienta i sprzedaży, gdzie zdobył doświadczenie w zarządzaniu, budowaniu sieci sprzedaży oraz budowaniu relacji z klientami strategicznymi. Zajmował stanowiska dyrektorskie i managerskie zarządzając obszarami sprzedażowymi w branży bankowej oraz IT.

Jako trener z sukcesami dzieli się swoją wiedzą poprzez przygotowywanie i realizację projektów szkoleniowych, których efektywność sprawdza w oparciu o twarde mierniki zwrotu z inwestycji. Współpracuje jako wykładowca i trener z uczelniami wyższymi prowadząc zajęcia metodami warsztatowymi dla studentów studiów stacjonarnych i podyplomowych. Realizuje indywidualne i zespołowe sesje coachingowe. Regularnie współpracuje jako autor artykułów branżowych z wydawnictwami związanymi ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą.

Specjalistyczne obszary w których prowadzi warsztaty to: szkolenia sprzedażowe oraz menedżerskie, profesjonalna obsługa klienta, budowanie efektywnych zespołów w ramach szkoleń outdoor, szkolenia motywacyjne, coaching biznesowy.  

kierowników sprzedaży

B2B zaangażowanych w proces projektowania i realizacji strategii sprzedaży,

przedsiębiorców zakładających firmy (start-up-y)

w sektorze B2B, którzy chcą profesjonalnie zorganizować działy i procesy sprzedażowe.

Na szkolenie zapraszamy:

managerów

odpowiadających za kanał sprzedaży telefonicznej,

osoby odpowiedzialne za kontrolę kosztów sprzedaży

(prowizji, reklam, promocji) i realizację planu sprzedażowego

Program warsztatów
Blok I

Optymalizacja procesów w dziale sprzedaży telefonicznej – jak dzięki standaryzacji znacznie zwiększyć obrót z tego kanału?

  • Jak prawidłowo analizować wyniki sprzedaży i mierzyć efektywność działu, aby móc szybko reagować na odchylenia od planu sprzedażowego?
  • Jak stworzyć optymalną politykę rabatową, która wpłynie motywująco na zespół i finalnie przyniesie większy zysk?
  • Jak skutecznie modelować system prowizyjny handlowców, aby przekładał się na systematyczny wzrost sprzedaży poszczególnych osób? – analiza rozwiązań stosowanych w działach sprzedaży z różnych branż.
  • Jak wdrożyć kompletną strategię diagnozowania potrzeb zakupowych klienta, aby domknąć sprzedaż już w pierwszym kontakcie?
  • Wyspecjalizowany sprzedawca czy handlowiec uniwersalny – jaka polityka organizacji pracy handlowców przełoży się na większy obrót w zależności od specyfiki firmy?
Blok II

Optymalizacja pracy zespołu sprzedażowego – jak w kilku krokach wdrożyć rozwiązania zwiększające wydajność i jakość obsługi handlowca?

  • Jak prawidłowo kontrolować indywidualne wyniki sprzedawców, aby szybko reagować na niższą realizację planów?
  • Na co zwracać uwagę podczas prowadzenia odsłuchów, aby wyeliminować błędy obniżające wyniki sprzedażowe?
  • Jakimi miernikami i danymi kierować się przy formułowaniu wysokości planów sprzedażowych, by wyznaczyć pracownikowi ambitne, ale realne cele indywidualne?
  • Jak indywidualnie dobrać motywatory do pracownika tak, by handlowiec czuł się wyróżniony i osiągał wysokie wyniki?
  • Jak zadbać o długoterminowy rozwój pracownika oraz w jaki sposób konstruować wartościowy feedback, który pomoże zrozumieć handlowcowi jego mocne i słabe strony?
Blok III

Sprzedaż komplementarna i cross-selling w sprzedaży telefonicznej – w jaki sposób sprzedawać więcej za pomocą prostych trików sprzedażowych?

  • Jak budować długofalowe relacje z klientami, aby czuli się wyróżnieni i chcieli kupić od nas więcej?
  • Jak zacząć sprzedawać klientom dodatkowe produkty i usługi? – przegląd sprawdzonych modeli sprzedażowych dopasowanych do sprzedaży przez telefon.
  • Jak rozpoznać dodatkowe potrzeby klienta, aby sfinalizować dosprzedaż przy pierwszym kontakcie?
  • Jak opowiadać o produkcie i usłudze, aby klient szybko podjął decyzje zakupową i jak skutecznie używać języka korzyści przez telefon?
  • Jak zachęcać klienta do zakupu dodatkowych usług i produktów przez telefon? – techniki cross-sellingowe dla działów sprzedaży telefonicznej.
  • Jak wygenerować u klienta potrzebę, aby w niezauważalny sposób doprowadzić do zwiększenia wysokości rachunku?
  • Wizualizowanie sukcesu – jak pokazać klientowi korzyść, by podnieść wartość pojedynczej transakcji?
  • Trendy i sezonowość w sprzedaży – w jaki sposób radzić sobie z ,,martwymi okresami” w sprzedaży i minimalizować ryzyko zakończenia miesiąca z niezrealizowanym planem sprzedażowym z wykorzystaniem technik cross-sellingu i up-sellingu?

SKORZYSTAJ Z RAD CERTYFIKOWANEGO TRENERA I COACHA ACC ICF (Associate Certified Coach, International Coach Federation) - wybitnego praktyka w zarządzaniu obszarami sprzedażowymi w branży bankowej oraz IT, autora dwumiesięcznika Nowa Sprzedaż!

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • opracujesz kompleksową strategię rozwoju kanału sprzedaży telefonicznej w Twojej firmie, która w szybkim czasie przyniesie efekty w postaci większego obrotu,
  • dowiesz się, jak wznieść sprzedaż telefoniczną w swojej firmie na najwyższy poziom poznając metody cross-sellingu oraz up-sellingu, które są w 100% skuteczne,
  • rozłożysz na czynniki pierwsze rozmowy sprzedażowe swoich handlowców, dzięki czemu będziesz potrafił wychwycić i skorygować błędy, które wpływają negatywnie na sprzedaż,
  • weźmiesz udział w symulacjach biznesowych, dzięki którym nauczysz się wyznaczać progi prowizyjne tak, aby były rentowne dla firmy i motywujące dla handlowca,
  • poznasz sprawdzone narzędzia do monitorowania i zarządzania kanałem sprzedaży telefonicznej, które od ręki zastosujesz w Twoim dziale,
  • wykorzystasz w codziennej pracy karty monitoringowe dla menadżerów, które pozwolą na szybszą i bardziej efektywną analizę wyników.
Jeżeli chcesz:
  • poznać proste triki, które pomogą znacząco zwiększyć obrót ze sprzedaży telefonicznej z wykorzystaniem technik sprzedaży komplementarnej i cross-sellingu,
  • podpatrzeć rozwiązania stosowane w działach sprzedaży telefonicznej, które przekładają się na większą motywację handlowców i zarazem na większą sprzedaż,
  • ustalić realne progi prowizyjne dla Twoich handlowców, które utrzymają wymaganą rentowność w sytuacji nadwyżek sprzedażowych,
  • stworzyć optymalną politykę rabatową, która działa w sprzedaży telefonicznej i nie wpłynie negatywnie na wynik finansowy firmy,

To weź udział w specjalistycznych warsztatach poprowadzonych przez doświadczonego trenera!

Centrum Kompetencji | Forum Media Polska

Ogólnopolskie Certyfikowane Warsztaty

Skuteczna optymalizacja kanału sprzedaży telefonicznej

Jak zwiększyć udział sprzedaży przez telefon w Twojej firmie?

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1399 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • przerwy kawowe i lunch.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy