Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Centrum Kompetencji Biznesowych
 

INTENSYWNE WARSZTATY DLA KIEROWNIKÓW I PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Skuteczne działania social selling w serwisie LinkedIn

Jak zwiększyć sprzedaż maksymalnie wykorzystując potencjał serwisu?

Jeżeli chcesz:
  • dowiedzieć się, jak stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn, który przełoży się na wzrost sprzedaży,
  • poznać sprawdzone sposoby pozyskiwania wartościowych leadów i mieć gwarancję wysokiego współczynnika konwersji,
  • zbudować bazę kontaktów biznesowych, które będziesz mógł wykorzystać do prowadzenia intensywnych działań sprzedażowych,
  • pod okiem prowadzącego dobrać metody prowadzenia działań sprzedażowych na LinkedIn do specyfiki Twojej firmy, aby udział w sprzedaży przez ten kanał systematycznie rósł,

Nie może zabraknąć Cię na jedynych tak praktycznych warsztatach na rynku, podczas których przekonasz się, że LinkedIn to doskonałe narzędzie do prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych i nawiązywania relacji biznesowych!

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Jak wykorzystać LinkedIn do budowania wartościowych relacji biznesowych, które przełożą się na zwiększenie sprzedaży?
  • Jak tworzyć i prowadzić profil na LinkedIn, aby w krótkim czasie wykreować wizerunek lidera branży i dzięki temu prowadzić wartościową komunikację sprzedażową?
  • Jak tworzyć atrakcyjny i profesjonalny content marketing, który nie ma znamion reklamy, a przynosi wymierne efekty w postaci wartościowych leadów?
  • Jak skutecznie zdobywać rekomendacje i polecenia, które są niezbędne do realizowania celów sprzedażowych?
  • Jak prowokować dyskusje wokół marki/produktu i jak wykorzystać ten ruch w postaci leadów i sprzedaży?
Program warsztatów

CZTERY FILARY SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH!
WPROWADZENIE

LINKEDIN A PRAKTYCZNY SOCIAL SELLING

  • Co należy wiedzieć na temat LinkedIn i możliwości prowadzenia działań sprzedażowych w tym serwisie?
  • Jakie wnioski warto wyciągnąć z badań sektora B2B pod kątem sprzedaży?
  • Czym jest Social Selling i jak przygotować skuteczną strategię SS dla serwisu LinkedIn?
FILAR I
POZYCJONOWANIE

Jak stworzyć markę eksperta oraz skutecznie wykorzystywać markę firmy do zwiększania sprzedaży?

  • Personal Branding na LinkedIn – jak budować reputację i markę na rynku pracy, aby finalnie zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych - o jakie treści uzupełnić profil, by skutecznie wpływały na naszą markę osobistą?
  • Analiza podstawowych elementów profilu osobowego na LinkedIn – jak sprawić, by profil dobrze się pozycjonował w wynikach wyszukiwania i wyglądał profesjonalnie?
  • Aktualizowanie swojego profilu – jak stworzyć profesjonalną treść na profilu osobistym, która będzie bazą dla skutecznego content marketingu i zagwarantuje zbieranie wartościowych leadów?
  • Profile, które wywołują sprzedaż – case study najlepiej skonstruowanych profili o wysokiej pozycji – omówienie wzorcowych elementów.
  • Zdobywanie rekomendacji - jak skutecznie zdobywać rekomendacje i polecenia, które są niezbędne do realizowania celów sprzedażowych?


ĆWICZENIA POD OKIEM EKSPERTA:

  • Aktualizacja profilu na LinkedIn (autorska „checklista”)
  • Wysyłanie próśb o rekomendacje oraz wystawianie rekomendacji

 

FILAR II
BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW

Co na LinkedIn oznacza efektywny Lead Generation?

  • Stworzenie „persony” – jak prawidłowo zdefiniować swoją grupę docelową, a następnie określić potrzeby i priorytety Klientów, aby skutecznie na nie odpowiedzieć?
  • Wyszukanie potencjalnych Klientów – jak skutecznie korzystać z filtrów wyszukiwania wyszukiwarki LinkedIn, aby precyzyjnie wybrać klientów naszej oferty?
  • Preteksty do nawiązania kontaktu – jak nawiązywać konwersacje, które doprowadzą do sprzedaży?
  • Redagowanie spersonalizowanego zaproszenia – jak tworzyć skuteczne wiadomości zapraszające, aby powiększać bazę potencjalnych klientów?

ĆWICZENIA POD OKIEM EKSPERTA:

  • Wyszukanie potencjalnego Klienta
  • Analiza profilu oraz szukanie pretekstu do dodania kontaktu
  • Przygotowanie indywidualnego zaproszenia do kontaktu
FILAR III
PROWADZENIE SPÓJNEJ STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ

Jak budować zaangażowanie na LinkedIn?

 

  • Content Marketing – strategia dodawania treści na profilu, czyli jak sprawić, by content stanowił wartość dodaną dla potencjalnych klientów?
     
    • Skąd brać treści do udostępniania?
    • Jak często publikować na profilu?
    • Skuteczne pomysły na przygotowanie autorskich treści.
       
  • Analiza różnych form contentu – jakiego typu treści udostępniać, by zainteresować potencjalnego Klienta?
    • Post ze zdjęciem
    • Post z samym tekstem
    • Artykuł
    • Post w formacie odpowiadającym prezentacji
       
  • Kuratela treści:
     
    • Kiedy korzystać z gotowych treści z sieci?
    • Jak skutecznie prowokować dyskusję i w niej uczestniczyć?
       
  • Linkedin Articles – czym jest i czy warto z niego korzystać?

    ĆWICZENIA POD OKIEM EKSPERTA:
     
  • Ćwiczenie: „Szalone ósemki” (metoda Design Thinking) – wykreowanie jak największej ilości pomysłów na posty, zderzenie pomysłów z potencjalnymi odbiorcami
FILAR IV

KREOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z POTENCJALNYM KLIENTEM

  • Consultacy Selling – jak efektywnie wykorzystać model sprzedaży handlowiec-ekspert? Jak pomoc w obszarze kompetencyjnym przekuć w sprzedaż?
  • Social Listening – do czego przydać nam się może śledzenie tego, co o nas i naszej marce piszą na LinkedIn?
  • Rola empatii w budowaniu relacji – dlaczego warto ,,wsłuchać się” w potrzeby Klienta i za pomocą jakich sposobów robić to na LinkedIn?
  • Filozofia H2H (Human2Human) – jakie efekty biznesowe przyniesie nam komunikacja oparta na modelu H2H?
  • Budowanie komunikatu – jak prawidłowo stworzyć wiadomość zapraszającą?

ĆWICZENIA POD OKIEM EKSPERTA:

  • Ćwiczenie: poszukanie okazji do udzielenia porady/pomocy w komentarzu na LinkedIn
Prelegent
Kamil Mirowski
Kamil Mirowski

Konsultant ds. digital marketingu & e-PR, praktyk w zakresie realizacji działań promocyjno-marketingowych w social media.
W branży interaktywnej pracuje od 2008 roku. Specjalizuje się głównie w obszarach digital marketingu takich jak: strategia, komunikacja, budowanie wizerunku, rekrutacja, obsługa klienta, zarządzanie kryzysami, obsługa oraz optymalizacja kampanii reklamowych socialads, współpraca z blogerami oraz wsparcie sprzedaży. Obecnie zajmuje stanowisko specjalisty ds. komunikacji w jednej z największych firm logistycznych w Polsce, jest szkoleniowcem oraz prelegentem na branżowych konferencjach, autorem bloga MrSocial.pl oraz artykułów w prasie branżowej. Pracował między innymi z takimi markami jak: Dr. Oetker, InPost, AXA Polska, Warka (Grupa Żywiec), Krakuski (Bahlsen), Dr.Oetker, Ipla, Jutrzenka, BZWBK, BIODERMA.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1399 zł.
    W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej,

     
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy