Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Forum Media Polska         Centrum Kompetencji

OGÓLNOPOLSKIE CERTYFIKOWANE WARSZTATY

Certyfikowane Warsztaty Specjalistów ds. PR i komunikacji

Jak zbudować strategię PR, która stanie się realnym wsparciem dla biznesu

Jeżeli odpowiadasz za PR oraz komunikację zewnętrzną i chcesz:
  • Zbudować spójną strategię PR dla swojej firmy, która przełoży się na większe dotarcie i rozpoznawalność marki, produktu lub usługi,
  • Opracować plany komunikacyjne, które zapewnią spójność przekazu i pomogą zabezpieczyć firmę przed sytuacjami kryzysowymi,
  • Dowiedzieć się, jak zintegrować strategię PR ze strategią biznesową firmy w myśl zasady „One company, one voice”,
  • Sprawdzić skuteczność podejmowanych działań PR dzięki konkretnym narzędziom analitycznym stosowanym w działach PR i marketingu,

Weź udział w jedynym tak praktycznym spotkaniu na rynku!

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Nauczysz się strategicznego myślenia w obszarze komunikacji, co przełoży się na zbudowanie dobrej reputacji firmy i spójny wizerunek wśród klientów i współpracowników,
  • Opracujesz strategie komunikacyjne, dzięki którym szybciej osiągniesz wyznaczone cele biznesowe i umocnisz pozycję działu PR w organizacji,
  • Poznasz kreatywne rozwiązania stosowane w działach PR, które budują prawdziwe relacje pomiędzy ludźmi, markami i biznesem,
  • Dowiesz się, jak mierzyć skuteczność podejmowanych działań PR oraz komunikacyjnych, a także ich oddziaływanie na otoczenie,
  • Przeanalizujesz dotychczas podejmowane działania w swojej firmie i wyciągniesz wnioski na podstawie których  dokonasz korekt, które pozytywnie wpłyną na ich skuteczność,
  • Pod okiem prelegenta nauczysz się tworzyć konkretne, wyraziste i łatwe do odczytania przekazy, dzięki którym wzrośnie rozpoznawalność firmy, produktu lub usługi,
  • Opracujesz strategię komunikacji kryzysowej do zastosowania w mediach społecznościowych i innych kanałach, w sytuacjach które zagrażają wizerunkowi marki, produktu czy usługi.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:

   Dyrektorów PR i komunikacji,

   Specjalistów PR i komunikacji,

   Rzeczników prasowych,

   Specjalistów ds. reklamy i marketingu,

   Dyrektorów zarządzających,

   Kierowników jednostek publicznych,

   Wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy lub instytucji na zewnątrz.

Program warsztatów:
1.

Jak zbudować silną strategię PR, która przełoży się na realizację założonych celów biznesowych

  • Znaczenie strategicznego myślenia i działania w PR – czyli jak znaleźć złoty środek między PR a marketingiem
  • Analiza grup docelowych i budowanie persony, jako podstawowe narzędzia w pracy PR
  • Jakie narzędzia PR wybrać, aby zapewnić właściwą realizację strategii

ĆWICZENIE PRAKTYCZNE
Pod okiem prelegenta naszkicujesz personę, do której kierowana będzie przygotowana strategia PR

2.

Jak opracować spójny plan komunikacji, aby zapewnić stabilny wizerunek marki i uniknąć kryzysów wizerunkowych i komunikacyjnych

  • Plan komunikacyjny – na co zwrócić uwagę i jak dopasować go do grupy docelowej
  • Komunikacja zintegrowana – jak zidentyfikować i wykorzystać właściwe dla obranej strategii kanały komunikacji
  • Co zrobić, by w sposób naturalny zahamować negatywne komentarze pod postami na naszym fanpage’u  i nie dopuścić do rozwinięcia sytuacji kryzysowej
  • Jak  prowadzić komunikację online i wykorzystać negatywne komentarze do polepszenia wizerunku

ĆWICZENIE PRAKTYCZNE
Przygotujesz reakcje na wskazane negatywne komentarze na funpage’u wybranej firmy lub produktu

3.

Jak udowodnić biznesową wartość działu PR w organizacji za pomocą dobrze skrojonej strategii i podejmowanych działań

  • Strategie PR/komunikacji, a strategia biznesowa firmy – spójność i synergie („One company, one voice”)
  • Wskaźniki biznesowe w pracy PR – jak wybrać 5 kluczowych mierników, które zobrazują wydajność działu i skuteczność podejmowanych działań
  • Jak pracować z pozyskanymi danymi analitycznymi, jak je przedstawiać i raportować, aby udowodnić biznesową wartość działu PR
Prowadzący:
Jagoda Prętnicka
Jagoda Prętnicka

Head of PR & Comm w SentiOne. Od ponad pięciu lat odpowiada za komunikację oraz zespół promujący rozwiązania oferowane przez SentiOne. Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania narzędzi do analizy wypowiedzi internautów. W liczbach szuka odpowiedzi i wskazówek do optymalizowania działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta. Dwunastoletnie doświadczenie zdobywała w agencjach public relations, pracując dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft, LG Polska czy Fox Polska.

Co wyróżnia nasze warsztaty?

Wskażemy zagadnienia sprawdzone w praktyce,

które rzeczywiście działają w branży PR,

Tylko u nas

będziesz mieć możliwość przeprowadzenia unikalnych i wartościowych indywidualnych konsultacji z prelegentem,

100% merytoryki

prelegent, za którym stoją konkretne sukcesy biznesowe, dzieli się swoim doświadczeniem i wskaże najskuteczniejsze rozwiązania PR.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Możliwość konsultacji z prelegentem,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach.
  • Zgłoś się

    Ostatnie miejsca!
    Przy zgłoszeniu do 25 czerwca 2019 r. niższa cena - tylko 999 zł netto (zamiast 1199 zł netto)!

     

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy