Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Certyfikowane Ogólnopolskie Warsztaty

Triki psychologiczne w marketingu internetowym

Maksymalizacja konwersji – strona WWW, media społecznościowe, efektywna komunikacja

(praktyczne warsztaty w oparciu o case studies + konsultacje)

Jeżeli:
  • zdajesz sobie sprawę, że niemal 95% decyzji podejmowanych przez konsumentów ma swoje źródło w podświadomości, ale nie wiesz co jest „zachętą” do decyzji KUP TERAZ i LUBIĘ TO oraz które sztuczki stymulują wzrost popytu?
  • jesteś w grupie 80% firm, które wprowadzając nowy produkt na rynek poniosły porażkę, ponieważ polegały na deklaracjach potencjalnych klientów, a nie na wiedzy o ich mózgu?
  • chcesz, by sektor B2B kojarzył Twoją firmę jako nowatorską w docieraniu do ludzkiej podświadomości oraz w prowadzeniu czołowej „neurotaktyki” opartej na technikach neuromarketingowych?

Weź udział w profesjonalnych warsztatach, które wyposażą Cię w praktyczne neurowytyczne do zmaksymalizowania skutecznej kampanii marketingowo-sprzedażowej do wdrożenia od zaraz!

Podczas specjalistycznych warsztatów dowiesz się:
  • Jak stworzyć łatwe do zapamiętania logo marki, unikatową stronę WWW oraz którymi tekstami marketingowymi dotrzeć do najgłębszych zakamarków mózgu klienta?
  • W jaki sposób „uatrakcyjnić” i zmaksymalizować kampanie digital charakterystycznym obrazem i filmem wideo oraz wykorzystać neuromarketingowy potencjał słów?
  • Jakimi trikami psychologicznymi skłonić klientów do założenia nowego konta, zapisania się do newslettera bądź wysyłania zapytań ofertowych?
  • Które nawyki zakupowe klientów świadomie wykorzystać przygotowując strategię projektowania UX i planowania kampanii marketingowo-handlowej w swojej firmie?
Program szkolenia eksperckiego:
BLOK I

Jak maksymalnie wykorzystać neuromarketing w konwersji na stronie www i w mediach społecznościowych?

Wiem, co czujesz!

  • Przegląd najważniejszych uwarunkowań skutecznej komunikacji reklamowej.
  • Wykorzystanie wiedzy o emocjach i ich funkcjach w budowaniu komunikatów reklamowych oraz treści w mediach społecznościowych.

Konik morski w głowie

  • W jaki sposób „użyć” pamięci oraz jej zniekształceń w postrzeganiu komunikatów o produktach konwertujących wyższą sprzedaż?
  • Jak zaangażować wspomnienia i wyobrażenia klienta o produkcie i marce, by skłonić go do zapisania się do newslettera?

Najważniejsze jest niewidoczne? Rola układu wzrokowego w rzeczywistości wirtualnej

  • Które elementy i punkty skoncentrują uwagę wzrokową podczas filtrowania witryn i tablicy na Facebooku oraz Instagramie?
  • Co powinna zawierać „podana na tacy” zachęta do kupna bądź wypełnienia na stronie WWW formularza kontaktowego?
  • W jaki sposób wnioski z badań eye-trackingowych umiejętnie wykorzystać w doskonaleniu nawigacji na stronie WWW i tworzeniu płatnej kampanii na Facebooku?
BLOK II

Jak sprytnie wykorzystać schematy myślenia klienta i przestać popełniać błędy poznawcze typowego marketingowca?

Jak w kalejdoskopie

  • Straszyć i denerwować czy wzbudzić w kliencie uczucie szczęścia i zaufania? Który przekaz trafniej „skojarzy się” z produktem i sprzeda go?
  • Które kolory wyeksponować w materiałach reklamowych i sprawić, by umiejętnie sprzedały asortyment firmy?

Im więcej, tym mniej?

  • Dlaczego nadmiar bodźców w treści Internetowej „spali” budżet najpotężniejszej firmy?
  • W którym momencie intuicja marketingowca wprowadza go w błąd podczas tworzenia spójnej kampanii promocyjnej?
  • Przykłady neuromarketingowych zasad w tworzeniu koncepcji rzetelnego materiału konwertującego sprzedaż.
  • Kiedy i jakimi metodami wyróżnić swoje działania sprzedażowe w przesyconym przekazie informacji w 2018 roku?

Szklanka do połowy pełna – ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu marketingowego

  • Przykłady sprytnego zwiększenia konwersji oparte na schematach myślenia i skłonnościach konsumenta do odnoszenia treści do osobistych doświadczeń.
  • Jakim przekazem poruszyć najbardziej czułą sferę odbiorców i jak wykorzystać to w projektowaniu doświadczeń użytkownika?

Mózgowe kodowanie informacji marketingowych

  • Znaczenie narracji w kreowaniu i celowaniu treści marketingowych – elementy storytellingu z punktu widzenia neuronauki.
  • Jakimi metodami „wciągnąć” swoją publiczność i w którym momencie z rozmysłem odebrać im czujność, tak by kupowali produkt?
BLOK III

Jak wygrać walkę o „dzisiejszego” konsumenta w sieci?

Pepsi czy Cola?

  • Przykłady rozwiązań maksymalizujących konwersje w skłonnościach klienta do bazowania na zmysłach lub tradycji.
  • Kiedy i jak wykorzystać skłonność klienta do polegania na doznaniach bieżących, tak by akcje marketingowe przynosiły ponadprzeciętne przychody dla firmy?
  • Jakimi metodami ugruntować, a którymi osłabić w kliencie, poleganie na wyobrażeniu o marce bądź produkcie „wpojonym” kulturowo?
  • Czy bez celowego wpływania na emocje klienta, utrzymamy sprzedaż na dotychczasowych „obrotach”?

Motyle w brzuchu - koncepcja markerów somatycznych w odbiorze produktów

  • Jak skojarzyć odczucia emocjonalno-fizjologiczne z konkretnymi komunikatami, hasłami, produktami czy markami?
  • W jaki sposób wzbudzić w kliencie „chęć posiadania” danego produktu?

Rozcięte gardło i zgniłe płuca

  • Lista działań antymarketingowych, które skutecznie wpłyną na zwiększenie wskaźnika ROI w firmie.
  • Przegląd skuteczności negatywnych lub budzących lęk komunikatów w ujęciu antymarketingowym.

Bo to, co nas podnieca - obecne zjawiska „sex sells” w marketingu w 2018 roku

  • W których przypadkach dwuznaczne treści o zabarwieniu erotycznym sprzedadzą wszystko w marketingu sieciowym?
  • Czy erotyka na granicy smaku powinna być taktyką kampanii krótko czy długoterminowej?
BLOK IV

Szkolenie praktyczne

  • „Mapa mózgu klienta” – zestaw narzędzi ułatwiających samodzielne wdrożenie w firmę technik neuromarketingowych KROK PO KROKU.
Dlaczego warto wziąć udział w nowatorskich warsztatach NEUROMARKETINGOWYCH:
  • TYLKO U NAS! Wraz z prelegentem nauczysz się samodzielnie tworzyć „Mapę mózgu Klienta”.
  • Poznasz newralgiczne miejsca na stronie i dowiesz się, jakie informacje zamieszczać w serwisie WWW, jaką formą komunikatu dotrzeć do kobiecego mózgu, które rozwiązanie zachęci do kliknięcia w baner na stronie i jaki zespół emocji „odezwie się” w głowie klienta.
  • Dowiesz się, jak „od podszewki” wpłynąć na decyzje zakupowe, pod jakim kątem dopracować treść oraz wizualną stronę kampanii, by spieniężyć zbudowany ruch wokół marki.
  • Wypracujesz plan zwiększenia konwersji na stronie WWW i w mediach społecznościowych oraz taktycznie poprawisz wskaźnik rentowności ROI.
  • Prelegent wyposaży Cię w najnowocześniejsze metody stymulacji popytu stosowane przez TOPowych neuromarketingowców, dzięki czemu stworzysz przewagę konkurencyjną nad pozostałymi firmami w sektorze B2B.
Warsztaty poprowadzi:
Dr Adam Zemełka
Dr Adam Zemełka

Doświadczony trener, szkoleniowiec, coach, wykładowca akademicki z zakresu neuromarketingu oraz psychologicznych aspektów wywierania wpływu. Współpracował z firmą Cersanit oraz Opoczno w zakresie neuropsychologicznych technik wywierania wpływu.Wieloletni praktyk współpracujący z placówkami edukacyjnymi we wdrażaniu założeń neurodydaktyki do nowoczesnego kształcenia. Twórca programów szkoleniowych i e-learningowych dla firm i instytucji. Adiunkt w katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci, wykładający również na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza i w Wyższej Szkole Gospodarki.
Autor książek i artykułów poświęconych psychologii i neuronauce w praktyce. Absolwent 4 uczelni i 6 kierunków studiów oraz licznych kursów w kraju i za granicą. Ma na swoim koncie 1500 godzin przeprowadzonych zajęć warsztatowych.

Termin i miejsce

30.01.2019, Warszawa

07.02.2019, Poznań

Koszt uczestnictwa
UDZIAŁ STANDARD

1599 zł netto

1299 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych i cenionych specjalistów
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentami
  • Zagraniczne i polskie materiały naukowe na temat praktycznych metod wykorzystania neurotaktyk w marketingu i social mediach
UDZIAŁ PREMIUM

1699 zł netto

1399 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonych i cenionych specjalistów
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Możliwość konsultacji zawodowych z prelegentami
  • Zagraniczne i polskie materiały naukowe na temat praktycznych metod wykorzystania neurotaktyk w marketingu i social mediach
Skorzystaj z oferty
Wybierz swoją wersję!
Zgłoś się

 

Przedsprzedaż! Przy zgłoszeniu do 5 grudnia 2018 r. cena niższa o 500 zł netto!
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy