Weź udział w profesjonalnych warsztatach, które wyposażą Cię w praktyczne neurowytyczne do zmaksymalizowania skutecznej kampanii marketingowo-sprzedażowej do wdrożenia od zaraz!
Wiem, co czujesz!
Konik morski w głowie
Najważniejsze jest niewidoczne? Rola układu wzrokowego w rzeczywistości wirtualnej
Jak w kalejdoskopie
Im więcej, tym mniej?
Szklanka do połowy pełna – ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu marketingowego
Mózgowe kodowanie informacji marketingowych
Pepsi czy Cola?
Motyle w brzuchu - koncepcja markerów somatycznych w odbiorze produktów
Rozcięte gardło i zgniłe płuca
Bo to, co nas podnieca - obecne zjawiska „sex sells” w marketingu w 2018 roku
Doświadczony trener, szkoleniowiec, coach, wykładowca akademicki z zakresu neuromarketingu oraz psychologicznych aspektów wywierania wpływu. Współpracował z firmą Cersanit oraz Opoczno w zakresie neuropsychologicznych technik wywierania wpływu.Wieloletni praktyk współpracujący z placówkami edukacyjnymi we wdrażaniu założeń neurodydaktyki do nowoczesnego kształcenia. Twórca programów szkoleniowych i e-learningowych dla firm i instytucji. Adiunkt w katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci, wykładający również na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza i w Wyższej Szkole Gospodarki.
Autor książek i artykułów poświęconych psychologii i neuronauce w praktyce. Absolwent 4 uczelni i 6 kierunków studiów oraz licznych kursów w kraju i za granicą. Ma na swoim koncie 1500 godzin przeprowadzonych zajęć warsztatowych.
30.01.2019, Warszawa
07.02.2019, Poznań
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!