Uwaga! Sprzedaż zakończona! Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą >>

Warsztaty i konsultacje

Jak skutecznie odzyskać przeterminowane płatności i nie stracić klienta?

Jeżeli chcesz:
  • Poznać skuteczne narzędzia windykacyjne, które przełożą się na zwiększenie spływu przeterminowanych płatności,
  • Dowiedzieć się, jak przygotować strategię komunikacji z klientem zalegającym z opłatami dla działów finansowych i handlowych,
  • Podpatrzeć dobre praktyki, które pozwalają zabezpieczyć się na wypadek zalegania z płatnościami już przy pierwszym kontakcie z klientem,

Weź udział w jedynym tak praktycznym szkoleniu na rynku!

Dzięki udziałowi w szkoleniu:
  • Nauczysz się mapować proces windykacyjny w firmie i dobierać skuteczne narzędzia, które pomogą szybciej odzyskiwać płatności,
  • Podpatrzysz innowacyjne rozwiązania pozwalające szybko i skutecznie odzyskiwać zaległe płatności – dowiesz się jak w praktyce działają niestandardowe metody,
  • Dowiesz się jak zarządzać procesem windykacyjnym, aby reagować na zaległości finansowe natychmiast i zminimalizować jedną z ważniejszych strat firmy,
  • Stworzysz modele komunikacji z klientem w różnych kanałach i dopasujesz sekwencję działań w taki sposób, aby przyniosła najlepsze efekty.
Kogo zapraszamy do udziału w szkoleniu:
  • Specjalistów ds. windykacji i egzekucji w działach finansowych
  • Handlowców, którzy zajmują się odzyskiwaniem należności od swoich klientów,
  • Pracowników działu obsługi klienta,
  • Pracowników działu księgowości.
Program szkolenia:
Blok 1

Kompletna polityka windykacyjna w przedsiębiorstwie, która pozwoli w szybkim czasie reagować na przeterminowane płatności

  • Jak właściwie ocenić obecną strategię windykacyjną? Najważniejsze wskaźniki oceny i punkt wyjścia do przygotowania modyfikacji.
  • Jak skutecznie zabezpieczać należności, aby zminimalizować ryzyko windykacyjne w przedsiębiorstwie?
  • Jak podtrzymywać relacje biznesowe przy braku płynności finansowej klienta? Sprawdzone modele postępowania.
  • Jak przygotować strukturę rozmowy windykacyjnej dla zapewnienia jak najlepszych efektów?
  • Jak dobrać sankcje do charakteru sprawy i typu dłużnika – jak zbudować wachlarz skutecznych możliwości pracy z zaległościami finansowymi?
Blok 2

Skuteczne metody odzyskiwania długów – jak bezpiecznie prowadzić proces windykacyjny?

  • Jak dostosować model działania do specyfiki prowadzonej sprawy?
  • Jak skutecznie korzystać z niestandardowych sposobów odzyskiwania długów lub zabezpieczenia pozycji wierzyciela?
  • Kiedy następuje przedawnienie roszczeń, czy można jeszcze windykować, kiedy roszczenie jest przedawnione?
  • Jak przygotować skuteczną sekwencję komunikacji windykacyjnej w zależności od kanału dotarcia (telefon, mail, list)?
Blok 3

Trudne sytuacje w odzyskiwaniu zaległych płatności – jak je obrócić w sukces?

  • Jak skutecznie dotrzeć do dłużnika unikającego kontaktu?
  • Jak prowadzić windykację w stosunku do stałych klientów?
  • Jak przygotować model komunikacji, który sprawdzi się w kontaktach z osobami agresywnymi?
  • Jak przekazać stałym klientom informacje o niekorzystnej zmianie, np. wprowadzeniu nowych lub dodatkowych zabezpieczeń, zmianie limitu itp.?
  • Jak prowadzić rozmowy o terminowych płatnościach z klientem, którego dopiero pozyskujemy?
Prelegent
Joanna Ziętara
Joanna Ziętara

Trener biznesu prowadzący szkolenia od 2009 roku. Jest certyfikowanym trenerem i dyplomowanym coachem, specjalizuje się w audytach jakości, szkoleniach z zarządzania zespołami na poziomie operacyjnym, obsłudze klienta, w tym klienta trudnego, windykacji miękkiej oraz komunikacji.

Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, gdzie ukończyła m.in. studia podyplomowe z Coachingu broniąc pracy dyplomowej „Coaching w call center”, oraz studium MultiLevelCoaching w Warszawie. Uczestnik licznych szkoleń i konferencji branżowych.

Od roku 2016 współpracuje z firmami szkoleniowo-doradczymi, z którymi prowadzi szkolenia zamknięte i szkolenia otwarte oraz projekty naprawcze i rozwojowe jako audytor i konsultant. Pracuje komunikując się po polsku i po angielsku. Aktywnie działa i udziela się w środowisku szkoleniowym – jest m.in. członkiem Klubu Trenerów Biznesu w Warszawie. 

Od roku 2018 roku z racji doświadczenia i kompetencji jest Członkiem Jury prestiżowego konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, w którym wskazywane i oceniane są najlepsze postawy i zachowania związane z profesjonalną obsługą klienta przez telefon.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1399 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    Gwarancję uczestnictwa w całodziennym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

    Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy