Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Ekskluzywny Certyfikowany Coaching Przywódczy dla Szefów Sprzedaży

Jak pracować z zespołem handlowym, aby niezawodnie realizował ambitne cele?

Warsztaty poprowadzi Wojciech Woźniczka - laureat prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards 2019 (PNSA)

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
Prelegent:
Wojciech Woźniczka
Wojciech Woźniczka

Ekspert w zakresie sprzedaży, motywacji i pracy z ludźmi. Laureat prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards 2019 (PNSA). Certyfikowany Konsultant Rozwoju Organizacyjnego Competence Navigator. Certyfikowany Międzynarodowy Coach ICC. Prowadzone przez niego szkolenia są bardzo dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Autor kilku książek na temat sprzedaży i negocjacji w tym bestsellera Negocjuj!

Program warsztatów
Blok 1

Jak osiągnąć 30% wzrost obrotów w dziale sprzedaży?

  • Niezawodna realizacja miesięcznych targetów – jak pracować z Zespołem i poszczególnymi osobami, abyś miał pewność wykonania przez nich planu – indywidualnego i grupowego?
  • Jak wdrożyć „inteligentny” system motywacyjny i wynagradzania, który stymuluje rentowne „górki” sprzedażowe?
  • Jak pracować nad wyznaczaniem celów z pracownikiem realizującym targety sprzedażowe z uwzględnieniem aktualnego wykonania planu?
  • Przykłady zmian organizacyjnych w dziale sprzedaży, które uwalniają potencjał ludzi i które „ciągną ich w górę” – regulamin pracy, inne czynniki formalne
Blok 2

Jak optymalnie łączyć coaching i wspieranie pracowników z zarządzaniem i rozliczaniem?

  • Jak wyważyć rolę szefa wspierającego i „twardego”, który wymaga i rozlicza?
  • Jak powinien wyglądać Twój coaching handlowców – co jest a co nie jest coachingiem?
  • Jak prowadzić okresową kontrolę postępu pracowników, aby wychwycić słabości, które mogą przekreślić realizację planu?
  • Jak uczyć pracowników samooceny prowadzonych działań handlowych, aby wiedzieli czy muszą podjąć dodatkowe działania, aby „zabezpieczyć” swój miesięczny target?
  • Jakiego rodzaju raportowanie powinieneś wdrożyć w dziale sprzedaży, abyś miał poczucie kontroli nad sytuacją?
Blok 3

Jak planować działania wraz z Twoimi pracownikami z jednoczesnym wspieraniem motywacji do ich realizacji?

  • Jak planować pracę z Twoim handlowcem, aby cele były ambitne ale realne i aby wynikały z wewnętrznego przekonania handlowca, że może je osiągnąć?
  • Jak dotrzeć do celów indywidualnych pracownika i połączyć je z celami, które ma do osiągnięcia w firmie?
  • Siła dobrych pytań w pracy z ludźmi – co dzięki temu możesz osiągnąć i jakie bariery przełamać?
  • Praca na pytaniach wspierających „ruszenie z miejsca”.
  • Prawdy i mity o motywowaniu – co tak naprawdę motywuje handlowca i jak Ty możesz wzmacniać te czynniki jako skuteczny szef?
Blok 4

Jak wyznaczać zadania rozwojowe pracownikom, aby Twój zespół miał naturalną energię do realizowania coraz ambitniejszych celów?

  • Praca z celem, czyli jakimi kryteriami kierować się w doprecyzowaniu celów rozwojowych w sprzedaży?
  • Przykłady zadań rozwojowych, gdy nie masz możliwości awansowania pionowego – jak zaspokoić ambicję najlepszych sprzedawców i pozwolić im rozwinąć skrzydła?
  • Jak zrobić z dobrych handlowców „koni pociągowych” reszty pracowników?
  • Jak rozwijać „średniaków” i osoby będące w ogonie sprzedażowym? Kiedy należy rozstać się z najsłabszymi pracownikami?
Blok 5

Jak budować swój autorytet skutecznego szefa sprzedaży, aby ludzie chcieli pracować właśnie z Tobą?

  • Jak dokonać samodiagnozy predyspozycji przywódczych i nad czym należy pracować, aby był skutecznym szefem sprzedaży?
  • Jakiego szefa potrzebuje handlowiec, aby dobrze pracować?
  • Jakimi liderami byli najskuteczniejsi szefowie sprzedaży? Jak wytrenować w sobie ich cechy i podejście do zarządzania?
  • Co powoduje, że ludzie postrzegają Cię jako autorytet? Jakich błędów musisz bezwzględnie unikać?
Blok 6

Jak rozwiązywać sytuacje trudne w dziale sprzedaży?

  • Co robić gdy spada morale w Zespole? Jak wykryć pierwsze symptomy kryzysu u pojedynczego pracownika lub Zespołu i podnieść motywację z szybkim skutkiem?
  • Jak powinno wyglądać Twoje przywództwo w Zespole w sytuacjach kryzysowych – jak być szefem, który inspiruje i dla którego zwyczajnie chce się pracować?
  • Jak przełamywać spadek motywacji wywołany trudnymi sytuacjami z klientem? Co doradzić handlowcowi w konkretnych sytuacjach wymagających Twojej pomocy: gdy klient jest od początku „na nie”, gdy stosuje wymówki, gdy przeciąga proces sprzedaży, gdy uparcie wymawia się za wysoką ceną, itd.?
Na warsztaty zapraszamy:
  • Dyrektorów Sprzedaży
  • Kierowników Sprzedaży
  • Kierowników Regionalnych
  • Kierowników Call Center
  • inne osoby zarządzające sprzedażą
Formuła warsztatów i Uczestnicy

Prelegent angażuje uczestników w żywą interakcję bazując na przykładach odnoszących się do specyfiki ich firm i branż. Dzięki temu warsztaty są dostosowane do realiów Twojego zespołu handlowego!

Podczas warsztatów prowadzący omówi i zobrazuje na przykładach własnych wdrożeń:
  • Jak osiągnąć wzrost obrotów w dziale sprzedaży do nawet 30% z wykorzystaniem sprytnych systemów premiowych i motywacyjnych – na przykładzie Instytucji Finansowej, która jest liderem sprzedaży w swojej branży
  • Jak nauczyć Twoich handlowców nieszablonowego podejścia do każdego klienta, aby nie popadali w rutynę, która przy obecnym nasyceniu rynku konkurencją jest niedopuszczalna
  • Jak zmniejszyć rotację w dziale sprzedaży o 10 do 15% i przywiązać dobrych pracowników do firmy
  • Jak powinna wyglądać optymalna współpraca między handlowcem a jego szefem – maksymalizująca osiągi sprzedażowe pracownika
  • Jak osiągnąć wzrost świadomości i sprawczości pracownika w sprzedaży – czynniki, które we wdrożeniach prowadzącego przełożyły się na wzrost sprzedaży, a są rzadko spotykane w polskiej rzeczywistości biznesowej
  • Jak osiągnąć wśród pracowników poczucie, że przełożony ich rozwija i posiada kompetencje do pracy z ludźmi, co przekłada się na spektakularny wzrost motywacji zespołów sprzedażowych
Uwaga!

Warsztaty to 100% case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką!

Jeżeli:
  • Odpowiadasz za realizację ambitnych planów sprzedażowych w 2019 roku i zarządzasz zespołem handlowców,
  • Zdajesz sobie sprawę, że Twoja ocena zależy od wyniku podległych Ci osób,
  • Chcesz wiedzieć, jak pracować z ludźmi, aby wydobyć z nich maksimum entuzjazmu i możliwości oraz zmotywować ich do ponadprzeciętnego wysiłku,

Nie może zabraknąć Cię na elitarnym i pełnym inspiracji spotkaniu Szefów Sprzedaży!

Gwarantujemy najwyższą jakość
warsztatów na rynku !

Nasze szkolenia i warsztaty nie są „gotowymi” prezentacjami zatrudnianych przez nas trenerów, ale odpowiedzią na realne potrzeby naszych Uczestników. Programy naszych szkoleń i warsztatów powstają w oparciu o sugestie Uczestników minionych edycji oraz badanie poziomu ich zadowolenia. Merytoryka i sposób przeprowadzenia „Ekskluzywnego Coachingu dla Szefów Sprzedaży” zostały ocenione przez Szefów Sprzedaży na 5,7 punktów w 6-puntkowej skali. Dziękujemy!

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy