Sprzedaż biletów zakończyła się. Sprawdź aktualną ofertę szkoleń lub skontaktuj się z nami.

Patronat medialny:

HR Business Partner

 

Profesjonalne Warsztaty Flotowe

Jak skutecznie zarządzać flotą w firmie, aby zoptymalizować koszty i wyeliminować nadużycia?

Jeżeli chcesz:
  • stworzyć strategię flotową dla swojej firmy, która pomoże zapobiegać kosztownym wydatkom eksploatacyjnym i nadużyciom ze strony pracowników,
  • dowiedzieć się, jak wykrywać błędy i nadużycia związane z użytkowaniem aut służbowych przez Twoich pracowników,
  • podpatrzeć sprawdzone w praktyce metody zarządzania ryzykiem we flocie, które przełożą się na większe bezpieczeństwo i eliminację błędów,
  • przeanalizować różne możliwości finansowania floty i wybrać tą najbardziej korzystną dla Twojego przedsiębiorstwa,

Weź udział w jedynych w Polsce tak profesjonalnym szkoleniu!

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Nauczysz się mapować proces zarządzania flotą w firmie i dobierać skuteczne narzędzia, które pomogą optymalizować koszty i eliminować nadużycia,
  • Dowiesz się jak zaudytować proces zarządzania flotą w swojej firmie i na podstawie wyników szybko zareagować i wprowadzić niezbędne zmiany,
  • Podpatrzysz innowacyjne rozwiązania pozwalające szybko i skutecznie kontrolować wykorzystanie floty – dowiesz się, jak w praktyce działają niestandardowe metody,
  • Poznasz skuteczne rozwiązania pomagające zniwelować nadużycia i błędy ze strony użytkowników samochodów służbowych i zminimalizować jedną z ważniejszych strat firmy,
  • Poznasz sprawdzone metody kontroli wskaźników kosztowych i redukcji kosztów.
W trakcie warsztatów każdy fleet manager wzbogaci się o znajomość najlepszych praktyk w zakresie:
  • weryfikowania regulaminu flotowego oraz kontraktów finansowych i serwisowych pod kątem zabezpieczenia interesów firmy i poszukiwania oszczędności,
  • optymalnego doboru modelu, marki, silnika ON/PB w oparciu o dynamiczne zmiany rynku usług zwłaszcza finansowych,
  • praktycznego zastosowania narzędzi i zapisów, które zabezpieczają firmę przed nadużyciami użytkowników aut,
  • optymalizacji kosztów związanych z użytkowaniem i serwisowaniem aut.

 

Program warsztatów:
PANEL I

Kompletna polityka flotowa w przedsiębiorstwie, która pozwoli w szybkim czasie optymalizować koszty i zarządzanie ryzykiem

  • Konsekwencje braku posiadania polityki flotowej w firmie – na jakie koszty narażona jest Twoja firma?
  • Zapisy, których nie powinno zabraknąć w dokumentach flotowych – jak zabezpieczyć swoje interesy zawodowe jako menedżera floty?
  • Obowiązkowe wymagania dotyczące samochodów używanych w firmie – jak powinna wyglądać checklista niezbędnych dokumentów do prowadzenia skutecznej polityki flotowej?
  • Ewidencja przebiegu pojazdów – jak prowadzona jest wzorcowa ewidencja w firmie Berner?
  • Zarządzanie ryzykiem jako strategiczna umiejętność flotowca – jak przewidywać i zarządzać ryzykiem we flocie, aby uniknąć kosztownych błędów?
  • Jak stworzyć silną politykę zakupowo-serwisową w oparciu o TCO - jak dokonać wyboru pojazdów, jak budować kontrakt finansowy i serwisowy w ramach CFM i w ramach leasingu finansowego? Jakie pułapki czekają na firmę, która niewłaściwie zawrze kontakt na finansowanie pojazdów?
PANEL II

Skuteczne metody wykrywania błędów i nadużyć przez pracowników

  • Regulamin korzystania z samochodów służbowych – jakie są najważniejsze elementy umowy z pracownikiem i zapisy regulujące oddanie samochodu do użytkowania osobom trzecim?
  • Wydatki eksploatacyjne (karta paliwowa) – jak wykrywać nadużycia ze strony pracownika – jakie informacje zapewni nam prowadzenie prawidłowej ewidencji?
  • Szkody, których nie pokrywa ubezpieczenie – jak powinny brzmieć zapisy w umowie zabezpieczające przedsiębiorstwo przed kosztownymi naprawami aut?
  • Opłaty związane z podróżami służbowymi – jak korzystnie rozliczać parkingi i autostrady oraz weryfikować ich wiarygodność?
  • Kontrola i ocena pracy kierowców – za pomocą jakich narzędzi precyzyjnie kontrolować czas pracy kierowców, by uniknąć oszustw?
  • Monitoring pojazdów i poziom eksploatacji auta poza godzinami pracy pracownika – jak zapobiegać kradzieżom paliwa i generowaniu zbędnych kilometrów?
  • Weryfikowanie odwiedzin w zaplanowanych punktach – jakie systemy pomogą nam sprawdzić, czy nasz pracownik pracuje wg przedstawianego nam planu pracy?
PANEL III

Optymalizacja kosztów związanych z użytkowaniem i serwisowaniem aut

  • Metody finansowania aut służbowych w 2020 roku – jaką metodę wybrać ze względu na wielkość i specyfikę firmy w świetle najnowszych przepisów?
  • Porównanie leasingu i wynajmu długoterminowego – wady i zalety obu rozwiązań, dobrych praktyk w przypadku jednego i drugiego rozwiania.
  • Nowy limit zaliczania do kosztów opłat leasingowych - zasady odliczania podatku VAT od zakupu i leasingu samochodów firmowych.
  • Optymalny dobór aut do floty - jak dokonać optymalnego wyboru modelu, marki, silnika ON/PB w oparciu o dynamiczne zmiany rynku usług zwłaszcza finansowych ( czy ON zawsze się opłaca czy nie, kiedy opłaca się wybór wersji benzynowej)?
  • Redukcja kosztów serwisowych – jakimi kryteriami wyboru dostawców usług serwisowych się kierować oraz jak w tym zakresie działa firma Berner?
  • Szkody komunikacyjne aut należących do naszej floty – jak w praktyce egzekwować roszczenia w przypadku nieumyślnej oraz umyślnej szkody wyrządzonej przez pracownika?
  • Warsztat kalkulacyjny na przykładzie konkretnej floty – jak policzyć opłacalność finansowania z ujęciem mnogości czynników: nowej oferty rynkowej, zmian w przepisach i czynników wewnętrznych?
Dlaczego warto wziąć udział w Profesjonalnych Warsztatach Flotowych?
  • KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA FLOTĄ SAMOCHODOWĄ 
    Na warsztatach otrzymasz całościową wiedzę w zakresie zarządzania flotą. Dzięki zdobytym wiadomościom będziesz mieć gwarancję, że wszelkie problemy związane z finansowym, dokumentacyjnym oraz organizacyjnym zarządzaniu flotą masz pod kontrolą! 
  • PRAWDZIWE REALIA ORGANIZACJI FIRMOWEJ FLOTY
    Podczas warsztatów teoretyczne wytyczne zderzamy z rzeczywistością i realiami działalności polskich fleet managerów! Specjalista-praktyk na podstawie własnego doświadczenia w zarządzaniu flotą w firmie Berner skupi się wyłącznie na tych aspektach, które są najbardziej problematyczne i nieoczywiste. 
  • GOTOWE ROZWIĄZANIA DO WYKORZYSTANIA OD RĘKI PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW 
    100% praktycznych i gotowych rozwiązań! Nieważne, czy Twoja firma posiada własny park samochodowy, czy też użytkuje auta na zasadach wynajmu, krok po kroku uczestnicy zgłębiać będą tajniki zarządzania flotą na poziomie dnia codziennego oraz polityki długofalowej. 
Dlaczego jako studium przypadku wybraliśmy firmę Berner Polska?
  • firma Berner to między innymi ponad 200 użytkowników aut służbowych pracujących w terenie i korzystających z pojazdów służbowych,
  • nasz ekspert podjął wyzwanie budowy „wzorcowego” działu flotowego w firmie tworząc Politykę Flotową i inne rozwiązania zupełnie od podstaw i modyfikując je w czasie 11 lat swojej pracy w odpowiedzi na wyzwania rynkowe,
  • Berner to nie tylko polskie, ale również korporacyjne dobre praktyki zarządzania flotą aut służbowych o 60 letniej tradycji w ramach Berner Group z siedzibą w Niemczech, dzięki czemu będą mogli Państwo usłyszeć o rozwiązaniach, które sprawdzają się w skali globalnej.
Prelegent:
Sławomir Gorajewski
Sławomir Gorajewski

Z rynkiem motoryzacyjnym związany od 2005 r. Jest fleet managerem w firmie Berner Polska, z którą współpracuje od 2008 roku. Od początku współpracy miał pomysł na stworzenie wzorcowego działu floty – był odpowiedzialny za stworzenie pełnej polityki flotowej, jej wdrożenie oraz zbudowanie podwalin pod zasady działania całego działu. Obecnie odpowiedzialny za zakupy pojazdów (negocjacje z dostawcami), kreowanie polityki szkodowej i ubezpieczeniowej, zakupy paliw, finansowanie (wybór dostawców usług finansowych).

Zarządza budżetem flotowym o wartości 7 mln zł. Od 2014 r. prowadzi projekty wewnętrzne w Spółce, od 2015 r. jest odpowiedzialny również za administrowanie krakowskim biurem, od 2017 r. – za controling procesów zakupów wewnętrznych. Od 2018 roku otrzymał zadanie zbudowania serwisu posprzedażowego w Berner Polska.  Zarządza zespołem 4 osób. Jego celem jest wypracowanie rozwiązań wpływających na skrócenie czasu napraw z uwzględnieniem wysokiej jakości usług.

Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł.

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

• Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

• Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

Sprzedaż wejściówek zakończyła się. Sprawdź aktualną ofertę szkoleń lub skontaktuj się z nami.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy