Uwaga! Sprzedaż zakończona! Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą >>
Prowadząca
Dorota Nowocień
Dorota Nowocień

Przez 18 lat pracownik TVP SA Oddział w Poznaniu, w 2013 roku klasyczny etat zamieniła na współpracę. Odpowiadała za kontrakty sponsoringowe i reklamowe, promocję i działania public relations na rzecz kontrahentów TVP. Pracuje w Radiu Poznań, jest szefem sprzedaży, wykładowcą akademickim Wyższej Szkoły Bankowej i UAM.

Co nas wyróżnia?

NOWATORSKI PROGRAM – odpowiadamy na najważniejsze i najbardziej aktualne problemy kadry zarządzającej i dajemy gotowe wskazówki, które od ręki można wykorzystać w codziennej pracy

PRAKTYCZNE CASE STUDIES – mówimy o konkretnych wyzwaniach menadżerów na przykładzie realnych studiów przypadku. Pokażemy różne aspekty wdrażanych projektów skupiając się na konkretach.

100% MERYTORYKI – prelegent, za którym stoją konkretne sukcesy biznesowe, dzieli się swoim doświadczeniem i wskaże najskuteczniejsze rozwiązania zarządcze

Kogo zapraszamy?
  • Dyrektorów i kadrę menedżerską wyższego szczebla,
  • Kierowników niższego szczebla,
  • Pracowników działów HR i kadrowych,
  • Wszystkie osoby, które zarządzają zespołami pracowników i chcą dowiedzieć się, jak radzić sobie z młodym pokoleniem.
Koszt uczestnictwa:
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 1499 zł netto.
Program warsztatów:
Blok I

Jak zrozumieć milenialsów i zbudować skuteczny system komunikacji?

  • Jak skutecznie wykorzystać „multitasking" młodych pracowników – czyli myślenie poza schematami i szybkość podejmowania nowych wyzwań, umiejętność współpracy i gotowość do dzielenia się wiedzą?
  • Jak radzić sobie z wyzwaniem jakim jest niska dyscyplina pracy, niechęć do korporacyjnie narzucanych rozwiązań, w szczególności ingerujących w ich indywidualizm?
  • Jak upraszczać procedury, aby nie zniechęcać młodych pracowników i wykorzystać ich elastyczność oraz gotowość do zmian?
  • Jak budować właściwe relacje w zespole i w jakich sytuacjach sprawdzi się elastyczne podejście w zarządzaniu?

CASE STUDY: Jak budować kulturę organizacyjną i rzeczywistość biznesową przyjazną pokoleniu milenialsów na przykładzie wybranych firm?

Blok II

Jak skutecznie rekrutować milenialsów?

  • Skuteczny copywriting ofert pracy przyciągający milenialsów: jak personalizować nazwę stanowiska, podtytuł ogłoszenia, informację o pracodawcy, sekcję "wymagania" oraz "oferujemy" w zależności od tego, jakiego rodzaju kandydata szukamy?
  • Facebook, LinkedIn, Snapchat, Instagram, Spotify – jak wykorzystać nowe internetowe kanały dotarcia do młodego pokolenia i co musi zawierać "reklama rekrutacyjna", aby była skuteczna?
  • Wideokonferencja czy warto zastąpić nią standardowe spotkanie z kandydatem młodego pokolenia? W jakich przypadkach i jak efektywnie wykorzystywać Skype na poszczególnych etapach rekrutacji?
  • Jakie pytania zadawać podczas rekrutacji, by uzyskać nie tylko realny obraz predyspozycji zawodowych kandydata, ale sprawdzić również czy pasuje on do zespołu?

CASE STUDY: Niestandardowy onboarding młodych pracowników – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie i od początku budować zaangażowanie?

Blok III

Efektywne i nowoczesne metody motywacji milenialsów

  • Jak zbudować wizerunek pracodawcy, który przyciągnie milenialsów i zatrzyma ich w firmie – skuteczne kampanie employerbrandingowe
  • Jak tworzyć programy, dzięki którym organizacja zyska sympatię pracowników z pokoleń Y i Z – przegląd casestudy
  • Jak zdefiniować cele wdrożenia programu mentoringowego w organizacji, aby skutecznie wspierać młode pokolenie?
  • Jak zbudować skuteczny system motywujący w oparciu o właściwe nagrody – co skutecznie zachęci pracowników do wytężonego wysiłku?
  • Jak kontrolować pracę milenialsów i przekazywać im negatywny feedback, aby wyciągnęli z niego pozytywne wnioski – jak skutecznie operować faktami i konsekwencjami

CASE STUDY Gamifikacja jako przykład nowoczesnej strategii motywacyjnej

Blok 4

Codzienna praca z milenialsami – zasady organizacji pracy i role w zespole

  • Jak powinien przebiegać proces wdrażania nowego pracownika, aby jak najszybciej zaczął osiągać rezultaty - jak zwiększyć efektywność procesu poprzez wykorzystanie narzędzia integracyjnego?
  • Jak tworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń biznesowych między pracownikami różnych pokoleń w firmie?
  • W jaki sposób podzielić prace na mniejsze odcinki i dobrze priorytetować, aby pracownik miał szansę wykonać zadanie od początku do końca i wziął za nie w całości odpowiedzialność?
  • Jak korzystać z talentów pokolenia Y, Z?
  • Jak budować autorytet szefa i na czym go oprzeć – co skutecznie przemówi do pokolenia Y i Z?

CASE STUDY: Fun w pracy – jak stać się atrakcyjnym pracodawcą dla Zetek i Igreków?

Co zyskasz dzięki udziałowi w warsztatach?
  • Nowoczesne i sprawdzone techniki – dostarczamy zestaw nowatorskich narzędzi zarządczych do efektywnej motywacji i komunikacji z pracownikami sprawdzonych przez menadżerów z różnych firm – gamifikacja, programy mentoringowe, programy wymiany doświadczeń,
  • Konkretne casestudy–w sposób kompleksowy identyfikujemy punkty, w których powstają zderzenia różnych systemów wartości oraz wskazujemy na kompetencje wymagane do złagodzenia destrukcyjnego braku porozumienia między pracownikami różnych pokoleń,
  • Praktyczne wskazówki do pracy menadżerskiej – na podstawie odpowiednio dobranych przykładów wskażemy na zestaw umiejętności niezbędnych przy adaptacji wyzwań, jakie stawiają pracownicy z pokolenia Y.
Podczas jedynych tak praktycznych warsztatów prowadzący na konkretnych przykładach z różnych firm pokaże, że można:
  • Zrozumieć potrzeby młodego pokolenia i opracować skuteczny sposób zarządzania oraz komunikacji,
  • Łatwo dostosować system motywacyjny do oczekiwań młodych pracowników i wybrać takie elementy, które są ważne dla milenialsów,
  • Opracować plany i harmonogramy pracy, dzięki którym pracownik nie ograniczy się do robienia tylko jednego zadania,
  • Ustalić priorytety i cele oraz zasady kontrolowania pracy młodych pracowników, co zagwarantuje, że najważniejsze - z punktu widzenia działu - cele zostaną osiągnięte,
  • Wykorzystać sprytne rozwiązania employerbrandingowe przetestowane w innych firmach, które zbudują zaangażowanie milenialsów i sprawią, że będą chcieli zostać u nas na dłużej.
Jeżeli zarządzasz zespołem i:
  • Coraz częściej do Twojego działu trafiają młode osoby, które nie biorą odpowiedzialności za wykonywaną pracę,  nie identyfikują się z firmą ani z działem i trudno wzbudzić w nich zaangażowanie,
  • Nie rozumiesz roszczeniowej postawy oraz wysokich wymagań młodych pracowników, którzy często nie mają doświadczenia,
  • Twoje dotychczasowe metody zarządzania i motywowania pracowników nie trafiają do milenialsów - nie wiesz jak zmodyfikować systemy i wybrać elementy motywacyjne, które działają,
  • Masz dość długotrwałych i często bezowocnych rekrutacji i szukasz sprawdzonych sposobów, aby zatrzymać pracowników w firmie na dłużej,

Weź udział w wyjątkowych warsztatach, podczas których dowiesz się, jak skutecznie zarządzać pracownikami z młodego pokolenia!

Aż 84% kandydatów do pracy to przedstawiciele milenialsów, co stanowi dla menadżerów ogromne wyzwanie i wymusza na nich modyfikacje sposobu zarządzania i systemu motywacyjnego.

Młodzi pracownicy oczekują znacznie więcej niż starsi koledzy – chcą wyższych wynagrodzeń, lepszych miejsc pracy, atrakcyjnych warunków i szybkich awansów, a ich pojawienie się narusza normy od dekad obowiązujące na rynku pracy.

Patronat medialny:

HR Business Partner

Profesjonalne Warsztaty Menadżerskie

Jak zmotywować milenialsów do pracy i co robić, by chcieli pozostać w firmie?

Sprawdź program
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy