Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

PROFESJONALNE WARSZTATY DLA MENEDŻERÓW I DYREKTORÓW HOTELI

Zarządzanie pracownikami w branży hotelarskiej na przykładzie hotelu IBB Hotel Długi Targ

Jak skutecznie pozyskiwać i utrzymywać pracowników

Jeżeli chcesz:
  • Dowiedzieć się, jak skutecznie pozyskiwać pracowników dla branży hotelarskiej
  • Podpatrzeć pozafinansowe rozwiązania, które powodują obniżenie rotacji i pomagają zatrzymać dobrych pracowników w hotelu
  • Zobaczyć jakie warunki pracy stworzyć, by pracownicy się rozwijali, a razem z nimi nasz biznes
  • Nauczyć się jak prowadzić komunikację z Millenialsami, by współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron

To weź udział w warsztatach organizowanych w obiekcie hotelowym, w którym poczucie przynależności i wspólnego celu tworzy miejsce przyjazne dla Gości.

Miejsce i termin:

Gdańsk | IBB Hotel Długi Targ
25 marca 2019r.
Warsztaty odbywają się w godzinach 10:00-17:00.

 

Uwaga!

Uczestnicy szkolenia otrzymają 15% rabatu od ceny dnia na nocleg w Hotelu IBB Długi Targ (ze śniadaniem lub bez) z 24 na 25 marca 2019r.

Rabat dotyczy wszystkich typów pokoi.

Po dokonaniu rejestracji na szkolenie prosimy o kontakt z organizatorem w celu otrzymania kodu rabatowego.

 

Prelegent
Joanna Dyczyńska

Z branżą hotelarską związana od ponad 11 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako manager działu finansowego w GlaxoSmithKline i Kronospan. Następnie związała się z siecią IBB Hotel Collection, gdzie pełniła funkcje: dyrektora finansowego, zastępcy dyrektora hotelu i dyrektora hotelu IBB Andersia Hotel w Poznaniu. Obecnie od 2017 roku jako Dyrektor Hotelu zarządza obiektem IBB Hotel Długi Targ.

100% PRAKTYCZNYCH PORAD

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można zastosować bezpośrednio w swoim hotelu – prelegent na bieżąco tłumaczy, jak przystosować je do własnego obiektu..

WYJĄTOWE OBIEKTY

Wybieramy wyjątkowe obiekty z całej Polski, które wyróżniły się na tle konkurencji i mają najlepsze praktyki w obsłudze gościa, marketingu czy revenue management i umożliwiamy ich poznanie..

Unikalne korzyści z udziału w naszych warsztatach:

PRACA NA ŻYWYM ORGANIZMIE

Zobaczysz, jak rozwiązania, o których mówi prelegentka działają w praktyce podczas zwiedzania hotelu IBB Długi Targ.

FORMUŁA "CASE STUDY"

Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach stosowanych przez nich w praktyce, a które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują..

Program:
Blok I

Skuteczna rekrutacja w branży hotelarskiej - jak to się robi w IBB Hotel Długi Targ?

  • Czym różni się rekrutacja w branży hotelarskiej od rekrutacji w innych branżach?
  • Jak właściwie zaplanować rekrutację na stanowiska hotelowe i jak określić pożądane kompetencje i wymagania, aby otrzymać jedynie sensowne zgłoszenia?
  • Jaki informacje podać w ogłoszeniu o pracę i gdzie je umieścić, aby mieć gwarancję otrzymania wielu wartościowych CV?
  • Na co należy uważać podczas rekrutacji i jakie kompetencje sprawdzać, aby wybrać właściwego kandydata, który nie będzie odstawał od reszty zespołu?
  • Które metody i narzędzia rekrutacyjne sprawdzają się w trakcie rekrutacji pracowników hotelowych?
  • Jak wygląda proces rekrutacyjny w IBB Hotel Długi Targ?
Blok II

Jak zarządzać i motywować pracowników, aby przełożyło się to na cele biznesowe hotelu?

  • Jak dbać o pracowników hotelu, szczególnie tych mających bezpośredni kontakt z gośćmi, aby swoim zadowoleniem zarażali odwiedzających?
  • Jak stworzyć skuteczny system motywacyjny, dzięki któremu zwiększy się efektywność i zaangażowanie pracowników na przykładzie rozwiązań funkcjonujących w hotelach?
  • Jak opracować idealny system benefitów pracowniczych, który nie obciąży budżetu hotelu?
  • Jak motywować i pracować z Millenialsami oraz stworzyć dla nich działający schemat zarządzania?
  • Jak ustrzec się złego zarządzania zespołem – które Twoje zachowania negatywnie oddziałują na pracowników, jak je dostrzec i szybko wyeliminować?
Blok III

Wzorcowa organizacja pracy i zespołu - jak zbudować dobrze funkcjonujący team, który działa w imię wspólnego celu?

  • Jak powinna wyglądać rola managera i które zadania powinien mieć pod swoją pieczą, aby mieć 100% wiedzę o tym, co się dzieje w hotelu i poza nim oraz mógł odpowiednio reagować?
  • Komu powierzyć wdrażanie nowego pracownika i jak powinien wyglądać schemat wdrożenia, żebyś miał pewność, że nowa osoba szybko przejmie dobre nawyki i pełną odpowiedzialność za przydzielone zadania?
  • Jak stworzyć pozytywną i sprzyjającą pracy atmosferę w zespole
  • Jak zbudować system wzajemnej motywacji wśród swoich pracowników na przykładzie rozwiązań stosowanych w IBB Długi Targ?
Blok IV

Jak sprawnie rozwiązywać konflikty w zespole, aby nie wpłynęły na negatywny odbiór hotelu przez gości?

  • Jak rozwiązywać konflikty między pracownikami i stworzyć atmosferę wspólnej odpowiedzialności za cel?
  • W jaki sposób przekazywać zespołowi negatywne informacje np. o zabraniu premii, czy zwolnieniu pracownika, aby uniknąć zbędnego chaosu i negatywnych reakcji?
  • Jak właściwie kontrolować pracowników, aby ich nie zniechęcić, ale zapewnić właściwe wykonanie zadań?
  • Jak rozmawiać z pracownikami, którzy robią sobie częste przerwy, spóźniają się do pracy, lekceważą swoje obowiązki, aby mieć gwarancję, że się poprawią?
  • Kiedy koniecznie musisz sięgnąć po środki dyscyplinujące i jak je dobrać w zależności od sytuacji?

Podpatrzysz systemy motywacyjne, które sprawdzają się najlepiej w przypadku pracowników hotelowych

Wyposażysz się w sprawdzone metody budowania lojalności i zaangażowania u pracowników, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swoim obiekcie

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu:

Poznasz od kuchni najnowszy hotel z sieci IBB w Gdańsku i zobaczysz jak udało mu się w krótkim czasie zbudować dobrze działający zespół, którego praca przekłada się na zadowolenie gości

Zastosujesz sprawdzone przez prowadzącego metody rekrutacyjne i wdrożeniowe, które zminimalizują stopień rotacji

Podczas tego wyjątkowego wydarzenia dyrektor Hotelu IBB Długi Targ Joanna Dyczyńska pokaże konkretne rozwiązania i odpowie na najistotniejsze pytania:
  • Jakie metody rekrutacji sprawdzają się najlepiej w branży hotelarskiej i jakie kompetencje sprawdzać, aby wybrać właściwego kandydata, który nie będzie odstawał od reszty zespołu?
  • Jak wzorcowe zasady wdrażania i szkolenia pracowników przekładają się na wzrost zadowolenia gości hotelowych?
  • Jak ustalać system motywacyjny dla pracowników „na pierwszej linii” – dlaczego tak ważne jest skuteczne zarządzanie pracownikami recepcji, kelnerami czy ekipą sprzątającą i co się sprawdza na przykładzie hotelu w Gdańsku?
  • Jak wykorzystując dostępne rozwiązania pozafinansowe zatrzymać dobrego pracownika i zmniejszyć proces rotacji o kilkadziesiąt procent?
  • Jak komunikować się z zespołem i radzić sobie z rozwiązywaniem konfliktowych sytuacji, aby nie wpływały one na atmosferę w zespole i nie powodowały odejść?
Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1499 zł netto i obejmuje:

    Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,
    Przerwy kawowe i lunch.
Zgłoś się

Przedsprzedaż!

Zgłoś udział do 31 stycznia 2019 r. - otrzymasz niższą cenę!
Tylko 1299 zł netto!
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy