To weź udział w warsztatach organizowanych w obiekcie hotelowym, w którym poczucie przynależności i wspólnego celu tworzy miejsce przyjazne dla Gości.
Gdańsk | IBB Hotel Długi Targ
25 marca 2019r.
Warsztaty odbywają się w godzinach 10:00-17:00.
Uwaga!
Uczestnicy szkolenia otrzymają 15% rabatu od ceny dnia na nocleg w Hotelu IBB Długi Targ (ze śniadaniem lub bez) z 24 na 25 marca 2019r.
Rabat dotyczy wszystkich typów pokoi.
Po dokonaniu rejestracji na szkolenie prosimy o kontakt z organizatorem w celu otrzymania kodu rabatowego.
Z branżą hotelarską związana od ponad 11 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako manager działu finansowego w GlaxoSmithKline i Kronospan. Następnie związała się z siecią IBB Hotel Collection, gdzie pełniła funkcje: dyrektora finansowego, zastępcy dyrektora hotelu i dyrektora hotelu IBB Andersia Hotel w Poznaniu. Obecnie od 2017 roku jako Dyrektor Hotelu zarządza obiektem IBB Hotel Długi Targ.
100% PRAKTYCZNYCH PORAD
Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można zastosować bezpośrednio w swoim hotelu – prelegent na bieżąco tłumaczy, jak przystosować je do własnego obiektu..
WYJĄTOWE OBIEKTY
Wybieramy wyjątkowe obiekty z całej Polski, które wyróżniły się na tle konkurencji i mają najlepsze praktyki w obsłudze gościa, marketingu czy revenue management i umożliwiamy ich poznanie..
PRACA NA ŻYWYM ORGANIZMIE
Zobaczysz, jak rozwiązania, o których mówi prelegentka działają w praktyce podczas zwiedzania hotelu IBB Długi Targ.
FORMUŁA "CASE STUDY"
Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach stosowanych przez nich w praktyce, a które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują..
Podpatrzysz systemy motywacyjne, które sprawdzają się najlepiej w przypadku pracowników hotelowych
Wyposażysz się w sprawdzone metody budowania lojalności i zaangażowania u pracowników, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swoim obiekcie
Poznasz od kuchni najnowszy hotel z sieci IBB w Gdańsku i zobaczysz jak udało mu się w krótkim czasie zbudować dobrze działający zespół, którego praca przekłada się na zadowolenie gości
Zastosujesz sprawdzone przez prowadzącego metody rekrutacyjne i wdrożeniowe, które zminimalizują stopień rotacji
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!