Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:                                                   

BIZNES HOTEL          

 

Unikatowe praktyczne warsztaty w oparciu o najlepsze praktyki Revenue Management!

Certyfikowany Revenue Manager™

Praktyczne narzędzia, inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty, prawdziwe realia rynku hotelowego

 

Podczas szkolenia otrzymasz konkretne odpowiedzi na pytania:
  • Jak kształtować cenę sprzedaży, aby generowała ona maksymalny zysk? Jak robią to zarówno najwięksi gracze na rynku oraz jak te rozwiązania zastosować w mniejszych obiektach hotelowych?
  • Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych swojego obiektu stworzyć strategię cenową idealną dla Twojego hotelu na przykładzie najlepszych praktyk branżowych?
  • Jakie znaczenie dla całej strategii cenowej hotelu ma jakość danych wprowadzanych do PMS przez każdego z pracowników? W jaki sposób sprawdzić, czy dane te są prawdziwe?
  • Jak podzielić gości hotelowych pod kątem segmentacji: różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów gościa hotelowego?
  • Czy potrzebujesz gości z każdego z dostępnych na rynku segmentów?
  • Jak właściwie prowadzić compset, czyli jak porównywać hotele, aby koszyk tych porównań był optymalny?
  • Dlaczego warto używać RateShoppera, kalendarza wydarzeń i poznać własne wyniki w strategii cenowej
  • Które usługi dodatkowe zwiększą przychody i rentowność obiektów hotelowych i w jaki sposób takie usługi planować?
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy w obszarze Revenue Management oraz jak ich unikać?

UWAGA

Każdy z Uczestników szkolenia otrzyma innowacyjny, ale też sprawdzony model działania na rynku. Model ten będzie można wykorzystać w codziennej pracy w hotelu tak, aby przychody były coraz wyższe. Podczas naszego szkolenia Uczestnicy będą mogli zadać pytania dotyczące własnych obiektów.
Nie może zabraknąć Cię wśród uczestników wyjątkowego wydarzenia, jeżeli chcesz:
  • poznać proste zabiegi z zakresu Revenue Management, które znacznie podniosą wyniki sprzedażowe Twojego obiektu,
  • dowiedzieć się, jakie dodatkowe usługi wprowadzić, aby zwiększyć przychody i rentowność,
  • poznać istotne jednostki miary pracy Revenue Management (REVPAR, TREVPAR, REVPAM) i dowiedzieć, kiedy ich używać, aby zoptymalizować przychody,
  • wyposażyć się w skuteczne narzędzia, takie jak m.in. closed to arrival (CTA), Minimum Length of Stay (MLOS), blackoutdates, fair rates.
Program szkolenia Certyfikowany Revenue Manager™
Blok 1

Jak za pomocą wskaźników Reveneu Managemenet ocenić realną kondycje hotelu?

  • Istotne jednostki miary pracy Revenue Management – REVPAR, TREVPAR, REVPAM – kiedy ich używać, aby zoptymalizować przychody?
  • Dane w Property Management System (PMS) jako najważniejsze źródło informacji Revenue Managera - jakie znaczenie dla całej strategii cenowej hotelu ma jakość danych wprowadzanych do PMS przez każdego z pracowników oraz jak sprawdzać ich poprawność? W jaki sposób poszczególne dane odczytywać?
  • Jak właściwie prowadzić compset - które konkurencyjne hotele wybrać do „koszyka”, aby porównywanie było optymalne?
Blok 2

Skuteczne narzędzia pracy Revenue Managera

  • Raporty Pickup, Pace oraz Forecast - kiedy generować poszczególne raporty tak, żeby przedstawiały rzeczywistą sytuację finansową hotelu oraz przedstawiały realne prognozy na najbliższą przyszłość?
  • Skuteczne sposoby kontrolowania dostępności dzięki narzędziom takim, jak m.in. closed to arrival (CTA), Minimum Length of Stay (MLOS), blackoutdates, fair rates.
  • Rachunek zysków i strat, analiza odmów oraz „displacementanalysis” - czyli jak zbadać zyskowność rezerwacji grupowych oraz MICE? Jak tworzyć rezerwację przynoszące zyski oraz jak wystrzegać się tych, które mogą przynosić straty?
Blok 3

Jak stworzyć rentowną strategię cenową, aby stać się liderem obłożenia i znacznie zwiększyć obrót w Twoim hotelu?

  • Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę”?
    • Podział kosztów na stałe i zmienne, identyfikacja miejsc powstawania kosztów i centra zysków.
    • Wyznaczenie optimum rentowności usług hotelowych i dodatkowych - co może wpływać na cenę minimalną oraz w jaki sposób policzyć wszystkie koszty aby usługa była opłacalna?
  • Sprecyzowanie najbardziej kosztownych i przychodowych elementów oferty hotelu - noclegi, wyżywienie, usługi dodatkowe - jak wykorzystać posiadane informacje do stworzenia rentownej strategii cenowej z wykorzystaniem cross-sellingu i up-sellingu?
  • Znaczenie opinii Gości a zwiększenie przychodów obiektu – jaki jest związek między lepszym wynikiem Global Review Index (GRI) a REVPAR oraz tym, jak konstruktywna krytyka przekazywana przez Gości może zwiększyć przychody hotelu?
  • Podział Gości hotelowych pod kątem segmentacji - jakie są różnice w zachowaniu oraz w budżecie różnych typów gości hotelowych? Czy twój hotel potrzebuje gości ze wszystkich segmentów rynku?
  • Jak zidentyfikować „idealnych" klientów, gdzie ich szukać i jak do nich docierać? Revenue Management a marketing - analiza i przykłady klientów pod kątem profilu obiektów hotelowych.
  • Jaką strategię cenową przyjąć dla grup mniej i bardziej zamożnych? Jaki wpływ na nasze działania powinna mieć konkurencja z naszego otoczenia?
  • Revenue Management jako instrument analizy marketingowej rynku i narzędzie generujące dodatkowy zysk – jak wykorzystać go przy tworzeniu efektywnej kampanii reklamowej?
  • Analiza rentowności zróżnicowanych pakietów pobytowych, pobytów krótko i długotrwałych. Jak powinna być tworzona atrakcyjna oferta dla wybranych grup, np. studentów, aby była ona rentowna dla hotelu?
  • Bonusy i korzyści dla stałych klientów - jak przygotować ofertę wyjątkowo korzystną dla stałych gości, ale też rentowną dla nas?
  • Elastyczność cenowa uwzględniająca sezonowość, wydarzenia specjalne i specyfikę rynku a utrzymanie rentowności w krótkim i długim okresie.
Blok 4

Jak z sukcesem promować hotel w Internecie?

  • SEO dla hotelu – czy to ma sens?
    • SEO dla hotelu - czy powinno być robione i jeśli tak to w jakiej formie? Na jakie elementy pozycjonowania zwrócić uwagę?
    • Jakie słowa kluczowe warto używać i gdzie je zamieścić na stronie? Ile razy powtarzać daną frazę? Czy są jakieś frazy, których powinno się unikać?
    • Jak korzystać z GA w ramach pozycjonowania, na jakie elementy zwracać uwagę?
    • Czy jest możliwość wyprzedzenia agregatów typu booking.com, nocowanie.pl przy dobrym pozycjonowaniu?
    • Jeśli nie SEO, to może reklama typu Google ADS – czy jest tańsza od pozycjonowania oraz jakie cele pozwoli osiągnąć?
  • Social Media – jak je wykorzystać aby stać się rozpoznawalnym?
    • Jakie social media wykorzystać do promocji hotelu?
    • Jakich social mediów unikać przy promocji hotelu?
    • Jak budować pozytywny wizerunek w oparciu o social media?
    • Czy Facebooku i Instagram to podstawa w social mediach?
    • Jakie działania podejmować na TIK TOKU oraz na YouTube?
  • Strona internetowa – co powinna mieć, a czego unikać?
    • Jak powinna wyglądać dobrze zrobiona strona internetowa?
    • Jakie moduły (obowiązkowo) powinny znajdować się na stronie internetowej?
    • Jakich elementów na stronie internetowej unikać?
    • Jaka jest rola blogu na stronie hotelu? Czy taki blog ma sen i jak powinien być prowadzony?
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • Właścicieli hoteli lub obiektów hotelowych
  • Dyrektorów lub menedżerów hotelu/obiektu hotelowego
  • Menedżerów marketingu
  • Szefów sprzedaży
  • Revenue managerów
Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę od doświadczonego specjalisty, który specjalizuje się w marketingu dla branży hotelarskiej, dzięki czemu przedstawi inspirujące rozwiązania, które z łatwością zastosujesz w swoim obiekcie
  • Poznasz najbardziej efektywne rozwiązania marketingowe gotowe do wdrożenia w Twoim hotelu – pokażemy, które działania promocyjne przekładają się na realny wzrost zainteresowania Twoim obiektem wśród Gości w dobie social media
  • Dowiesz się, jak skonstruować i personalizować ofertę hotelu, aby uwypuklić te zalety Twojego obiektu, które są skutecznymi „wabikami” sprzedażowymi
  • Nauczysz się sprytnych sposobów kalkulacji, prezentacji cen i rabatów – tak, by utrzymać stałych i przyciągnąć nowych Gości do Twojego hotelu, nie tracąc jednocześnie na rentowności
WARSZTATY POPROWADZI
Tomasz Kałuża
Tomasz Kałuża

Z branżą Horeca związany od 14 lat. Doświadczenie zdobywał w działach recepcji, operacyjnym i sprzedaży jednak ostatecznie odnalazł swoje powołanie w dziedzinie Revenue Managementu. Pasjonat analizy danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Jak sam twierdzi jest w niewielkim gronie osób na świecie, które kochają Poniedziałki aby po zakończonym weekendzie móc przyjść do biura i realizować swoją pasje.

Dla wielu hoteli w Polsce i za granicą tworzył i rozwijał polityki cenowe oraz budował kulturę pracy opartą na analizie danych.  Stanowi zaplecze doradcze dla hoteli o różnym charakterze – biznesowym, SPA & Wellness, miejskim oraz wypoczynkowym.

Swoją przygodę z branżą zaczynał w hotelach grupy Radisson w Krakowie, aby potem móc nabywać kompetencje w hotelach niezależnych w różnej części Polski oraz m.in. w niezależnej grupie hotelowej Laris pracując na stanowisku głównego Revenue Managera.

Od kilku lat z powodzeniem rozwija firmę Revenuedlahoteli.pl będącą zewnętrznym działem Revenue Managementu oferując usługi analityki oraz zarządzania polityką cenową na poziomie hoteli sieciowych. Dodatkowo świadczy usługi szkoleniowe w dziedzinie Revenue Managementu oraz Excela w hotelarstwie.

Od niedawna wykładowca na Warszawskiej uczelni Vistula na przedmiocie Technologie Informacyjne w Hotelarstwie oraz Revenue Management w hotelarstwie i gastronomii.

Prywatnie tata małego Olka i biegacz. Za swojego mentora uważa Jacka Walkiewicza.

Paweł Konopiński
Paweł Konopiński

Specjalista ds. badań i rozwoju SEO, w branży od 2014 roku. Ambasador marki w Grupie TENSE, prelegent na konferencjach i autor wielu branżowych artykułów. Jego specjalnością jest pozycjonowanie dużych serwisów e-commerce. Nie koncentruje się tylko na optymalizacji, ale na bieżąco analizuje trendy i śledzi poczynania konkurencji. Po pracy najczęściej można spotkać go na torach kartingowych. Miłośnik motoryzacji i... jamników.

Wybierz swoją wersję szkolenia!

Sam decydujesz, w jaki sposób chcesz uczestniczyć w szkoleniu, wybierając wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom:

WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po jego zakończeniu.

WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po jego zakończeniu,
  • 4-tygodniowy dostęp do kursu na „Zarządzanie kosztami w hotelu” (więcej o kursie na stronie https://www.uniqskills.com/pl/horeca/zarzadzanie-kosztami-w-hotelu).
Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • 4-tygodniowy dostęp do kursu Zarządzanie kosztami w hotelu.
Wybierz swoją wersję
Ostatnie miejsca w przedsprzedaży!

Przy zgłoszeniu do 9 października 2022 r. - taniej o 200 zł netto!

szkolenie online LIVE

25.10.2022

Udział STANDARD

szkolenie online LIVE

25.10.2022

Premium

szkolenie online LIVE

25.10.2022

Superpremium

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy