Szkolenia dla pracowników hoteli oraz dla managerów organizowane przez Centrum Kompetencji to doskonała okazja, by zdobyć aktualną, przydatną wiedzę!
Dobre praktyki warszawskiego hotelu Airport Hotel Okęcie ****
Praktyczne narzędzia, inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty, prawdziwe realia rynku hotelowego
Unikatowe praktyczne warsztaty w oparciu o najlepsze praktyki Revenue Management!
Praktyczne warsztaty kulinarne z Adamem Chrząstowskim
Jak skutecznie pracować nad poziomem satysfakcji klienta indywidualnego i biznesowego, aby chciał ponownie wrócić i polecał nasze usługi?
praktyczne narzędzia,
inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty,
prawdziwe realia rynku hotelowego
Dajemy uczestnikom możliwość rozwoju posiadanych umiejętności, ale też nabycia nowych. Dbamy, aby szkolenia w pełni odpowiadały na ich potrzeby. Wyposażymy Cię w wiedzę dotyczącą obowiązujących trendów oraz przekażemy cenne wskazówki. Zdobądź nowe umiejętności – szkolenia od Centrum Kompetencji Ci w tym pomogą.
Organizowane przez nas szkolenia dla pracowników hoteli wyróżnia niezwykle szeroki zakres tematów, ponieważ zależy nam na przekazywaniu kompleksowej i użytecznej wiedzy. Warsztaty zakładają omówienie programu od strony teoretycznej oraz praktycznej. To doskonała okazja, by dowiedzieć się, jakie kroki podejmować wobec nowych wyzwań w codziennej pracy.
Szkolenia dla hoteli organizowane przez Centrum Kompetencji skierowane są do menedżerów i pracowników hoteli. Wiemy, że oczekiwania gości są coraz większe, dlatego jakość świadczonych usług również musi się być coraz wyższa. Należy poszerzać swoje umiejętności z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, a także organizacji imprez i co ważne, właściwego wykorzystywania mediów społecznościowych. Skupiamy się, m.in. na obowiązkach managerów, które wpłyną na sprawne funkcjonowanie obiektu.
Celem naszych spotkań jest przekazanie Ci wiedzy, dzięki której zwiększysz swoje zyski oraz podniesiesz standard obsługi w hotelu. Eksperci przedstawią uczestnikom sposoby na zwiększenie obłożenia w hotelu. Wszelkim wskazówkom zawsze towarzyszą przykłady sprawdzonych rozwiązań, które możesz zastosować w przypadku swojej działalności. Otrzymasz również rady, dzięki którym wyeliminujesz czynniki obniżające rentowność i zmaksymalizujesz obroty obiektu. Ważnym elementem każdego szkolenia dla managerów hoteli jest także optymalizacja kosztów.
Podczas naszych kursów poznasz również zasady postępowania z pracownikami w hotelu tak, by standard obsługi był na najwyższym poziomie. Omawiamy, co może zmotywować ich do pracy, oraz jak powinni postępować w kontaktach z gośćmi hotelu. Szkolenia dla managerów hoteli pomogą Ci również opracować plan działań marketingowych, dzięki którym zbudujesz dobry wizerunek w sieci i zdobędziesz nowych klientów. Wiemy, że ważne jest, by obserwujący byli także aktywnymi fanami, którzy rzeczywiście odwiedzą hotel. Podpowiadamy, jak odpowiadać na komentarze oraz przedstawiamy dobre praktyki.
Wybierając nasze szkolenia dla hoteli masz pewność, że będą one prowadzone przez najlepszych specjalistów z bogatym doświadczeniem. Stawiamy na osoby mające wiedzę praktyczną. Liderzy z branży odpowiadają na pytania uczestników, dzielą się przydatnymi wskazówkami i własnymi doświadczeniami. Chcemy, by nasze spotkania były również okazją do wymiany spostrzeżeń wśród uczestników.
Szkolenia Centrum Kompetencji to spotkania, podczas których przekazujemy uczestnikom merytoryczną wiedzę i praktyczne umiejętności. Oferujemy interesujące wykłady oraz część warsztatową. Wychodzimy naprzeciw potrzebom uczestników. Wybieramy różnorodność, aktywność oraz profesjonalizm. Kładziemy nacisk na kompleksowość. Nasze szkolenia dla managerów hoteli oraz innych pracowników pozwolą im sprostać wyzwaniom nawet w najtrudniejszych przypadkach. Warsztaty Centrum Kompetencji stanowią źródło wiedzy, którą wykorzystasz w codziennej pracy.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!