Sprzedaż biletów zakończyła się. Sprawdź aktualną ofertę szkoleń >>

Patronat medialny:

HR Business Partner

 

CERTYFIKOWANE WARSZTATY HOTELARSKIE

Jak zarządzać hotelem, aby zwiększać obroty i dbać o wysoką rentowność?

Warsztaty i konsultacje

Praktyczne narzędzia. Inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty.
Prawdziwe realia rynku hotelowego.

Jeżeli chcesz:
  • stworzyć ofertę, która skutecznie przyciągnie nowych Gości i sprosta coraz bardziej wyśrubowanym wymaganiom rynku,
  • nauczyć się kalkulować i prezentować ofertę, która zapewni Ci optimum rentowności, a jednocześnie będzie atrakcyjna dla Gości,
  • otrzymać wskazówki, jak wyróżnić się na rynku i na co postawić w marketingu i sprzedaży usług hotelowych, aby zwiększyć obroty w 2020 roku i poradzić sobie z systematycznie rosnącą konkurencją,
  • dowiedzieć się, jak zbudować efektywny zespół nastawiony na realizację celów sprzedażowych.

Weź udział w praktycznych warsztatach, które poprowadzi uznany ekspert z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej – Maciej Wyskiel.

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę od doświadczonego specjalisty, który specjalizuje się w zarządzaniu hotelami – dzięki czemu przedstawi inspirujące rozwiązania, które z łatwością zastosujesz w swoim obiekcie,
  • Poznasz najbardziej efektywne rozwiązania marketingowe gotowe do wdrożenia w Twoim hotelu – pokażemy, które działania promocyjne przekładają się na realny wzrost zainteresowania Twoim obiektem wśród Gości w dobie social media,
  • Dowiesz się, jak skonstruować i personalizować ofertę hotelu, aby uwypuklić te zalety Twojego obiektu, które są skutecznymi „wabikami” sprzedażowymi w realiach 2020 r.,
  • Nauczysz się sprytnych sposobów kalkulacji, prezentacji cen i rabatów – tak, by utrzymać stałych i przyciągnąć nowych Gości do Twojego hotelu, nie tracąc na rentowności,
  • Dowiesz się, jak zarządzać zespołem i wdrożyć najwyższe standardy obsługi Gościa, co przełoży się na doskonałe opinie i zapewni maksymalne obłożenie.
Program warsztatów
BLOK I

Nowoczesna sprzedaż - jak skutecznie zarządzać ofertą hotelową, aby zrealizować plan sprzedażowy

  1. Jak wykorzystać atuty hotelu, aby wyróżnić się na tle konkurencji - maksymalne wykorzystanie potencjału lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu  – na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
  2. Jak znaleźć unique selling points i wykorzystać je do zbudowania silnej pozycji na rynku
  3. Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości – co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
  4. Podstawy revenue management. Skuteczne zarządzanie ceną – jak kształtować politykę cenową, która będzie atrakcyjna dla klientów i zapewni największą liczbę rezerwacji
  5. Najwyższe standardy Customer Care w hotelu – jakie standardy obsługi klienta przełożą się na wzrost zadowolenia klientów i przyniosą wymierne korzyści
BLOK II

Polityka marketingowo – sprzedażowa obiektu hotelowego, która zwiększy przychody nawet o 30% w ciągu roku

  1. Jak wzorcowo prowadzić komunikację zewnętrzną, umiejętnie zarządzać opiniami Gości i tak odpowiadać na komentarze (również te negatywne), aby stały się narzędziem wzmacniającym markę i zwiększającym przychody hotelu
  2. Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2020 r.? – przegląd trendów i nowości.
  3. Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? – monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
  4. Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty w oparciu o sprawdzone techniki negocjacji i sprzedaży.  
  5. Jak właściwie wyceniać swoje usługi? Co trzeba wziąć pod uwagę by sprzedawać za możliwie najwyższą cenę?
  6. Up-selling i cross-selling – jak zwiększyć sprzedaż dzięki zastosowaniu prostych trików (w oparciu o przykłady)
BLOK III

Rola zmotywowanego zespołu sprzedażowego

  1. Poznasz autorski program zarządzania Działami Sprzedaży. Jak zbudować efektywny dział sprzedaży? Jak zorganizować pracę, cele, jak motywować i weryfikować pracę.
  2. Jak dbać o pracowników hotelu, szczególnie tych w bezpośrednim kontakcie z gośćmi, aby swoim zadowoleniem zarażali odwiedzających?
  3. Jak zbudować wśród zespołu świadomość o wadze sprzedaży bezpośredniej? Jak skutecznie zwiększyć poziom bezpośrednich rezerwacji?
Prowadzący:
Maciej Wyskiel
Maciej Wyskiel

Z branżą hotelarską związany jest od 2007 roku. Zaczynał w hotelu Holiday Inn w Gdańsku (obecnie Scandic) na stanowisku portiera. Następnie pracował w działach sprzedaży Mercure Gdańsk Old Town i hotelu Nadmorski w Gdyni. Brał udział w otwarciu Tristan Hotel & SPA w Kątach Rybackich, współtworząc jego strategię marketingową, sprzedażową, wdrażając i szkoląc personel. Kolejnym etapami ścieżki zawodowej były hotele Puro Gdańsk, gdzie pracował trzy lata jako sales manager  oraz Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa jako dyrektor sprzedaży. W hotelu IBB Długi Targ w Gdańsku, należącym do międzynarodowej grupy IBB Hotel Collection, pracuje od sierpnia 2018 roku, najpierw jako dyrektor sprzedaży, a od maja 2019 jako dyrektor całego hotelu. W wolnym czasie gra w squasha i prowadzi zajęcia ze studentami Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.

Miejsce i termin:

SPRZEDŻ ZAKOŃCZYŁA SIĘ
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy