Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Profesjonalne warsztaty biznesowe dla menedżerów i właścicieli hoteli

Najwyższe Standardy Customer Care w Hotelu IBB Długi Targ

Jak skutecznie pracować nad poziomem satysfakcji klienta indywidualnego i biznesowego, aby chciał ponownie wrócić i polecał nasze usługi?

Gdańsk

IBB Hotel Długi Targ

16 grudnia 2019 r.

Jeżeli chcesz:
  • dowiedzieć się, jak w kilka miesięcy od otwarcia osiągnąć 85% obłożenia i stać się liderem w swojej kategorii,
  • zobaczyć, jak poprzez najwyższe standardy obsługi Gościa uzyskuje się jeden z najwyższych w hotelarstwie indeksów satysfakcji i status Znakomity 9.3/10 na portalu Booking.com,
  • podpatrzeć drobne detale, dzięki którym Goście nie tylko wracają, ale także wystawiają pochlebne komentarze i polecają nasze usługi,
  • nauczyć się wzorcowo prowadzić obsługę klienta online i wykorzystać negatywne komentarze do polepszenia wizerunku hotelu,

Weź udział w warsztatach z zarządzania hotelem w obiekcie, w którym nawet najdrobniejsza usługa została zaprojektowana tak, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego Gościa!

Uwaga! Ściśle określona liczba miejsc! Decyduje kolejność zgłoszeń!

Podczas tego prestiżowego wydarzenia Dyrektor Hotelu IBB Długi Targ - Pan Maciej Wyskiel opowie i pokaże na przykładach:
  • Jakie metody rekrutacji sprawdzają się najlepiej w branży hotelarskiej i jakie kompetencje sprawdzać, aby wybrać właściwego kandydata, który zintegruje się z zespołem,
  • Jak wzorcowe zasady wdrażania i szkolenia pracowników przekładają się na wzrost zadowolenia gości hotelowych,
  • Jak ustalać system motywacyjny dla pracowników „na pierwszej linii” – dlaczego tak ważne jest skuteczne zarządzanie pracownikami recepcji, kelnerami czy ekipą sprzątającą i co się sprawdza na przykładzie hotelu w Gdańsku,
  • W jaki sposób przygotować idealnie dostosowany plan motywacyjny bez ponoszenia dużych kosztów,
  • Jak powinna wyglądać rola managera i które zadania powinien mieć pod swoją pieczą, aby mieć 100% wiedzę o tym, co się dzieje w hotelu i poza nim, oraz mógł odpowiednio reagować,
  • Jak zarządzać negatywną informacją w sieci – jak prowadzić politykę postępowania z negatywnymi komentarzami, aby przekuć je na korzyść dla hotelu,
  • Jak na podstawie analizy opinii stworzyć profil gościa hotelowego i dopasować do niego swoją ofertę,
  • Jak na wzrost satysfakcji odwiedzających przełożyły się bezpłatne upominki, takie jak: darmowy minibarek w pokoju, waterpointy na korytarzach czy drobny poczęstunek w restauracji,
  • Dlaczego tak ważna jest wyróżniająca hotel oferta restauracyjna,
  • Jak dobierać detale, dzięki którym goście zapamiętają nasz hotel na długo i będą chcieli do niego wracać,
  • W jaki sposób radzić sobie z „trudnymi klientami” i zapobiegać negatywnym opiniom.

 

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
  • Poznasz od kuchni najnowszy hotel z sieci IBB w Gdańsku i zobaczysz, jak udało mu się w krótkim czasie zbudować dobrze działający zespół, którego praca przekłada się na zadowolenie gości,
  • Zastosujesz sprawdzone przez prowadzącego metody rekrutacyjne i wdrożeniowe, które zminimalizują stopień rotacji,
  • Podpatrzysz systemy motywacyjne, które sprawdzają się najlepiej w przypadku pracowników hotelowych,
  • Zainspirujesz się gotowymi rozwiązaniami, które pozwolą podnieść standard obsługi w Twoim hotelu,
  • Wyposażysz się w sprawdzone metody budowania lojalności i zaangażowania u pracowników, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swoim obiekcie.
Program warsztatów
Blok 1.

Hotel jest tak dobry jak ludzie, którzy w nim pracują – najważniejsza zasada customer care

  • Jak dbać o pracowników hotelu, szczególnie tych w bezpośrednim kontakcie z gośćmi, aby swoim zadowoleniem zarażali odwiedzających?
  • Jak stworzyć system motywacyjny, dzięki któremu zwiększy się efektywność i zaangażowanie pracowników?
  • Jak opracować idealny system benefitów pracowniczych, który nie obciąży budżetu hotelu?
  • Jak pracować z millenialsami i stworzyć dla nich działający schemat zarządzania?
  • Indywidualne wstawki do pokojów hotelowych – jak niskim kosztem sprawić, aby każdy gość poczuł się jak VIP?
Blok 2.

Detale, które tworzą hotel

  • Jaki wpływ mają śniadania hotelowe na całościowy komfort pobytu gości?
  • Jak kalkulować bezpłatne usługi dla gości hotelowych, aby nie obciążały budżetu, a stanowiły realną wartość?
  • W jaki sposób zarządzać hotelową restauracją, by goście chcieli z niej korzystać, a pracownicy pracować?
Blok 3.

Jak w ciągu roku zwiększyć przychody o 30%? Polityka marketingowo-sprzedażowa obiektu hotelowego.

  • Jak wzorcowo prowadzić komunikację zewnętrzną i tak odpowiadać na komentarze, aby stały się one narzędziem promującym markę?
  • Jak zachęcać naszych gości do dzielenia się pozytywnymi komentarzami w Internecie?
  • Jakie narzędzia wykorzystać, by zwiększyć przychody?
  • Jak zarządzać działem sprzedaży, by pracował możliwie najbardziej efektywnie?
Blok 4.

Różne oblicza gościa hotelowego – jak stworzyć indywidualną ofertę?

  • Jak na podstawie opinii w sieci stworzyć profil odwiedzającego i dopasować do niego ofertę?
  • Najważniejsze różnice między gościem biznesowym a indywidualnym – co w obsłudze klienta jest najważniejsze?
  • Czy standard obiektu i ilość gwiazdek jest zawsze najważniejsza?
Unikalne korzyści z udziału w naszych warsztatach

PRACA NA ŻYWYM ORGANIZMIE

Zobaczysz, jak rozwiązania, o których mówi prelegent działają w praktyce – na własnej skórze doświadczysz najwyższych standardów w obsłudze klienta podczas zwiedzania hotelu IBB Długi Targ.

FORMUŁA "CASE STUDY"

Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach stosowanych przez nich w praktyce, a które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują.

100% PRAKTYCZNYCH PORAD

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można zastosować bezpośrednio w swoim hotelu – prelegent na bieżąco tłumaczy, jak przystosować je do własnego obiektu.

WYJĄTOWE OBIEKTY

Wybieramy wyjątkowe obiekty z całej Polski, które wyróżniły się na tle konkurencji i mają najlepsze praktyki w obsłudze gościa, marketingu czy revenue management i umożliwiamy ich poznanie.

PRELEGENT
Maciej Wyskiel
Maciej Wyskiel

Z branżą hotelarską związany jest od 2007 roku. Zaczynał w hotelu Holiday Inn w Gdańsku (obecnie Scandic) na stanowisku portiera. Następnie pracował w działach sprzedaży Mercure Gdańsk Old Town i hotelu Nadmorski w Gdyni. Brał udział w otwarciu Tristan Hotel & SPA w Kątach Rybackich, współtworząc jego strategię marketingową, sprzedażową, wdrażając i szkoląc personel. Kolejnym etapami ścieżki zawodowej były hotele Puro Gdańsk, gdzie pracował trzy lata jako sales manager  oraz Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa jako dyrektor sprzedaży. W hotelu IBB Długi Targ w Gdańsku, należącym do międzynarodowej grupy IBB Hotel Collection, pracuje od sierpnia 2018 roku, najpierw jako dyrektor sprzedaży, a od maja 2019 jako dyrektor całego hotelu. W wolnym czasie gra w squasha i prowadzi zajęcia ze studentami Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.

Termin i miejsce

Gdańsk, 16.12.2019 r.
IBB Hotel Długi Targ

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy