Weź udział w warsztatach z zarządzania hotelem w obiekcie, w którym nawet najdrobniejsza usługa została zaprojektowana tak, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego Gościa!
Uwaga! Ściśle określona liczba miejsc! Decyduje kolejność zgłoszeń!
PRACA NA ŻYWYM ORGANIZMIE
Zobaczysz, jak rozwiązania, o których mówi prelegent działają w praktyce – na własnej skórze doświadczysz najwyższych standardów w obsłudze klienta podczas zwiedzania hotelu IBB Długi Targ.
FORMUŁA "CASE STUDY"
Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach stosowanych przez nich w praktyce, a które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują.
100% PRAKTYCZNYCH PORAD
Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można zastosować bezpośrednio w swoim hotelu – prelegent na bieżąco tłumaczy, jak przystosować je do własnego obiektu.
WYJĄTOWE OBIEKTY
Wybieramy wyjątkowe obiekty z całej Polski, które wyróżniły się na tle konkurencji i mają najlepsze praktyki w obsłudze gościa, marketingu czy revenue management i umożliwiamy ich poznanie.
Z branżą hotelarską związany jest od 2007 roku. Zaczynał w hotelu Holiday Inn w Gdańsku (obecnie Scandic) na stanowisku portiera. Następnie pracował w działach sprzedaży Mercure Gdańsk Old Town i hotelu Nadmorski w Gdyni. Brał udział w otwarciu Tristan Hotel & SPA w Kątach Rybackich, współtworząc jego strategię marketingową, sprzedażową, wdrażając i szkoląc personel. Kolejnym etapami ścieżki zawodowej były hotele Puro Gdańsk, gdzie pracował trzy lata jako sales manager oraz Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa jako dyrektor sprzedaży. W hotelu IBB Długi Targ w Gdańsku, należącym do międzynarodowej grupy IBB Hotel Collection, pracuje od sierpnia 2018 roku, najpierw jako dyrektor sprzedaży, a od maja 2019 jako dyrektor całego hotelu. W wolnym czasie gra w squasha i prowadzi zajęcia ze studentami Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.
Gdańsk, 16.12.2019 r.
IBB Hotel Długi Targ
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!