Uwaga! Trwa przedsprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Certyfikowane warsztaty

Jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda?

praktyczne narzędzia,
inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty,
prawdziwe realia rynku hotelowego

Jeżeli chcesz:
  • wiedzieć na co postawić w marketingu i sprzedaży usług hotelowych, aby zwiększyć obroty w 2019 roku i poradzić sobie z systematycznie rosnącą konkurencją
  • stworzyć ofertę, która skutecznie przyciągnie nowych Gości i sprosta coraz bardziej wyśrubowanym wymaganiom rynku
  • dowiedzieć się , jak kalkulować i prezentować ofertę, która zapewni Ci optimum rentowności, a jednocześnie będzie atrakcyjna dla Gości

Weź udział w jedynych w Polsce tak profesjonalnych warsztatach!

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę od doświadczonego specjalisty, który specjalizuje się w marketingu dla branży hotelarskiej – dzięki czemu przedstawi inspirujące rozwiązania, które z łatwością zastosujesz w swoim obiekcie
  • Poznasz najbardziej efektywne rozwiązania marketingowe gotowe do wdrożenia w Twoim hotelu – pokażemy, które działania promocyjne przekładają się na realny wzrost zainteresowania Twoim obiektem wśród Gości w dobie social media
  • Dowiesz się, jak skonstruować i personalizować ofertę hotelu, aby uwypuklić te zalety Twojego obiektu, które są skutecznymi „wabikami” sprzedażowymi w realiach 2019 r.
  • Nauczysz się sprytnych sposobów kalkulacji, prezentacji cen i rabatów – tak, by utrzymać stałych i przyciągnąć nowych Gości do Twojego hotelu, nie tracąc na rentowności
Prowadzący:
Łukasz Szołtys
Łukasz Szołtys

Przedsiębiorca, trener i konsultant. Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie. Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ). Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani. Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi. W latach 2010 – 2022 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli w całej Polsce. Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa. Wykładowca i trener m.in.: w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach czy Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Twórca książki „sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołtys” oraz licznych kursów dla branży HoReCa.

Program
BLOK I

Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?

  • Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej – na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
  • Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości – co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
  • Jak napisać skuteczną ofertę hotelu – jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
  • Prezentacja graficzna walorów obiektu – jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił „oczami”
BLOK II

Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej

  • Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
  • Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
  • Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? – przegląd trendów i nowości
  • Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? – monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
  • Marketing Automation – wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych
BLOK III

Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości

  • Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty – czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
  • Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
  • Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
  • Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) – jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • Właścicieli hoteli lub obiektów hotelowych
  • Dyrektorów lub menedżerów hotelu/obiektu hotelowego
  • Menedżerów marketingu
  • Szefów sprzedaży
  • Revenue managerów
KOSZT UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł.

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

• Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

• Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy