Uwaga! Trwa przedsprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Certyfikowane warsztaty

Jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda?

praktyczne narzędzia,
inspirujące rozwiązania marketingowo-sprzedażowe zwiększające obroty,
prawdziwe realia rynku hotelowego

Jeżeli chcesz:
  • wiedzieć na co postawić w marketingu i sprzedaży usług hotelowych, aby zwiększyć obroty w 2019 roku i poradzić sobie z systematycznie rosnącą konkurencją
  • stworzyć ofertę, która skutecznie przyciągnie nowych Gości i sprosta coraz bardziej wyśrubowanym wymaganiom rynku
  • dowiedzieć się , jak kalkulować i prezentować ofertę, która zapewni Ci optimum rentowności, a jednocześnie będzie atrakcyjna dla Gości

Weź udział w jedynych w Polsce tak profesjonalnych warsztatach!

Dzięki udziałowi w warsztatach:
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę od doświadczonego specjalisty, który specjalizuje się w marketingu dla branży hotelarskiej – dzięki czemu przedstawi inspirujące rozwiązania, które z łatwością zastosujesz w swoim obiekcie
  • Poznasz najbardziej efektywne rozwiązania marketingowe gotowe do wdrożenia w Twoim hotelu – pokażemy, które działania promocyjne przekładają się na realny wzrost zainteresowania Twoim obiektem wśród Gości w dobie social media
  • Dowiesz się, jak skonstruować i personalizować ofertę hotelu, aby uwypuklić te zalety Twojego obiektu, które są skutecznymi „wabikami” sprzedażowymi w realiach 2019 r.
  • Nauczysz się sprytnych sposobów kalkulacji, prezentacji cen i rabatów – tak, by utrzymać stałych i przyciągnąć nowych Gości do Twojego hotelu, nie tracąc na rentowności
Prowadzący:
Łukasz Szołtys
Łukasz Szołtys

Dyrektor Bazy Noclegowej w Przedsiębiorstwie Uzdrowiskowym Ustroń S.A., właściciel firmy szkoleniowo–eventowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi i w organizacji eventów. Magister Hotelarstwa i Turystyki, absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oraz programu MBA na uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Regionalny kierownik Sprzedaży/Partner hotelu Arłamów ****, Somelier (Członek Polskiego Stowarzyszenia Somelierów).

Program
BLOK I

Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?

  • Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej – na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
  • Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości – co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
  • Jak napisać skuteczną ofertę hotelu – jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
  • Prezentacja graficzna walorów obiektu – jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił „oczami”
BLOK II

Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej

  • Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
  • Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
  • Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? – przegląd trendów i nowości
  • Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? – monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
  • Marketing Automation – wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych
BLOK III

Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości

  • Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty – czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
  • Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
  • Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
  • Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) – jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • Właścicieli hoteli lub obiektów hotelowych
  • Dyrektorów lub menedżerów hotelu/obiektu hotelowego
  • Menedżerów marketingu
  • Szefów sprzedaży
  • Revenue managerów
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1299 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej.
  •  

    Potrzebujesz informacji?
    Skontaktuj się z nami!

    Formularz kontaktowy