Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>
Miejsce i termin

Warszawa, 24 lipca 2019 r.

Warsztaty poprowadzi
Marcin Bagrowski
Marcin Bagrowski
Absolwent Liceum Zawodowego o profilu kelnerskim przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kelnera, sommeliera oraz kierownika restauracji – zdobyte podczas pracy w najlepszych poznańskich restauracjach. Uczestnik licznych kursów, w tym sommelierskich, sprzedażowych, czy z zakresu zarządzania. Od 7 lat pracuje w jednym z najbardziej cenionych hoteli w Polsce i na świecie – Blow Up Hall 5050***** na stanowisku Manager Restauracji.
Program warsztatów
BLOK I

Profesjonalny kelner w perfekcyjnie zorganizowanej restauracji

  • Jaką rolę odgrywa profesjonalny wygląd i prezencja kelnera w kreowaniu pozytywnego wizerunku restauracji
  • Jak budować pozytywną komunikację w zespole kelnerskim
  • W jaki sposób powinno wyglądać przygotowanie stanowiska pracy kelnera
  • Jak prezentować zastawę stołową, by zachwycić wszystkich gości
    • bielizna stołowa: techniki składania, rozkładania i zdejmowania obrusów
    • prawidłowe dobieranie sprzętu do charakteru potrawy i napoju
    • nakrywanie i dekoracja stołu

Jak dostosować styl obsługi (francuski, rosyjski, angielski, niemiecki) do typu restauracji, okoliczności i rodzaju obsługiwanych gości

BLOK II

Praktyczne umiejętności kelnerskie

  • Techniki noszenia naczyń: nadchwyt, podchwyt, na płaskiej dłoni, na serwetkach kelnerskich, na tacy
  • Techniki noszenia tac: właściwe chwyty tac, układanie naczyń na tacach/zasady obciążania, przenoszenie naczyń, wykorzystanie wózka kelnerskiego
  • Techniki zbierania zastawy stołowej po konsumpcji
  • Techniki serwowania śniadań
  • Zasady podawania zup i dań zasadniczych
  • Zasady obsługi przy podawaniu przekąsek i deserów
  • Zasady podawania napojów gorących
  • Zasady podawania napojów zimnych
  • Dobór alkoholu do rodzaju potrawy
  • Sposoby serwowania: piwa, wódek, likierów, drinków
  • Techniki podawania wina
BLOK III

Najlepsze praktyki w zakresie obsługi Gości restauracyjnych

  • Jak powinna wyglądać kompletna procedura obsługi gościa od momentu wejścia do restauracji, aby klient już na starcie był zadowolony – case study najlepiej „zorganizowanych” restauracji w Polsce
  • W jaki sposób przygotować procedury obsługi gości i jak szczegółowo je opisać, aby były one przejrzyste i czytelne dla Twoich pracowników? Specjalnie dla uczestników przedstawimy przykładowe scenariusze, regulaminy i algorytmy postępowania z klientem do wykorzystania „od ręki” w Twoim lokalu
  • Typologia klientów, którzy najczęściej w 2018 roku korzystali z usług gastronomicznych – co jest dla nich ważne, na co zwracają uwagę i jak zadbać o ich zadowolenie w nawiązaniu do najnowszych trendów 2019
  • Kim są nasi klienci, czyli jak ustalić potrzeby, priorytety czy obawy gościa, by móc szybko i skutecznie sobie z nimi poradzić? Podpowiemy, jakie pytania warto zadawać, by zrozumieć, czego oczekują klienci
BLOK IV

Aktywna sprzedaż kelnerska – jak doradzać klientom, żeby podnieść sprzedaż

  • Jak zwiększyć zyski w lokalu dzięki podniesieniu wartości składanych zamówień – jaki wpływ mają na to Twoi pracownicy
  • Upselling – jak dokonać wyboru elementów menu, na których warto go stosować, by zachować rentowność? Przykłady z restauracji, które skutecznie wykorzystują tę technikę sprzedażową z zachowaniem rentowności
  • Kelner jako Twoje narzędzie sprzedaży – w jaki sposób kelner powinien prezentować menu, aby podnieść średni rachunek gościa w Twojej restauracji
  • Obsługa stałych gości – jak zwiększać sprzedaż na stałych gościach, czyli o rozszerzaniu smaków gościa w oparciu o jego upodobania kulinarne
BLOK V

Trudne sytuacje w restauracji – jak sobie z nimi radzić

  • Jak trafnie reagować na życzenia konsumentów oraz w jaki sposób zachować się w sytuacjach trudnych, nagłych i konfliktowych – o czym bezwzględnie należy pamiętać w sytuacji awaryjnej
  • Jak odpowiednio zadbać o obsługę gościa bardziej zamożnego, o wygórowanych oczekiwaniach i wysokich wymaganiach
  • Jak reagować na skargi lub reklamacje zdenerwowanego klienta, aby poczuł się otoczony opieką i niezlekceważony, ale jednocześnie nie „pogrążyć” sytuacji? Pokażemy jak postępować z gościa roszczeniowym, aby wyszedł zadowolony i polecał nasz lokal innym potencjalnym klientom
  • Goście narzekają na wolną obsługę i grożą wystawieniem negatywnych opinii – jakie działania możesz przedsięwziąć od ręki, aby zrekompensować długi czas oczekiwania na zamówienie

W czasie warsztatów otrzymają Państwo wiele narzędzi, dzięki którym usprawnienie pracy kelnerów będzie odbywać się bez wysiłku oraz z oczekiwanym efektem zadowolenia gości, a tym samym - wzrostu przychodu

Do tygodnia po dacie zakończeniu warsztatów będą mieli Państwo możliwość kontaktu z wykładowcą, aby zadać pytanie, jeśli nie zdążą go Państwo zadać podczas Kursu lub gdy nadal będą mieli Państwo wątpliwości

Starannie dobraliśmy wykładowcę, który na co dzień pracuje w bardzo wymagającym obiekcie, a budowanie relacji z klientami restauracji stanowi podstawę jego codziennych działań

Warsztaty certyfikuje Centrum Kompetencji Biznesowych - to wyłącznie praktycy, którzy znają sprytne techniki, dzięki którym biznesy restauracyjne przynoszą realne zyski

Dlaczego powinieneś wziąć udział w warsztatach?

Przeprowadzimy rzeczywiste studia przypadków i pokażemy doświadczenia z najlepiej zorganizowanej restauracji w Polsce z praktycznym komentarzem prowadzącego

Specjalnie dla uczestników przeprowadzimy ćwiczenia praktyczne pozwalające na wizualizację najlepszych praktyk i najczęstszych błędów w obsłudze klienta restauracyjnego

W trakcie warsztatów będą Państwo uczestniczyć w praktycznych ćwiczeniach i poznawać najlepsze praktyki w zakresie prezentacji zastawy, stylów obsługi czy praktycznych umiejętności kelnerskich!

Jeżeli:
  • Wiesz, że kelnerzy są wizytówką Twojego lokalu, a Ty chcesz wznieść na wyższy poziom standardy obsługi gości,
  • Chcesz „podpatrzeć” najlepsze praktyki w procedurze obsługi klienta restauracji należącej do grona lokali najczęściej odwiedzanych przez gości VIP,
  • Musisz wiedzieć, jak poukładać w swojej restauracji standardy serwisu i jak je utrzymać, aby kelnerzy pracowali wydajniej i efektywniej,

Weź udział w jedynych w Polsce tak profesjonalnych warsztatach!

 

Certyfikowane warsztaty

Profesjonalna obsługa kelnerska dla kelnerów
i kierowników restauracji

Praktyczne warsztaty optymalizacji pracy kelnerów, kreowania wizerunku restauracji
i generowania dodatkowego zysku

Sprawdź program
Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy