Szkolenia dla restauracji organizowane przez Centrum Kompetencji to doskonała okazja, by zdobyć aktualną, przydatną wiedzę!
Dobre praktyki warszawskiego hotelu Airport Hotel Okęcie ****
Jak z wykorzystaniem najnowszych technik i trendów cukierniczych stworzyć efektowne i proste w przygotowaniu desery?
Jak wprowadzić nowoczesność i różnorodność w restauracji?
Certyfikowane warsztaty dla właścicieli i managerów obiektów gastronomicznych
Jak z wykorzystaniem najnowszych technik i trendów stworzyć desery, które wytrzymają wysokie temperatury w okresie upałów i zaskoczą Twoich gości niesamowitym smakiem?
WARSZTATY DLA SZEFÓW KUCHNI
Jak z wykorzystaniem najnowszych technik i trendów cukierniczych stworzyć efektowne i proste w przygotowaniu desery?
Certyfikowane warsztaty dla właścicieli i managerów obiektów gastronomicznych
PROFESJONALNE WARSZTATY DLA SZEFÓW KUCHNI
PROFESJONALNE WARSZTATY DLA SZEFÓW KUCHNI – Innowacyjne Smaki Polski
Dajemy uczestnikom możliwość rozwoju posiadanych umiejętności, ale też nabycia nowych. Dbamy, aby szkolenia w pełni odpowiadały na ich potrzeby. Wyposażymy Cię w wiedzę dotyczącą obowiązujących trendów oraz przekażemy cenne wskazówki. Zdobądź nowe umiejętności – szkolenia dla managerów restauracji oraz pozostałych pracowników Ci w tym pomogą.
Organizowane przez nas szkolenia dla pracowników restauracji wyróżnia niezwykle szeroki zakres tematów, ponieważ zależy nam na przekazywaniu kompleksowej i użytecznej wiedzy. Warsztaty zakładają omówienie programu od strony teoretycznej oraz praktycznej. To doskonała okazja, by dowiedzieć się, jakie kroki podejmować wobec nowych wyzwań w codziennej pracy.
Szkolenia dla restauracji organizowane przez Centrum Kompetencji skierowane są do menedżerów i pracowników obiektów gastronomii. Wiemy, że oczekiwania gości są coraz większe, dlatego jakość świadczonych usług również musi się być coraz wyższa. Należy poszerzać swoje umiejętności z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, a także organizacji imprez i co ważne, właściwego wykorzystywania mediów społecznościowych. Skupiamy się, m.in. na obowiązkach managerów, które wpłyną na sprawne funkcjonowanie obiektu.
Celem każdego szkolenia dla obsługi restauracji jest przekazanie Ci wiedzy, dzięki której zwiększysz swoje zyski oraz podniesiesz standard usług. Wszelkim wskazówkom zawsze towarzyszą przykłady sprawdzonych rozwiązań, które możesz zastosować w przypadku swojej działalności. Otrzymasz również rady, dzięki którym wyeliminujesz czynniki obniżające rentowność i zmaksymalizujesz obroty obiektu. Ważnym elementem każdego szkolenia dla managerów hoteli jest także optymalizacja kosztów.
Podczas naszych kursów poznasz również zasady postępowania z pracownikami restauracji tak, by standard obsługi był na najwyższym poziomie. Omawiamy, co może zmotywować ich do pracy, oraz jak powinni postępować w kontaktach z gośćmi. Szkolenia dla managerów restauracji pomogą Ci również opracować plan działań marketingowych, dzięki którym zbudujesz dobry wizerunek w sieci i zdobędziesz nowych klientów. Wiemy, że ważne jest, by obserwujący byli także aktywnymi fanami, którzy rzeczywiście odwiedzą hotel. Podpowiadamy, jak odpowiadać na komentarze oraz przedstawiamy dobre praktyki.
Wybierając nasze szkolenia dla obsługi restauracji, w tym dla ich managerów, masz pewność, że będą one prowadzone przez najlepszych specjalistów z bogatym doświadczeniem. Stawiamy na osoby mające wiedzę praktyczną. Liderzy z branży odpowiadają na pytania uczestników, dzielą się przydatnymi wskazówkami i własnymi doświadczeniami. Chcemy, by nasze spotkania były również okazją do wymiany spostrzeżeń uczestników.
Szkolenia Centrum Kompetencji to spotkania, podczas których przekazujemy uczestnikom merytoryczną wiedzę i praktyczne umiejętności. Oferujemy interesujące wykłady oraz część warsztatową. Wychodzimy naprzeciw potrzebom uczestników. Wybieramy różnorodność, aktywność oraz profesjonalizm. Kładziemy nacisk na kompleksowość. Nasze szkolenia dla pracowników restauracji pozwolą im sprostać wyzwaniom nawet w najtrudniejszych przypadkach. Warsztaty Centrum Kompetencji stanowią źródło wiedzy, którą wykorzystasz w codziennej pracy.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!