Uwaga! Sprzedaż szkolenia została zakończona!

Organizator:

Online Marketing Magazyn        

 

Certyfikowane szkolenie

Jak skutecznie pozyskiwać „gorące” leady i generować wysokie konwersje?

Gotowe schematy działań bazujące na najlepszych praktykach marketerów

Warsztaty poprowadzi Redaktor Prowadzący magazynu Online Marketing – Artur Maciorowski!

Jeżeli chcesz wiedzieć:
  • jak budować skuteczną ścieżkę zakupową klienta – od motywacji, przez zaangażowanie, do leada 
  • jak ,,zaprojektować” kolejne kroki w pozyskaniu leadów – od display, przez social media, aż po SEM i e-mail marketing – co buduje świadomość, a które kanały konwertują?
  • jak zweryfikować jakość pozyskanego leada – czas, decyzyjność, budżet
  • w jaki sposób ulepszyć CTA (call to action), aby zwiększyć jego skuteczność i liczbę konwersji na landing page’u
  • jak przygotować materiał, na który „łowi się” najwięcej leadów i jaka powinna być jego forma w zależności od profilu Twojej firmy

Weź udział w warsztatach przygotowanych przez Redaktora Prowadzącego magazynu Online Marketing – Artura Maciorowskiego!

Co zyskasz uczestnicząc w warsztatach?
  • Przeanalizujesz sprawdzone modele generowania leadów w Internecie i zmaksymalizujesz skuteczność ich pozyskiwania – podpatrzysz gotowe schematy dla B2B i B2C.
  • Będziesz potrafił w praktyce zastosować lead nurturing, czyli dbanie o potencjalnego Klienta tak, aby skutecznie przygotować go do dokonania zakupu.
  • Zapoznasz się z narzędziami online zapewniającymi najwyższą konwersję oraz gotowymi schematami promocyjnymi, które przyniosły największą sprzedaż w segmencie konsumenckim w 2022 roku.
  • Poznasz najnowsze trendy w digital marketingu i dowiesz się, czy warto optymalizować aktywność marketingową bazując na mikroinnowacjach czy może postawić na totalną transformację digitalową.
Program warsztatów
MODUŁ I

GENEROWANIE LEADÓW – czyli jak efektywnie pozyskiwać kontakty handlowe w Internecie

  • Model generowania leadów w sieci – które kanały są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online w przypadku B2C i B2B?
  • Jak zbudować sales funnel (lejek sprzedażowy), dzięki któremu zaczniesz generować wartościowe leady?
  • Jak stworzyć wysokokonwersyjny landing page?
  • W jaki sposób przy pomocy lejka sprzedażowego z użytkownika uczynić Klienta?
  • MarTech w procesie lead generation – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • Jakie są sprawdzone sposoby „pielęgnowania” do sprzedaży, czyli lead nurturing w praktyce.
  • Które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
MODUŁ II

GRA SYMULACYJNA - GENEROWANIE LEADÓW W PRAKTYCE – projektowanie strategii marketingowej, e-media plan, działania optymalizacyjne

  • Jak zaplanować skuteczną kampanię w Internecie generującą leady?
  • Jakie metody wykorzystać, by odpowiednio rozpoznać potencjał na finalizację sprzedaży i w odpowiednim momencie dotrzeć z najlepszym możliwym komunikatem?
  • W jaki sposób dobierać formaty reklamy digitalowej w celu osiągania wysokich konwersji?
  • Jakie kryteria selekcji powinieneś uwzględnić przy doborze powierzchni reklamowej online?
  • Co i jak mierzyć w ramach działań digital marketingu?
  • Jak weryfikować stosunek ruchu na stronie do ilości generowanych leadów i na bieżąco optymalizować swoją witrynę?
MODUŁ III

TRENDY I MIKROTRENDY W DIGITAL MARKETINGU

  • Jak odróżnić trend od mody rynkowej? Od mikro- do makrotrendów.
  • Od mikroinnowacji do transformacji digitalowej – schemat projektowania innowacji krok po kroku.
  • Macierz innowacji – od pozornych zmian do rewolucji rynkowych.
  • Ewolucja w ramach e-handlu: live, social, conversational AI omni-channel.
  • Ewolucja w mobile'u: AR/VR/MR, voice search i asystenci AI.
  • Ewolucja w obszarze digital/mobile/e-commerce – NFT i blockchain, sztuczna inteligencja, big data.
  • Ewolucja zachowań konsumentów, mieszkańców i otoczenia.
Unikalne cechy i korzyści naszych warsztatów:
  • Formuła case study – koncentrujemy się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
  • 100% praktycznych porad – podczas warsztatów online bazujemy wyłącznie na przykładach, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą ,,krok po kroku”.
  • Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów – prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.
Warsztaty poprowadzi
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1699 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy