Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Magazyn Online Marketing

 

Warsztaty online LIVE

Strategia Google Ads na 2023 r.
Jak pokonać konkurencję w sieci?

Warsztaty poprowadzi Krzysztof Wroński - specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.

Jeżeli chcesz:
  • wyprzedzić konkurencję w Google Ads bez konieczności podnoszenia stawek,
  • dowiedzieć się, w czym najlepsze są algorytmy, i co Ty możesz zrobić, by mieć realny wpływ na wzrost konwersji,
  • poznać nieszablonowe zabiegi w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google, które są nadal mało znane i dlatego dają olbrzymie ROI,
  • dowiedzieć się, jak dokonać poprawnej migracji danych z UA do GA4, by w GA4 pracowało Ci się jak najefektywniej,
  • szczegółowo poznać typ kampanii Performance Max i dowiedzieć się, jakiego rodzaju firmy powinny z niej korzystać w celu uzyskania dużego zasięgu odbiorców reklam,
  • dowiedzieć się, jak uniknąć zawieszenia konta,
  • dowiedzieć się, jakimi kategoriami kierować się przy wyborze agencji/freelancera do obsługi konta,

To nie może zabraknąć Cię na profesjonalnych warsztatach, które poprowadzi Krzysztof Wroński!

Podczas warsztatów uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia na własnych komputerach oraz będą mogli uzyskać odpowiedź od prelegenta na nurtujące ich pytania!

Podczas warsztatów online omówimy i przećwiczymy na przykładach:
  • Jak tworzyć spersonalizowane kampanie reklamowe i jakie kombinacje kierowania reklam w Google Ads wykorzystać, by wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Jakie hasła i znaki dawały najlepsze wyniki w  2022 r. – podsumowanie kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych?
  • Jakie metody tworzenia kampanii w Google Ads będą najskuteczniejsze w 2023 r.?
  • Jakie elementy budowania kampanii w Google Ads warto testować w 2023 r., by dopasować dla Twojej branży te, które są NAJBARDZIEJ OPŁACALNE?
  • Jak analizować i przejmować ruch konkurencji w Google?
  • Jakie możliwości dają nowe statystyki i raporty Google Ads oraz zewnętrzne programy do analizy reklam i konkurencji?
  • Jak zautomatyzować pracę w Google Ads, a jakich automatycznych działań się wystrzegać?
  • Jak uniknąć odrzucania reklam i zawieszania kont?
  • Z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, aby optymalizować plik produktowy lub automatycznie tworzyć i optymalizować kampanie, grupy i reklamy tekstowe oraz produktowe?
  • Jakimi kategoriami kierować się przy wyborze agencji/freelancera do obsługi konta?
Program warsztatów
Moduł I.

Najważniejsze zmiany w Google Ads ostatnich miesięcy i zapowiedzi na 2023 r.

  • nowe typy kampanii,
  • nowe formaty reklam,
  • nowe typy strategii określania stawek,
  • nowe typy kierowania,
  • ... i inne nowe funkcje.
Moduł II.

Ustawienia na poziomie konta

  • Jak połączyć Google Ads z innymi narzędziami w tym z Google Analytics 4, aby uzyskać więcej danych i więcej możliwości?
  • Jak poprawnie skonfigurować konwersje na koncie i jakie są najczęściej popełniane błędy na tym polu?
  • Jak skonfigurować listy remarketingowe odbiorców z różnych źródeł – konfiguracja i pomysły?
  • Jak tworzyć listy remarketingowe w następstwie określonych zachowań użytkowników na stronie i jak dopasowywać do nich treść reklam? Przykłady najlepszych połączeń.
  • Najlepsze hasła ,,call to action” w reklamach remarketingowych pod względem statystyk konwersji z  2022 roku – wnioski dla marketerów.
  • Nieoczywiste możliwości remarketingu – jak wykorzystać ich pełen potencjał?
  • Zaawansowane pomysły na remarketing – najlepsze przykłady z praktyki marketerów.
  • Listy remarketingowe na poziomie konta MCK – co to daje reklamodawcom?
  • Jak tworzyć listy „podobnych do użytkowników z list remarketingowych”?
  • Listy niestandardowych odbiorców – docieraj do użytkowników, którzy wykazali zamiary zakupu określonych produktów, wyszukiwali określone hasła w usługach Google, przeglądali podobne strony lub korzystali z podobnych aplikacji i dowiedz się, którą metodę wybrać, by zrealizować swój cel.
Moduł III.

Kampania na sieć wyszukiwania

  • Co najlepiej działa w copywritingu w Google Ads po najnowszych zmianach w panelu administracyjnym w 2022 roku oraz w trendach na 2023 rok pod względem formułowanych zapytań do Google? – wnioski osobno dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych.
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze praktyki.
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty jest bardzo duża?
  • Co najlepiej działało w  2022 roku jako bezpośrednia przyczyna kliknięć i jakie wnioski warto wyciągnąć na  2023 rok – jak umiejętnie stosować liczby, daty, ceny, rabaty, wielkie i małe litery, aby przyciągnąć wzrok użytkownika?
  • Bezpłatne narzędzia sugerujące najlepszy dobór słów – jak z nich korzystać, aby skrócić drogę dojścia do najlepiej konwertujących haseł?
  • Jak różnicować treść reklam na urządzenia mobilne – jak w mobile'u najlepiej wyraża się call to action?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego, czy Twój potencjalny klient jest tylko świadom swojej potrzeby, a nie ma świadomości Twojego produktu, a jak napisać reklamę, gdy ma świadomość produktu i chce kupić?
  • Na jakich zasadach można promować się na znaki towarowe konkurencji – kiedy nie będzie to czynem nieuczciwej konkurencji i przyniesie wysoki zwrot z reklamy?
  • Nowe funkcjonalności kreatora reklam, które pozwolą się wyróżnić w  2023 roku.
  • Moduły dostosowania reklam – dopasuj tekst do wyszukiwanej frazy lub urządzenia użytkownika lub wstaw zegar odliczający czas do końca promocji.
  • Jak umiejętnie stosować rozszerzenia jako bardzo skuteczny element wyróżnienia reklamy? – krytyczny wpływ na AdRank.
  • Rozszerzenia objaśnień – jakie słowa i hasła podnoszą klikalność reklamy?
  • Rozszerzenia linków do podstron – jak stworzyć unikalne zestawy linków do podstron w zależności od zapytania użytkownika?
  • Rozszerzenia informacji w witrynie – wyróżnij kategorie swoich produktów lub usług: marki, modele, okolice, style czy kierunki studiów.
  • Rozszerzenia połączeń – jak mierzyć konwersje z połączeń wykonanych za pomocą rozszerzeń reklam?
  • Rozszerzenia z informacją o cenie – jak je umiejętnie stosować, aby podnieść konwersję?
  • Rozszerzenia wiadomości – wysyłka sms z poziomu reklamy – w jakich sytuacjach najlepiej sprawdzi się ta funkcjonalność?
  • Rozszerzenia lokalizacji – dowiedz się, jak wyświetlić w rozszerzeniu adres, nr telefonu i godziny otwarcia.
  • Rozszerzenie powiązanej lokalizacji – jeśli sprzedajesz swoje produkty za pośrednictwem sieci handlowych i innych partnerów, to rozszerzenie pozwoli na dotarcie bezpośrednio na ich stronę.
  • Rozszerzenia cen – dzięki rozszerzeniom cen, możesz pokazać użytkownikom wybrane przez siebie produkty wraz z cenami i skierować ich bezpośrednio do nich.
  • Rozszerzenia aplikacji – dzięki nim możesz nakłonić użytkownika do pobrania swojej aplikacji.
  • Rozszerzenia promocji – służą do pokazywania wyprzedaży, ofert specjalnych i kodów rabatowych.
  • Rozszerzenia automatyczne – dowiedz się, jakie jeszcze rozszerzenia oferuje Google Ads i które z nich są dostępne w Polsce, m.in. rozszerzenia oceny sprzedawców.
  • Jak czytać statystyki kliknięć rozszerzeń, aby optymalizować całą kampanię?
  • Jak umiejętnie robić rozszerzenia dla urządzeń mobilnych, aby klient zadzwonił?
  • Jak tworzyć reklamy kierowane do użytkownika mobilnego, gdzie responsywność to już niewystarczający standard?
  • Jak wyróżnić się poprzez treść w rozszerzeniach? – np. dostosowanie treści do pory dnia, rotacja tekstem, etc.
  • Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania – pomysły do zastosowania.
  • Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.
Moduł IV.

Kampania dynamiczna na sieć wyszukiwania

  • Jak tworzyć kampanie na sieć wyszukiwania bez użycia słów kluczowych?
  • Co należy wykluczyć, aby kampania nie przepalała budżetu?
  • Co należy poprawić na stronie, aby kampania była jeszcze bardziej skuteczna?
  • Czy każdy może stosować kampanie DSA?
  • Czy w tej kampanii też można stosować remarketing?
Moduł V.

Kampania na sieć reklamową

  • Dlaczego stosowanie ogólnych miejsc docelowych jest mało skuteczne?
  • Kierowanie na dane demograficzne w sieci wyszukiwania – jak dostosowywać skuteczne komunikaty do płci?
  • Na jakiej zasadzie można i warto kierować na cudze strony www?
  • Możliwość modyfikacji stawek w zależności od urządzenia – ciekawe pomysły promocyjne z wykorzystaniem tej funkcjonalności.
  • Sprytne kombinacje metod kierowania reklam: tematy, słowa kluczowe, remarketing, niestandardowa grupa odbiorców, kierowanie wg zainteresowań, wg danych demograficznych – jak je umiejętnie łączyć dla najwyższej konwersji?
Moduł VI.

Kampania na sieć wideo na YouTube

  • Nowe, wysoko konwertujące i tanie miejsca kierowania – jak za pomocą reklamy na YouTube o niskim budżecie zbudować wrażenie silnego brandu i zdobyć ogromny zasięg?
  • Dostępne typy kampanii i formaty reklamowe – które wybrać w zależności od rodzaju prowadzonej działalności i celu?
Moduł VII.

Automaty w Google Ads - dobre i złe strony

  • NOWOŚĆ* Czy kampania Performance Max może być używana przez firmy, które posiadają lokalizacje fizyczne i wcześniej korzystały z kampanii lokalnych?
  • Inteligentne kampanie – czy są godne uwagi?
  • Czym się różni nowa kampania Performance Max od Inteligentnych Kampanii Produktowych, które były używane na koncie Google do lipca 2022 roku? Czy da się ją optymalizować?
  • Automatyczne strategie określania stawek – kiedy i jak je stosować?
  • Reguły i skrypty – zaplanuj automatyczne działania według swoich potrzeb.
  • Automatyczne rozszerzenie – które warto, a które nie?
  • Rekomendacje Google Ads – czy warto je zatwierdzać oraz czy Google może je wprowadzać automatycznie za nas?
Warsztaty poprowadzi
Krzysztof Wroński
Krzysztof Wroński

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.

Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK.

Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus, które później lądują na moim blogu krzysztofwronski.pl Moją specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadziłem kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiadam wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkoliłem też lub udzielałem konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash. W 2013 roku zdałem egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, byłem często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkoliłem też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku mam ponad 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
KOSZT UCZESTNICTWA

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy