Sprzedaż biletów zakończyła się. Sprawdź aktualną ofertę szkoleń >>

Patronat:

Nowa Sprzedaż

 

CERTYFIKOWANE WARSZTATY E-COMMERCE

Jak zwiększyć sprzedaż online produktów i usług dzięki obecności na zagranicznych platformach sprzedażowych?

Warsztaty i konsultacje

Jeżeli chcesz:
  • dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług dzięki wejściu na rynki zagraniczne, w tym niemiecki, brytyjski, francuski czy hiszpański,
  • od podszewki poznać najbardziej znane zagraniczne platformy sprzedażowe, np. Amazon, i dowiedzieć się, jak z sukcesem zacząć sprzedawać za ich pośrednictwem,
  • otrzymać komplet wytycznych w zakresie prawa, podatków i rozwiązań finansowych niezbędnych do prowadzenia sprzedaży zagranicznej,

To weź udział w jedynych na rynku tak praktycznych warsztatach, dzięki którym z powodzeniem rozpoczniesz sprzedaż poza granicami Polski!

Podczas warsztatów:
  • dowiesz się, czego koniecznie trzeba dopilnować i co sprawdzić przed rozpoczęciem sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej oraz jak przygotować do tego firmę,
  • nauczysz się zakładać konta na platformach sprzedażowych (np. Amazon) i profilować oferty zgodnie z zagranicznymi standardami,
  • poznasz preferencje zakupowe klientów z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii i Francji, a dodatkowo otrzymasz wskazówki, na co klienci zwracają uwagę podczas wyboru oferty,
  • prowadzący na konkretnych przykładach pokaże Ci, jak wykorzystać wszystkie możliwości zagranicznych marketplace’ów, aby osiągnąć najlepsze wyniki sprzedażowe,
  • wyposażysz się w wiedzę, jak prowadzić obsługę klienta, jak obsługiwać płatności, dostawy i zwroty, aby działać zgodnie z przepisami i nie zaszkodzić swoim interesom.
Kogo zapraszamy do udziału w warsztatach:

Właścicieli małych i średnich firm

 

Dyrektorów i kierowników działów marketingu i sprzedaży

Specjalistów ds. marketingu internetowego i e-commerce

 

Wszystkie osoby zainteresowane uruchomieniem zagranicznych kanałów sprzedaży

 

Program warsztatów
Blok I

Od czego zacząć przygotowania do rozpoczęcia sprzedaży online w krajach Europy Zachodniej?

  • Gdzie szukać informacji o preferencjach zakupowych zagranicznych konsumentów, na co zwrócić uwagę i jak wykorzystać je do przygotowania atrakcyjnej oferty własnych produktów lub usług?
  • Koszty rozpoczęcia sprzedaży zagranicznej – z jakimi kosztami należy się liczyć i jak skalkulować całkowitą rentowność przedsięwzięcia w krótkim i długim okresie?
Blok II

Najważniejsze kwestie prawne, podatkowe i finansowe przed rozpoczęciem zagranicznej sprzedaży przez Internet

  • Co koniecznie trzeba wiedzieć o przepisach podatkowych w Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii i Niemczech, aby bezpiecznie prowadzić sprzedaż?
  • Jak przygotować regulamin sklepu, by nie narazić się na otrzymanie upomnień, które wiążą się z karami finansowymi za stosowanie niedozwolonych zapisów?
Blok III

Jak skutecznie zorganizować obsługę klienta i logistyczną, aby zabezpieczyć się na nieprzewidziane sytuacje?

  • Jak komunikować się z klientem zagranicznym i jakie są jego oczekiwania co do obsługi?
  • Jak precyzyjne zaprojektować procesy logistyczne, by sprostać wysokim oczekiwaniom w zakresie dostawy produktów i obsługi zwrotów?
  • Jak przygotować procedury obsługi reklamacji i zwrotów, aby były korzystne dla nas, przyjazne dla klientów i zgodne z prawem międzynarodowym – na co zwrócić uwagę?
Blok IV

Jak przygotować konkurencyjną ofertę, aby z sukcesem zacząć sprzedaż na Amazonie?

  • Jak funkcjonują platformy od strony kupującego i sprzedającego – jak uruchomić i skonfigurować konta?
  • Trzy warianty współpracy z Amazonem:
    • Amazon FBM – analogiczna sprzedaż względem Allegro,
    • Amazon FBA – sprzedaż do klientów detalicznych z wykorzystaniem magazynów oraz rozwiązań logistycznych Amazona,
    • Amazon Vendor – połączenie sprzedaży B2B z dropshippingiem.
  • Na jakich innych stronach internetowych są widoczne oferty Amazona i jak powinny być zbudowane, żeby wyjść naprzeciw oczekiwaniom kupujących?
  • Jakie elementy oferty mają wpływ na zwiększenie sprzedaży na zagranicznych portalach aukcyjnych?
  • Jak analizować konkurencję na platformach sprzedażowych i zwiększać sprzedaż dzięki narzędziom ułatwiającym obsługę kont?
  • Jak zbudować poprawny listing na Amazonie – jakie są najważniejsze różnice?
  • Jak sprzedawać na wielu rynkach jednocześnie Amazon: .de, .uk, .fr, .es?
Prelegent
Damian Wiszowaty

Prawnik, absolwent studiów prawniczych oraz Podyplomowych Studiów Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Założyciel Gonito oferującego kompleksową obsługę sprzedaży na Amazon.

Specjalista z zakresu audytu kont sprzedażowych i tworzenia apelacji na platformie Amazon. Doświadczony w odblokowywaniu kont permanentnie zablokowanych i fizycznie usuniętych oraz uwalniania środków z rachunków Amazon. Ma za sobą ponad 100 skutecznych przypadków odblokowywania kont sprzedażowych.

Termin i miejsce

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

    • Poczęstunek.
OSTATNIE MIEJSCA W PRZEDSPRZEDAŻY!

Niższa cena przy zgłoszeniu do 29 lutego 2020 r.!
Tylko 999 zł netto (zamiast 1199 zł netto)!

 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy