Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Patronat medialny:

Nowa Sprzedaż

 

Certyfikowane Warsztaty Szefów Sprzedaży

Optymalny system prowizyjny dla zespołu sprzedażowego, który zabezpieczy interes firmy i przełoży się na wzrost wyników sprzedażowych w 2021 r.

Praktyczne warsztaty online kalkulowania i porównywania systemów prowizyjnych, które najlepiej sprawdzają się w czasach niepewności biznesowej!

Jeżeli:
  • szukasz sprawdzonego systemu prowizyjnego, który zabezpieczy interes firmy, a jednocześnie nie pogorszy standardów pracy handlowców,
  • nie wiesz, jak stworzyć wydajny, wieloskładnikowy system wynagrodzeń oraz zastanawiasz się nad jego opłacalnością w czasie kryzysu,
  • chcesz pod okiem prowadzącego porównać systemy prowizyjne z różnych firm i wybrać te rozwiązania, które najlepiej sprawdzą się w Twoim zespole,
  • Twoi handlowcy nie osiągają zakładanych celów biznesowych i zastanawiasz się nad metodami, które natychmiast zmotywują go do zwiększonego wysiłku i przełożą się na większą sprzedaż,

 

to zapraszamy na jedyne tak praktyczne warsztaty, z których wyjedziesz z indywidualnym planem systemu wynagrodzeń dla Twojego zespołu, który w szybkim czasie przyniesie spodziewane efekty i zabezpieczy interes Twojej firmy.

Podczas tych wyjątkowych warsztatów Maciej Chabowski, ekspert – praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zakresie opracowywania systemów wynagradzania dla zespołów sprzedażowych, opowie i pokaże na przykładach:
  • jak spojrzeć krytycznie na system wynagradzania handlowców we własnej firmie, aby usunąć elementy, które negatywnie wpływają na sprzedaż i hamują rozwój zespołu,
  • jak policzyć optymalne prowizje dla swoich handlowców w zależności od specyfiki firmy i branży, w jakiej działa - z uwzględnieniem zmian spowodowanych kryzysem gospodarczym,
  • jak policzyć rentowność systemu prowizyjnego w krótkim i długim okresie,
  • jak uzyskać efekt mobilizacji sprzedażowej bez odwoływania się do wysokich prowizji - na podstawie case study z innych firm,
  • jak w praktyce skonfigurować progi prowizyjne, aby zmotywować handlowców, by chciało się je przekraczać,
  • jak zapobiec utracie rentowności realizowanych nadwyżek sprzedażowych uzyskanych w wyniku przekraczania przez handlowców kolejnych progów.
Program warsztatów online:
BLOK I

Jak przygotować skuteczny system wynagradzania handlowców dostosowany do realiów gospodarczych oraz branży, w jakiej się działa?

  • Przykłady dużych firm, które przygotowały skuteczne systemy premiowe w sytuacji zmian - w jaki sposób wypracować działający system wynagradzania na przykładzie firm z sektora HoReCa oraz firmy z branży farmaceutycznej?
  • Podstawa i prowizja - jak dobrać właściwe proporcje i od czego to zależy?
  • Premia stała czy klasyczna prowizja procentowa - co i kiedy jest bardziej skuteczne?
  • Prowizja w podziale na grupy produktowe czy za obrót całkowity w miesiącu/okresie rozliczeniowym - co wybrać w zależności od specyfiki Twojej firmy?
BLOK II

Symulacje w czasie niepewności biznesowej – prowizja, efekt sprzedażowy (w krótkim i długim okresie), rentowność, ryzyka

  • Symulacje biznesowe na przykładach wybranych systemów prowizyjnych - prelegent pokaże na przykładach modelowych systemów prowizyjnych:
    • w jaki sposób wyznaczać progi, aby zmotywować handlowca by je przekraczał,
    • jak uniknąć efektu ,,spoczywania na laurach",
    • jak sprawić, aby każdy próg był bezpieczny i rentowny dla firmy,
    • jak przewidywać zachowania handlowców, które narzuca przyjęty system wynagradzania, abyś nie musiał dokonywać bieżących korekt, które działają demotywująco na zespół.
  • System prowizyjny a rentowność sprzedaży w krótkim i długim okresie - jak policzyć, czy wybrany przez Ciebie system wynagradzania handlowców nie będzie za dużym obciążeniem dla firmy w czasach dynamicznych zmian?
BLOK III

Czego unikać tworząc system wynagradzania? Co powoduje, że handlowiec nie sprzedaje tak efektywnie jakby mógł?

  • Jak zmodyfikować system wynagradzania w czasie kryzysu? Jak zrobić to mądrze?
  • Kiedy Twój system jest niewydolny? Jak to sprawdzić i policzyć?
  • Skomplikowane systemy prowizyjne, jako przykład rozwiązania dającego efekty odwrotne od oczekiwanych.
  • Czy i w jakim stopniu prowizja indywidualna powinna być skorelowana z wynikami całego zespołu - kiedy to się sprawdza a kiedy nie?
  • Jak rozpoznać elementy w systemie wynagradzania Twojej firmy, które mają negatywny wpływ na sprzedaż lub demotywują handlowców?
  • Jak zapewnić wysoki poziom obsługi przez handlowca klientów istniejących, jednocześnie premiując głównie nową sprzedaż?
Blok IV

Pozafinansowe elementy mające realny, pozytywny wpływ na sprzedaż - wybrane praktyki, które sprawdziły się w innych firmach

  • Zabiegi budujące prestiż pracownika - rankingi handlowców, ,,handlowiec miesiąca”, rywalizacja pomiędzy zespołami sprzedażowymi - jak to zastosować u siebie, aby odnieść zamierzony efekt?
  • Możliwości tzw. awansu poziomego, znacząco przedłużającego ,,okres życia handlowca" (od zatrudnienia do wypalenia zawodowego i utraty motywacji).
  • Narzędzia takie jak prawo ,,pierwokupu" klientów źle obsługiwanych przez innych handlowców, przez handlowców mających dobre wyniki.
  • Inne, niestandardowe pomysły z sukcesem zastosowane w działach handlowych
BLOK V

Analiza regulaminów wynagradzania i skutecznych systemów, które zachowują rentowność

  • Ochrona nowo zatrudnionych handlowców – regulamin dający możliwość uzyskania satysfakcjonującego wynagrodzenia, a jednocześnie rentownego dla firmy w kontekście problemów z pozyskaniem i utrzymaniem handlowców z młodego pokolenia.
  • Wiele składników wynagradzania w systemie – oczekiwania pokoleń wchodzących na rynek pracy.
  • Tworzenie prostych i jednocześnie pro-sprzedażowych regulaminów.
  • Skuteczne plany ocen handlowców i wynikających z tego konsekwencji podtrzymujących ich stałą motywację.
  • Analiza systemów wynagradzania z firm uczestników - dla chętnych.
Uwaga!

Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo,
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp do nagrania szkolenie online dla szefów sprzedaży i marketingu „Skuteczna polityka handlowa na 2021 rok. Jak połączyć wysokie ceny z wysokim poziomem obrotów i odnaleźć się w czasach pandemii?” zrealizowanego w styczniu 2021 r.  (link do szkolenia: https://centrumkompetencji.pl/biznes,zarzadzanie-i-hr,marketing-i-sprzedaz/skuteczna-polityka-handlowa-na-2021-rok/458 )
Warsztaty poprowadzi:
Maciej Chabowski
Maciej Chabowski

PARTNER ZARZĄDZAJĄCY / TRENER – menedżer, psycholog społeczny, praktyk biznesu i dyplomowany trener biznesu, autor publikacji naukowych i współwłaściciel Grupy Trenerskiej SkillsDesigners oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Wykształcenie i wiedzę zdobywał na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz podczas licznych szkoleń branżowych. Posiada duże doświadczenie praktyczne w pracy ze zróżnicowanymi grupami klientów biznesowych. Specjalizuje się w profesjonalnych technikach sprzedaży, zastosowaniu perswazji w relacjach handlowych, szkoleniach menadżerskich oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Szkolił handlowców i kadrę zarządzającą wielu firm produkcyjnych (m.in. Privacon Poland, Wisan, Bakoma, Elektroskandia) i farmaceutycznych (m.in. Prosper, Pretium Farm, NEUCA, Świat Zdrowia, Synoptis Pharma). Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem prowadząc także szkolenia dla innych trenerów.

Koszt uczestnictwa:
WERSJA STANDARD

899 zł netto

699 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

999 zł netto

799 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

1199 zł netto

999 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do nagrania szkolenie online dla szefów sprzedaży i marketingu „Skuteczna polityka handlowa na 2021 rok. Jak połączyć wysokie ceny z wysokim poziomem obrotów i odnaleźć się w czasach pandemii?” zrealizowanego w styczniu 2021 r.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy