Jeśli masz sklep internetowy, rozwijasz markę osobistą lub chcesz poznać nowoczesne narzędzia sprzedaży, to szkolenie pomoże Ci efektywnie promować produkty i usługi na TikToku. Nauczysz się, jak zbudować skuteczny kanał sprzedaży, który pozwoli skalować biznes, nawet w najbardziej wymagających branżach.
Mł. Ekspertka ds. Social Mediów w Lidl Polska, koordynatorka projektu TikTok. Niemal 10-letni staż pracy w branży marketingowej. Zyskując doświadczenie zarówno po stronie klienta, jak i agencji, prowadziła kanały społecznościowe dla firm z różnych branż, także tych powszechnie uznawanych za trudne. Specjalizuje się w działaniach na Pintereście i TikToku. Wraz z zespołem Social Media Lidl Polska i agencją Space Cat Industries zdobywczyni nagród w konkursach TikTok Ad Awards w kategorii Greatest Creative oraz KREATURA 2024, organizowanym przez Media Marketing Polska (MMP), w kategoriach Digital oraz Social Media Influencer Marketing za launch profilu Lidl Polska na platformie TikTok.
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!