Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

  Online Marketing Magazyn  Nowa Sprzedaż

 

Szkolenie online live

TikTok jako skuteczny kanał sprzedaży, budowania zasięgów i konwersji – jak opracować strategię na tej platformie?

Praktyczne warsztaty pokazujące, jak efektywnie wykorzystać aplikację TikTok, by zwiększać sprzedaż, budować relacje i autentyczny branding

Warsztaty są dla Ciebie, jeśli:
  • chcesz dotrzeć do dynamicznej grupy odbiorców TikToka ze swoją marką i zamienić ich w lojalnych klientów,
  • próbujesz zwiększyć zasięg swoich działań marketingowych i sprzedażowych w Social Mediach,
  • szukasz sprawdzonych metod targetowania i formatów, które gwarantują sukces reklamowy na TikToku,
  • chcesz stworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które będą przynosić realne konwersje,
  • przekształcanie obserwatorów w stałych klientów to jedno z Twoich głównych wyzwań w 2025 roku.
Kto powinien uczestniczyć w szkoleniu?
  • właściciele sklepów internetowych i e-commerce’owcy , którzy chcą poszerzyć zasięg tak, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów;
  • marketingowcy, pracownicy działów sprzedaży, którzy chcą wyjść poza tradycyjne kanały, aby efektywniej skalować biznes i wyniki sprzedażowe;
  • Social Media Managerowie, którzy chcą być na bieżąco z trendami w marketingu i odpowiednio dostosować komunikację do klientów z konkretnych segmentów.              

Jeśli masz sklep internetowy, rozwijasz markę osobistą lub chcesz poznać nowoczesne narzędzia sprzedaży, to szkolenie pomoże Ci efektywnie promować produkty i usługi na TikToku. Nauczysz się, jak zbudować skuteczny kanał sprzedaży, który pozwoli skalować biznes, nawet w najbardziej wymagających branżach.

Podczas warsztatów, dzięki konkretnym przykładom:
  • dowiesz się, jakie kluczowe czynniki stoją za sukcesem TikToka jako platformy sprzedażowej oraz jak platforma kształtuje zachowania zakupowe użytkowników,
  • poznasz zasadę TikTok first i dowiesz się, dlaczego tworzenie dynamicznych, angażujących i autentycznych treści jest kluczowe dla efektywnej reklamy na TikToku;
  • dowiesz się, w czym leży przewaga TikToka w budowaniu pozytywnego wizerunku marki wśród współczesnych użytkowników Internetu;
  • poznasz praktyczne sposoby budowania wizerunku, strategii i contentu marki na platformie;
  • nauczysz się przydatnych tricków sprzyjających budowaniu zaangażowania i konwersji na platformie;
  • nauczysz się, jak targetować użytkowników TikToka na różnych etapach ścieżki zakupowej - od budowania świadomości marki, przez rozważanie, aż po decyzję zakupową,
  • stworzysz strategię i scenariusz treści, które pomogą Ci wyróżnić się na platformie i osiągnąć zamierzone cele.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1

Jak działać na TikToku aby osiągnąć zamierzone efekty? Zrozumienie algorytmu i użytkowników platformy

  • Budowa i funkcjonalności platformy
  • Użytkownicy TikToka: analiza grup docelowych i zachowań użytkowników
  • Algorytm TikToka: jak działa i co ma wpływ na widoczność oraz performance treści
  • Analiza sukcesu: dlaczego platforma sprzedaje tak dobrze? Wpływ kanału na zachowania zakupowe użytkowników
Moduł 2

Jak budować profil na TikToku, aby pracował na Twoją markę? Budowanie wizerunku i strategii

  • Marka na TikTok: podstawowe zagadnienia (prawo, tworzenie treści, narzędzia)
  • Wizerunek marki na TikToku: jak budować autentyczną twarz brandu na platformie?
  • Zasada TikTok first: jak przełożyć rozrywkę na sprzedaż? Tworzenie contentu, który działa zarówno organicznie, jak i reklamowo
  • Strategia marki na TikToku: przykłady możliwych strategii działania na platformie w obszarze B2C i B2B
  • CASE STUDY: Przykłady skutecznych strategii marek na TikToku
Moduł 3

Jak tworzyć skuteczny content marki na TikToku? Formaty reklamowe, które sprzedają.

  • Składowe contentu: elementy treści, o których należy pamiętać (wideo oraz tekst - SEO i znaczenie TikTok jako wyszukiwarki)
  • Trendy i virale: specyfika trendów na platformie i możliwe strategie wykorzystania ich w komunikacji marki
  • Tricki contentowe: mikro-strategie tworzenia viralowych treści
  • Relacje z klientami: jak budować zaangażowaną społeczność? Moderacja i strategie aktywizacji użytkowników
  • Współprace influencerskie: jak wykorzystać Content Creatorów w promocji swojej marki na TikToku?
  • TikTok a inne kanały promocyjne: jak wykorzystać TikTok w kampaniach 360?
  • CASE STUDY: przykłady skutecznych działań contentowych marek na TikToku
Moduł 4

Jak działa system reklamowy TikToka? Wprowadzenie do TikTok Ads

  • Budowa systemy reklamowego TikToka: kampanie aukcyjne vs. kampanie rezerwacyjne
  • Kampanie aukcyjne: cele reklamowe i ustawienia (targetowanie)
  • Cel biznesowy: jak dobierać do niego formaty reklamowe?
Moduł 5

Warsztat praktyczny pod okiem prelegenta: Projektowanie działań na TikTok krok-po-kroku

  • Strategia: opracowanie przykładowej strategii contentowej dla Twojej marki
  • Content: stworzenie przykładowego scenariusza wideo dopasowanego do strategii Twojej marki
Co otrzymasz po szkoleniu?
  • Pakiet podstawowych narzędzi do tworzenia skutecznych kampanii na TikToku.
  • Materiały i prezentacje, które ułatwią Ci implementację strategii w Twojej firmie.
  • Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Warsztaty poprowadzi:
Aleksandra Kargul
Aleksandra Kargul

Mł. Ekspertka ds. Social Mediów w Lidl Polska, koordynatorka projektu TikTok. Niemal 10-letni staż pracy w branży marketingowej. Zyskując doświadczenie zarówno po stronie klienta, jak i agencji, prowadziła kanały społecznościowe dla firm z różnych branż, także tych powszechnie uznawanych za trudne. Specjalizuje się w działaniach na Pintereście i TikToku. Wraz z zespołem Social Media Lidl Polska i agencją Space Cat Industries zdobywczyni nagród w konkursach TikTok Ad Awards w kategorii Greatest Creative oraz KREATURA 2024, organizowanym przez Media Marketing Polska (MMP), w kategoriach Digital oraz Social Media Influencer Marketing za launch profilu Lidl Polska na platformie TikTok.

Koszt uczestnictwa

OSTATNIE MIEJSCA!

Przy zgłoszeniu do 6 kwietnia 2025 r. - taniej o 100 zł netto!

Udział STANDARD

Online

25.04.2025

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Udział PREMIUM

Online

25.04.2025

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy