Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

We współpracy z:

UX Trends

 

Badania UX – warsztat praktyczny

Od wyboru metody badawczej po analizę wyników

poziom średniozaawansowany

Weź udział w warsztatach, które poprowadzi UX Researcher z krakowskiego studia badawczo-projektowego EDISONDA - jednej z wiodących i najstarszych firm tego typu w Polsce!

 

Sprawdź program
Jeżeli chcesz:
  • zdobyć wiedzę z zakresu różnych metod badawczych i ich doboru w zależności od kontekstu projektu, np. kiedy wykorzystywać potencjał badania eyetrackingiem, a kiedy angażować uczestników w badania projekcyjne oraz co-creation,
  • rozszerzyć swoje praktyczne kompetencje poznając metody eksperckie oraz techniki jakościowe i ilościowe, jak np.  audyt ekspercki prowadzony metodą listy kontrolnej i cognitive walkthrough,
  • zyskać umiejętność świadomego podejścia do badań oraz właściwego doboru narzędzi w zależności od fazy projektu, by dobrze zarządzać czasem i nie przepalać budżetu.

Weź udział w warsztatach, które odmienią Twoją codzienną pracę!

Jak zmieni się Twoja praca po udziale w warsztatach?
  • W praktyce zobaczysz, dlaczego warto wykorzystywać badania UX w procesie projektowym i jakie biznesowe korzyści mogą przynieść Ci badania z użytkownikami,
  • Wzbogacisz swoją wiedzę o wszystkie rodzaje badań ilościowych i jakościowych,
  • Na praktycznych przykładach nauczysz się jak rozpoznawać, kiedy i jakich badań potrzebuje Twój projekt,
  • Poznasz case studies rozmaitych projektów badawczych – od niewielkich testów użyteczności, aż po międzynarodowe badania etnograficzne oraz metody, które pozwolą Ci prowadzić badania bez dużych budżetów,
  • Dowiesz się, jak zadawać pytania i jak słuchać, aby użytkownicy chcieli mówić otwarcie,
  • Nauczysz się formułować wnioski na podstawie wyników badań i testów,
  • Otrzymasz certyfikat będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i udziału w warsztatach.
Program warsztatów
PANEL I

Wstęp do badań użyteczności

  • Miejsce badań w procesie projektowym i „filozofia” badawcza
  • Mierzenie User Experience – miary i metody
  • Rodzaje badań użyteczności – jak dobrać odpowiednią metodę do projektu?
PANEL II

Metody eksperckie

  • Metody ilościowe – jak skutecznie wykorzystywać webanalytics?
  • Audyt ekspercki – jak przeprowadzić go metodą listy kontrolnej i cognitive walkthrough?
  • Listy kontrolne dla kluczowych elementów serwisu i systemu - jak wygląda test użyteczności przeprowadzony z listą kontrolną?
PANEL III

Badania z użytkownikami

  • Testy z użytkownikami – jak przygotować, prowadzić i analizować wyniki testów?
  • Dobór odpowiedniej metody badania w kontekście oczekiwanych rezultatów – jak zrobić to mądrze?
  • Guerilla testing - jak na małą skalę organizować testy użyteczności?
PANEL IV

Angażowanie użytkowników w projektowanie

  • Badania projekcyjne - jak w praktyce dowiedzieć się, co tak naprawdę myśli konsument, a o czym najczęściej wstydzi się nam powiedzieć?
  • Co-creation (współtworzenie) – kiedy i jak włączyć do badań klientów, kontrahentów, finalnych odbiorców nowych produktów i usług oraz jak wykorzystać ich doświadczenie i pomysły?
PANEL V

Badania eyetracking

  • W jakich sytuacjach warto wykorzystywać technologię eyetracking?
  • Jak analizować uzyskane dane?
Prelegent
Maria Leńczuk
Maria Leńczuk

UX Researcher w krakowskim studio EDISONDA. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Jagielońskim i UX Design na SWPS. Od niemal 20 lat prowadzi jakościowe i ilościowe badania społeczne, wspiera instytucje publiczne, organizacje pozarządowe i biznes w podejmowaniu decyzji, tworzeniu i ewaluacji strategii, szkoli z zakresu pozyskiwania i wykorzystywania danych w procesach decyzyjnych. Fascynuje ją aplikowanie badań etnograficznych w kontekstach biznesowych.

Kogo zapraszamy na warsztaty:

Projektantów,

którzy chcą walidować swoje rozwiązania

Project managerów,

którzy chcą podejmować decyzje projektowe w oparciu o twarde dane

Testerów,

którzy chcą poznać nowe techniki badawcze

Product ownerów,

którzy chcą rozwijać produkty i usługi zgodnie z potrzebami użytkowników

Miejsce i termin

Warszawa, 17.12.2019 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy