Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Patronat medialny:

Social Media Marketing        Magazyn Online Marketing
W 2020 roku już prawie 90% firm aktywnie korzystało z narzędzi content marketingu
do generowania leadów i bezpośredniej sprzedaży, ale tylko nieliczni potrafili wykorzystać
ich potencjał i wyprzedzić konkurencję!

Certyfikowane Warsztaty Content Marketingu

Skuteczna strategia content marketingowa – jak pozyskać klienta i sprzedawać za pomocą marketingu treści?

Jeżeli odpowiadasz za tworzenie treści sprzedażowych i chcesz:
  • dowiedzieć się, jak stworzyć angażujący content i jak dopasować go do obiorcy tak, aby przyciągał klientów i skutecznie konwertował,
  • poznać sprawdzone rozwiązania contentowe stosowane przez liderów na rynku, żeby od ręki zastosować je u siebie,
  • otrzymać wskazówki jak prowadzić wzorcową kampanię content marketingową, która wzmocni wizerunek Twojej firmy na rynku i wyróżni Cię spośród konkurencji,

zapraszamy na praktyczny kurs online, podczas którego pod okiem eksperta, Anny Ledwoń-Blachy, poznasz tajniki tworzenia contentu, dzięki którym zwiększysz efekty swojej pracy o co najmniej 20%.

Po ukończeniu szkolenia:
  • stworzysz plan mini-kampanii content marketingowej i na jej podstawie opracujesz konkretne działania zwiększające sprzedaż w kluczowych kanałach marketingowych,
  • skorzystasz z aktualnych wytycznych i schematów, które podniosą jakość tworzonych przez Ciebie treści content marketingowych,
  • zminimalizujesz koszty promocji oraz będziesz wiedział, jak opracować strategię działań contentowych, by nie wydać na nie ani grosza,
  • nauczysz się tworzyć przewagę konkurencyjną nad pozostałymi firmami w sektorze B2B oraz zbudujesz skuteczną komunikację z sektorem B2C, dzięki sprawdzonym trikom contentowym,
  • poznasz formy najbardziej angażującego contentu w sieci, m. in. video, blogi, newslettery, e-booki i narzędzia do ich tworzenia,
  • wyposażysz się w sprytne techniki redagowania treści na Twojej stronie www, dzięki którym zwiększysz pozycję Twojej witryny internetowej w wyszukiwarce Google,
  • opracujesz plan zwiększenia konwersji na stronie WWW oraz poprawisz wskaźnik rentowności ROI.

PROGRAM WARSZTATÓW
I MODUŁ
Rozwiń program Zwiń program

FORMY I NARZĘDZIA TWORZENIA ANGAŻUJĄCEGO CONTENTU

  • Co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu, a co sprzedaje? – dostępne formy i narzędzia content marketingu.
  • Jak różnicować komunikację w ramach marketingu treści w zależności od odbiorcy?
  • Visual Content – jak obraz i wideo wpływ na odbiorcę?
  • Jak profilować użytkowników, by skuteczniej docierać do nich z contentem?
  • Treści, które sprzedają - jak stworzyć kreację, która przyciągnie uwagę użytkownika i skłoni go do działania?
  • Triki copywriterskie, które wzbudzą emocje i przyciągną wzrok Twoich klientów.
  • Nano, mikro i marko content – jak redagować komunikaty by zostać precyzyjnie zrozumianym?
  • Blogi, newslettery, e-booki – jaką formę contentu wybrać, by zainteresować odbiorcę?
  • Jak pisać, by pozyskać uwagę odbiorców i zaangażować ich w relację z marką?
  • Śmieszne czy kontrowersyjne – jakie komunikaty efektywnie oddziałują na odbiorców?

 

II MODUŁ
Rozwiń program Zwiń program

BUDOWANIE STRATEGII DZIAŁAŃ CONTENT MARKETINGOWYCH

  • Grupa docelowa na start – w jaki sposób identyfikować odbiorców i potencjalnych odbiorców? Zestaw praktycznych narzędzi i technik.
  • Jak wyznaczyć cele marketingowe w strategii contentowej, które przyniosą realne zyski Twojej firmie?
  • Tworzenie planu kampanii content marketingowej, która zwiększy sprzedaż w kluczowych kanałach marketingowych.
  • Cykl publikacji – dlaczego warto stosować recycling treści w tworzeniu strategii marketingowej?
  • Jak zaplanować strategię dystrybucji treści, by najlepiej wykorzystać dostępne kanały?
  • Budowanie pozycji eksperta w branży dzięki dobrze zaplanowanej strategii komunikacji.
  • Jak dobrze opracowaną strategią komunikacji przywiązać klienta do marki i sprawić, by został z Tobą na dłużej?
  • Jak mierzyć skuteczność działań marketingu treści? - przegląd wskaźników i narzędzi.
  • Optymalizacja współczynnika odrzuceń (bounce rate) – analiza ruchu na stronie.
  • Zaskakujące case studies firm, które dobrze znasz – czyli jak robią to najlepsi.

 

III MODUŁ
Rozwiń program Zwiń program

EFEKTYWNE KAMPANIE CONTENTOWE W SOCIAL MEDIACH

  • Najnowsze trendy w marketingu treści – jak uatrakcyjnić przekaz na profilach firmowych?
  • Skąd czerpać inspiracje do tworzenia atrakcyjnych postów w social mediach?
  • Na co zwrócić uwagę w kreacjach contentowych, aby zwiększyć zainteresowanie Twoim kanałem w mediach społecznościowych?
  • Jak tworzyć efektywną kampanię w oparciu o nowe nawyki i potrzeby klientów?
  • Zasady działania algorytmów mediów społecznościowych – czyli dlaczego nie możesz kierować się jedynie liczbą wyświetleń?
  • Social selling ­- które kanały w mediach społecznościowych są najlepsze do promocji i wzmocnią Twoją sprzedaż?
  • Współczynnik efektywności KPI – jak mierzyć zwrot zainwestowanych w kampanię środków?
  • Projektowanie doświadczenia użytkowników – przykłady dobrych i złych praktyk redagowania treści i reagowania na komentarze.

 

Do udziału w warsztatach zapraszamy:
  • social media managerów
  • specjalistów social media
  • content designerów
  • copywriterów
  • pracowników działów marketingu
  • ekspertów komunikacji
  • strategów social media
  • social media ninja freelancerów

Warsztaty poprowadzi
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, Nowy Marketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.

Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu technologii informacyjnych w marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

899 zł netto

699 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

1099 zł netto

899 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy