Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Magazyn Online Marketing

 

AI jako nowe rewolucyjne narzędzie marketingowe

Jak zwiększyć efektywność i usprawnić procesy marketingowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – Chat GPT, Post Intelligence, Copy.ai, Autowriter.tech, DALL-E, Lumen5

Warsztaty poprowadzi Dominika Bucholc

Chat GPT – czatbot, który wykorzystuje generatywny model językowy – w ciągu zaledwie dwóch miesięcy przyciągnął aż 100 mln użytkowników. Dla porównania Facebook, żeby osiągnąć taki efekt, potrzebował 56 miesięcy, a Instagram – 26 miesięcy. Narzędzia bazujące na AI już teraz rewolucjonizują procesy marketingowe. Dzięki nim marketerzy oszczędzają czas i zwiększają swoją efektywność.

Jak łatwo i szybko za pomocą AI tworzyć angażujące i wydajne kampanie?
Jak uwolnić swój czas i obniżyć koszty tworzenia wartościowych treści?
Jakie narzędzia wykorzystać do generowania tekstów, grafik, filmów i animacji?

Weź udział w praktycznym szkoleniu i poznaj odpowiedzi na te pytania!

Podczas szkolenia:
  • Dowiesz się, jak tworzyć angażujący content z wykorzystaniem AI, oszczędzając w ten sposób czas i zwiększając efektywność. 
  • Poznasz najlepsze narzędzia bazujące na AI do generowania tekstów, grafik, muzyki i wideo oraz wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
  • Poznasz metody analizy i przetwarzania dużych ilości danych w marketingu, aby szybciej wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
  • Poznasz nowe narzędzia i metody oparte o AI, które wykorzystasz w swojej codziennej pracy.
  • Ograniczysz liczbę mozolnych, powtarzalnych zadań i zyskasz czas na realizowanie kreatywnych pomysłów i zdobywanie nowych klientów.
  • Obniżysz koszty swojej działalności i staniesz się bardziej konkurencyjny w realizowaniu strategii marketingowych dla klientów.
  • Nauczysz się, jak umiejętnie formułować pytania i wydawać komendy, aby w pełni wykorzystać możliwości narzędzi AI.
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I

AI jako nowe narzędzie w pracy marketera

  • Jak działają algorytmy i system uczenia maszynowego?
  • Możliwości wykorzystania AI do realizacji celów marketingowych  - research, pisanie i redagowanie treści, tłumaczenia, tworzenie grafiki, filmów, animacji
  • Generowanie pomysłów, przewidywanie trendów, tworzenie strategii marketingowych
  • Analiza potencjalnych zagrożeń (kontekst, empatia, personalizacja)
  • Kwestie prawne a wykorzystanie AI do tworzenia treści
MODUŁ II

T2T (text to text) - jak wykorzystać AI, by tworzyć treści idealnie dopasowane do odbiorcy

  • AI w social media – tworzenie contentu, SEO, SEM
  • Zastosowanie AI w e-mail marketingu
  • ChatGPT, Post Intelligence, Copy.ai, Autowriter.tech – wybrane narzędzia do tworzenia treści
  • Jak AI pomaga w tworzeniu danych i analiz?
  • Czym są modele językowe i jak wykorzystać tę wiedzę w pracy marketera?
MODUŁ III

T2I (text to image) – jak kreować obrazy wykorzystując AI?

  • Narzędzia do generowania obrazów (m.in. DALL-E, Lumen5) – od najprostszych rozwiązań, przez te wymagające dobrego promptowania, po rozwiązania wymagające podstawowej znajomości języka programowania (Python)
  • Nauka promptowania w praktyce
  • Obróbka gotowych zdjęć i grafik przy użyciu AI
MODUŁ IV

T2V, T2A - text to video, text to audio jak tworzyć content audio i video? Tworzenie contentu audio i video – komponowanie muzyki pod rolki, tworzenie video na podstawie tekstu, generowanie napisów, automatyczna korekta video i dźwięku.

  • Generowanie awatarów i ich wykorzystanie w promocji
  • Podcast 360 przy pomocy AI
Szkolenie poprowadzi
Dominika Bucholc
Dominika Bucholc

Ze  światem  nowych technologii związana  jest  od  początku  swojej  drogi  zawodowej.  Jako marketerka, projekt managerka i konsultantka współpracowała z wieloma wiodącymi markami. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze strategii oraz digital marketingu. Jako entuzjastka technologii naukowo zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną.

W swojej pracy wykorzystuje holistyczne podejście do marketingu i sprzedaży. Od lat związana z branżą IT, w której współpracuje z wiodącymi markami na rynku międzynarodowym. W przeszłości z powodzeniem zarządzała komunikacją i promocją największego polskiego NGO. Jako konsultantka współpracowała z wieloma wiodącymi markami. Aktualnie łączy biznes i technologie, zarządzając międzynarodowymi projektami.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy