Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Patronat medialny:

Magazyn Online Marketing
UWAGA!
W 2020 roku pojawiło się wiele kluczowych i ciekawych funkcjonalności
w Google Ads, które dają zupełnie nowe możliwości reklamodawcom!

NAJWIĘKSZE OGÓLNOPOLSKIE WARSZTATY

Nowy potencjał Google Ads - jak pokonać konkurencję w sieci w 2021 r.?

(warsztaty Google Ads z ćwiczeniami na komputerach + pytania do prelegenta)

Jeżeli chcesz:
  • podnieść skuteczność działań w Google Ads,
  • wiedzieć, jak pisać reklamy Ads, aby przejąć kliki konkurencji,
  • poznać nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dlatego dają olbrzymie ROI,

To nie może zabraknąć Cię na profesjonalnych warsztatach, które poprowadzi Krzysztof Wroński!

Podczas warsztatów omówimy i przećwiczymy na przykładach:
  • Jak tworzyć reklamy, które się wyróżniają na tle konkurencji i dlatego są bardzo skuteczne?
  • Jakie kombinacje haseł i znaków dawały najlepsze wyniki w 2020 r. – dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych?
  • Jak analizować i przejmować ruch konkurencji w Google?
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Google Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika?
  • Jakie kombinacje kierowania reklam w sieci reklamowej Google dają oszałamiające wyniki za niską stawkę?
  • Jakie możliwości dają nowe statystyki i raporty Google Ads oraz zewnętrzne programy do analizy reklam i konkurencji?
  • Jakie typy kampanii i formaty reklam wybierać, by osiągnąć swój cel - sprzedaż, zasięg lub rozpoznawalność marki?
  • Jak zautomatyzować pracę w Google Ads, a jakich automatycznych działań się wystrzegać?
  • Jakie pomysły dadzą najlepsze efekty w 2021 roku?
  • I inne zmiany i nowości, o których warto wiedzieć.
Program warsztatów
Blok I

Najważniejsze zmiany w Google Ads w 2020 r. i zapowiedzi na 2021 r.

  • nowe typy kampanii,
  • nowe formaty reklam,
  • nowe typy strategii określania stawek,
  • nowe typy kierowania,
  • ... i inne nowe funkcje.
BLOK II

Ustawienia na poziomie konta

  • Jak połączyć Google Ads z innymi narzędziami, aby uzyskać więcej danych i więcej możliwości?
  • Jak poprawnie skonfigurować konwersje na koncie i jakie są najczęściej popełniane błędy na tym polu?
  • Jak skonfigurować listy remarketingowe odbiorców z różnych źródeł - konfiguracja i pomysły?
  • Jak tworzyć listy remarketingowe w następstwie określonych zachowań użytkowników na stronie i jak dopasowywać do nich treść reklam? Przykłady najlepszych połączeń.
  • Najlepsze hasła ,,call to action” w reklamach remarketingowych pod względem statystyk konwersji z 2020 roku – wnioski dla marketerów.
  • Nieoczywiste możliwości remarketingu – jak wykorzystać ich pełen potencjał?
  • Zaawansowane pomysły na remarketing – najlepsze przykłady z praktyki marketerów.
  • Listy remarketingowe na poziomie konta MCK – co to daje reklamodawcom?
  • Jak tworzyć listy “podobnych do użytkowników z list remarketingowych”?
  • Listy niestandardowych odbiorców - docieraj do użytkowników, którzy wykazali zamiary zakupu określonych produktów, wyszukiwali określone hasła w usługach Google, przeglądali podobne strony lub korzystali z podobnych aplikacji i dowiedz się, którą metodę wybrać, by zrealizować swój cel.
BLOK III
Rozwiń program Zwiń program

Kampania na sieć wyszukiwania

  • Co najlepiej działa w copywritingu w Google Ads po najnowszych zmianach w panelu administracyjnym w 2020 roku oraz w trendach na 2021 rok pod względem formułowanych zapytań do Google? – wnioski osobno dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych.
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze praktyki.
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty jest bardzo duża?
  • Co najlepiej działało w 2020 roku jako bezpośrednia przyczyna kliknięć i jakie wnioski warto wyciągnąć na 2021 rok – jak umiejętnie stosować liczby, daty, ceny, rabaty, wielkie i małe litery, aby przyciągnąć wzrok użytkownika?
  • Bezpłatne narzędzia sugerujące najlepszy dobór słów  – jak z nich korzystać, aby skrócić drogę dojścia do najlepiej konwertujących haseł?
  • Jak różnicować treść reklam na urządzenia mobilne – jak w mobile'u najlepiej wyraża się call to action?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego, czy Twój potencjalny klient jest tylko świadom swojej potrzeby, a nie ma świadomości Twojego produktu, a jak napisać reklamę gdy ma świadomość produktu i chce kupić?
  • Na jakich zasadach można promować się na znaki towarowe konkurencji – kiedy nie będzie to czynem nieuczciwej konkurencji i przyniesie wysoki zwrot z reklamy?
  • Nowe funkcjonalności kreatora reklam, które pozwolą się wyróżnić w 2021 roku.
  • Moduły dostosowania reklam - dopasuj tekst do wyszukiwanej frazy lub urządzenia użytkownika lub wstaw zegar odliczający czas do końca promocji.
  • Jak umiejętnie stosować rozszerzenia jako bardzo skuteczny element wyróżnienia reklamy? – krytyczny wpływ na AdRank:
  • Rozszerzenie objaśnień – jakie słowa i hasła podnoszą klikalność reklamy?
  • Rozszerzenia linków do podstron – jak stworzyć unikalne zestawy linków do podstron w zależności od zapytania użytkownika?
  • Rozszerzenia informacji w witrynie – wyróżnij kategorie swoich produktów lub usług: marki, modele, okolice, style, czy kierunki studiów.
  • Rozszerzenia połączeń – jak mierzyć konwersje z połączeń wykonanych za pomocą rozszerzeń reklam?
  • Rozszerzenia z informacją o cenie – jak je umiejętnie stosować, aby podnieść konwersję?
  • Rozszerzenia wiadomości - wysyłka sms z poziomu reklamy – w jakich sytuacjach najlepiej sprawdzi się ta funkcjonalność?
  • Rozszerzenia lokalizacji – dowiedz się jak wyświetlić w rozszerzeniu adres, nr telefonu i godziny otwarcia
  • Rozszerzenie powiązanej lokalizacji – jeśli sprzedajesz swoje produkty za pośrednictwem sieci handlowych i innych partnerów, to rozszerzenie pozwoli na dotarcie bezpośrednio na ich stronę
  • Rozszerzenia cen – dzięki rozszerzeniom cen, możesz pokazać użytkownikom wybrane przez siebie produkty wraz z cenami i skierować ich bezpośrednio do nich
  • Rozszerzenia aplikacji – dzięki nim możesz nakłonić użytkownika do pobrania swojej aplikacji
  • Rozszerzenia promocji – służą do pokazywania wyprzedaży, ofert specjalnych i kodów rabatowych
  • Rozszerzenia automatyczne – dowiedz się jakie jeszcze rozszerzenia oferuje Google Ads i które z nich są dostępne w Polsce, m.in. rozszerzenia oceny sprzedawców
  • Jak czytać statystyki kliknięć rozszerzeń, aby optymalizować całą kampanię?
  • Jak umiejętnie robić rozszerzenia dla urządzeń mobilnych, aby klient zadzwonił?
  • Jak tworzyć reklamy kierowane do użytkownika mobilnego, gdzie responsywność to już niewystarczający standard?
  • Jak wyróżnić się poprzez treść w rozszerzeniach? – np. dostosowanie treści do pory dnia, rotacja tekstem, etc.
  • Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania - pomysły do zastosowania.
  • Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.

Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.

 

Blok IV

Kampania dynamiczna na sieć wyszukiwania

  • Jak tworzyć kampanie na sieć wyszukiwania bez użycia słów kluczowych?
  • Co należy wykluczyć, aby kampania nie przepalała budżetu?
  • Co należy poprawić na stronie, aby kampania była jeszcze bardziej skuteczna.
  • Czy każdy może stosować kampanie DSA?
  • Czy w tej kampanii też można stosować remarketing?
BLOK V

Kampania na sieć reklamową

  • Dlaczego stosowanie ogólnych miejsc docelowych jest mało skuteczne?
  • Kierowanie na dane demograficzne w sieci wyszukiwania – jak dostosowywać skuteczne komunikaty do płci?
  • Na jakiej zasadzie można i warto kierować na cudze strony www?
  • Możliwość modyfikacji stawek w zależności od urządzenia – ciekawe pomysły promocyjne z wykorzystaniem tej funkcjonalności
  • Sprytne kombinacje metod kierowania reklam: tematy, słowa kluczowe, remarketing, niestandardowa grupa odbiorców, kierowanie wg zainteresowań, wg danych demograficznych – jak je umiejętnie łączyć dla najwyższej konwersji?
BLOK VI

Kampania na sieć wideo na YouTube

  • Nowe, wysoko konwertujące i tanie miejsca kierowania – jak za pomocą reklamy na Youtube o niskim budżecie zbudować wrażenie silnego brandu i zdobyć ogromny zasięg?
  • Dostępne typy kampanii i formaty reklamowe - które wybrać w zależności od rodzaju prowadzonej działalności i celu.
BLOK VII

Automaty w Google Ads - dobre i złe

  • Inteligentne kampanie - czy są godne uwagi?
  • Automatyczne strategie określania stawek - kiedy i jak je stosować?
  • Reguły i skrypty - zaplanuj automatyczne działania według swoich potrzeb.
  • Automatyczne rozszerzenie - które warto, a które nie?
  • Rekomendacje - czy warto je zatwierdzać oraz czy Google może je wprowadzać automatycznie za nas?
BLOK VIII

Podsumowanie i pytania

Uwaga!

Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp do prelekcji „Jak samodzielnie podnieść skuteczność działań w Google Ads”* (z Kongresu Online Marketing)

Podczas prelekcji „Jak samodzielnie podnieść skuteczność działań w Google Ads” zostały omówione następujące tematy:

  • Jak tworzyć reklamy w Google Ads, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne,
  • Nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dają olbrzymi zwrot z inwestycji,
  • Jakie kombinacje kierowania reklam do sieci reklamowej Google dają ponadprzeciętne wyniki za niską stawkę,
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika,
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze sposoby i praktyki,
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty/słowa kluczowe jest bardzo duża a stawki wysokie?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego na jakim etapie zakupowym jest klient
    • klient poszukuje produktu/usługi, ale nie zna Twojej marki,
    • klienta zna Twój produkt/usługę.
Prelegent
Krzysztof Wroński
Krzysztof Wroński

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.

Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK.

Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus, które później lądują na moim blogu krzysztofwronski.pl Moją specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadziłem kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiadam wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkoliłem też lub udzielałem konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash. W 2013 roku zdałem egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, byłem często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkoliłem też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku mam ponad 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

999 zł netto

699 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

1099 zł netto

799 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

1199 zł netto

899 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • dostęp do prelekcji „Jak samodzielnie podnieść skuteczność działań w Google Ads” (z Kongresu Online Marketing).
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy