Tylko u nas podczas warsztatów weźmiesz udział w wyjątkowej strategicznej grze e-marketingowej przygotowanej przez redaktora prowadzącego Magazynu Online Marketing – Artura Maciorowskiego!
Poznaj prelegentaCel: Jak zaplanować skuteczną kampanię w Internecie generującą leady?
Efekt: Grywalizacja – podział na zespoły i gra strategiczna bazująca na skutecznym wdrażaniu strategii digitalowej
Zarys tematyczny:
Gra przebiega w 3 etapach:
Formuła case study
Nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
100% praktycznych porad
Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą ,,krok po kroku”.
Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów
Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.
Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników
Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują najwyższy poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.
Warszawa, 30.09.2019 r.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!