Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Certyfikowane Ogólnopolskie Warsztaty

Jak generować leady online i wdrażać innowacje w firmie?

Warsztat strategiczny i gra symulacyjna

Sprawdź program
Weź udział w szkoleniu jeżeli chcesz:
  • wziąć udział w e-marketingowej grze strategicznej bazującej na efektywnym wdrażaniu strategii digitalowej, dzięki której nauczysz się budować skuteczną kampanię generującą leady dostosowaną do potencjału Twojej firmy,
  • przetestować, jak w najbardziej efektywny sposób ,,zaprojektować” kolejne kroki w pozyskaniu leada w B2B, a jak to zrobić w B2C oraz jak ,,zamknąć" akcję dla najlepszego wyniku,
  • dowiedzieć się, jakie są najnowsze trendy w digital marketingu i czy warto optymalizować aktywność marketingową bazując na mikroinnowacjach czy może postawić na totalną transformację digitalową.
 
'
Uwaga!

Tylko u nas podczas warsztatów weźmiesz udział w wyjątkowej strategicznej grze e-marketingowej przygotowanej przez redaktora prowadzącego Magazynu Online Marketing – Artura Maciorowskiego!

Poznaj prelegenta
Co zyskasz uczestnicząc w warsztatach?
  • poznasz sprawdzone modele generowania leadów w Internecie i zmaksymalizujesz skuteczność ich pozyskiwania – podpatrzysz gotowe schematy i plany promocyjne dla B2B i B2C,
  • nauczysz się przygotowywać ,,wabiki", na które łowi się najwięcej leadów w 2019 roku, abyś sięgnął po najlepszy możliwy efekt,
  • będziesz potrafił w praktyce zastosować lead nurturing, czyli dbanie o potencjalnego Klienta tak, aby skutecznie przygotować go do dokonania zakupu,
  • zapoznasz się z narzędziami online zapewniającymi najwyższą konwersję oraz gotowymi schematami promocyjnymi, które przyniosły największą sprzedaż w segmencie konsumenckim 2018/2019,
  • dowiesz się, które z trendów i innowacji na 2019 i 2020 rok będziesz mógł realnie wdrożyć w swojej firmie.
Program warsztatów
Część I

Generowanie leadów, czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w Internecie?

  • Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
  • Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do Klienta.
  • W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego Klienta?
  • Model generowanie leadów  w sieci – które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online w przypadku B2C i B2B?
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • Dojrzewanie Klienta, czyli lead nurturing w praktyce - sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.
  • Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
Część II

Generowanie leadów w praktyce - strategiczna gra e-marketing

Cel: Jak zaplanować skuteczną kampanię w Internecie generującą leady?

Efekt: Grywalizacja – podział na zespoły i gra strategiczna bazująca na skutecznym wdrażaniu strategii digitalowej

Zarys tematyczny:

  • w jaki sposób dobierać formaty reklamy digitalowej w zależności od celu kampanii (KPI)?
  • jakie kryteria selekcji powinieneś uwzględnić przy doborze powierzchni reklamowej online?
  • czy i w jaki sposób wpływa znajomość narzędzi digitalowych w kontekście optymalizacji działań online?
  • co i jak mierzyć w ramach działań digital marketing?

Gra przebiega w 3 etapach:

  1. opracowanie strategii
  2. e-media plan
  3. działania optymalizacyjne
Część III

Trendy i mikrotrendy w digital marketingu

  • Jak nie przeoczyć kolejnych rewolucji technologicznych?
  • Czy i w jaki sposób mikro-innowacje mogą zmienić skuteczność komunikacji marketingowej?
  • Optymalizować aktywność marketingową bazując na mikroinnowacjach czy postawić na totalną transformację digitalową?
    • personalizacja i customizacja usług oraz projekty DIY (Do It Yourself - zrób to sam),
    • ewolucja w ramach e-handlu: e-commerce i multi/omni-channel oraz m-commerce, social i conversative commerce,
    • ewolucja w mobile'u: smartfonizacja i multiscreening, AR/VR,
    • ewolucja w obszarze digital/mobile/e-commerce,
    • ewolucja zachowań konsumentów, mieszkańców i otoczenia.
Unikalne cechy i korzyści naszych warsztatów:

Formuła case study

Nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.

100% praktycznych porad

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą ,,krok po kroku”.

Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów

Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.

Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników

Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują najwyższy poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Miejsce i termin

Warszawa, 30.09.2019 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy