Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

       Magazyn Online Marketing

 

Certyfikowane warsztaty online

NAJLEPSZE STRATEGIE W MARKETINGU
Kompletny marketing mix na 2024 rok. Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych?

Grywalizacja oraz praca warsztatowa w e-zespołach projektowych

Dynamiczna rzeczywistość biznesowa wciąż stawia wiele wyzwań, ale jest też szansą dla marketerów na tworzenie kreatywnych rozwiązań dla biznesu. Dobra strategia marketingowa to dziś must have – zarówno dla dużych, jak i małych firm. Dzięki niej możemy nie tylko wyznaczyć cele biznesowe, ale przede wszystkim skutecznie je realizować. Przemyślany plan działania to klucz do zdobycia nowych klientów, obniżenia kosztów i budowania wizerunku firmy zgodnego z trendami i oczekiwaniami konsumenckimi.

Wejdź pewnie w 2024 rok i bądź marketingowym strategiem przygotowanym na (nie)przewidywalne i dynamiczne czasy!

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
  • Dokonaliśmy starannej selekcji tematów tak, aby w trakcie warsztatów online uczestnicy mogli wraz z prelegentem wypracować wzorcowy plan strategii marketingowej, oparty na ponadczasowych rozwiązaniach i najnowszych trendach na 2024 rok.
  • Warsztat online ma charakter praktyczny z elementami grywalizacji. Uczestnicy będą pracować zespołowo i wypracują strategię marketingową, którą wspólnie ocenią. Omówią najskuteczniejsze praktyki i rozwiązania, by móc je wprowadzić do swojej firmy.
  • Uczestnicy warsztatów online przejdą przez cały proces planowania strategii - od analizy, przez dobór narzędzi odpowiednich dla poszczególnych biznesów, do realizacji działań i sprawdzania ich skuteczności. Otrzymają też rekomendacje i szablony w Excelu do wykorzystania w codziennej pracy.
Weź udział w warsztatach i dowiedz się:
  • Jaki jest ponadczasowy standard planowania strategii marketingowych i z jakimi narzędziami warto pracować (APIS, AISAS, RACE, STP, macierz produkt-rynek),
  • Jak utrzymać i pozyskać klientów porównujących ceny,
  • Dlaczego webrooming to nowy kluczowy model strategii marketingowych B2B,
  • Jakie są najważniejsze narzędzia analityczne w planowaniu strategii (dwuwymiarowa analiza potencjałów, ocena portfela produktów i usług, szacowanie potencjałów rynkowych),
  • Jak używać Macierzy POE off-on i planować budżet marketingowy oraz określać rentowny pomiar kampanii,
  • Jakie są dobre praktyki wdrażania strategii marketingowych.
Warsztaty są dla Ciebie, jeśli:
  • odpowiadasz za marketing lub sprzedaż i zależy Ci na tym, by zwiększyć rozpoznawalność marki, budować dobre relacji ze stałym klientem i pozyskać nowych,
  • chcesz zbudować strategię marketingową, która jest odpowiedzią na nowe trendy, ale uwzględnia także biznesowe ,,tu i teraz”  oraz przyczyni się do wzrostu sprzedaży,
  • chcesz nauczyć się dobierać najbardziej skuteczne działania marketingowe i narzędzia, by nie marnować zasobów finansowych i czasu poświęconego na ich przygotowanie,
  • chcesz wiedzieć na jakie trendy w 2024 roku zwrócić uwagę, podejmować trafne decyzje marketingowe i inwestować w narzędzia i działania, które się opłacą.
PROGRAM WARSZTATÓW
MODUŁ I

KLASYCZNE I NOWE STRATEGIE MARKETINGOWE – JAK OSIĄGNĄĆ SYNERGIĘ W 2024 ROKU

  • Networking online – gra z obszaru personal branding, stworzenie eksperckich zespołów branżowych (z podobnych sektorów).
  • Ewolucja marketingu z 1.0 do 5.0 – jak zmieniały się strategie marketingowe i jakie są konsekwencje tych zmian.
  • Ponadczasowy standard planowania strategii marketingowych – APIS, AISAS, RACE, STP, macierz produkt-rynek i inne ramy tworzenia strategii w marketingu.
  • Kluczowe nowe modele strategii marketingowych oparte o nowe modele biznesowe – neo-selling, webrooming, showrooming i e-commerce.

Grywalizacja rozpoczynająca warsztat, moderowana dyskusja.

MODUŁ II

NOWOCZESNE STRATEGIE MARKETINGOWE W OMNICHANNEL

  • Nowy retailing i nowe strategie marketingowe B2B – digitalizacja strategii marketingu relacji.
  • Metody digitalizacji obsługi klienta i automatyzacji sprzedaży – strategie e-commerce, także dla nietypowych sektorów.
  • Showrooming i strategie działań reverse-ROPO – jak utrzymać i pozyskać klientów porównujących ceny.
  • Webrooming jako kluczowy nowy model strategii marketingowych B2B – jego efektywność i czynniki sukcesu.

Praca warsztatowa w czterech e-zespołach projektowych, prezentacja best practices, głosowanie na najlepszą strategię i przekazanie nagród najlepszemu zespołowi.

MODUŁ III

OD ANALIZY I PLANOWANIA DO WDROŻENIA I KONTROLI STRATEGII

  • Najważniejsze narzędzia analityczne planowania strategii w praktyce – dwuwymiarowa analiza potencjałów, ocena portfela produktów i usług, szacowanie potencjałów rynkowych.
  • Macierz produkt-rynek – jak praktycznie wykorzystać to narzędzie do określania celów i strategii.
  • Plan taktyczny i wdrożeniowy w praktyce.
  • Marketingowa Karta Wyników do oceny KPI kampanii – wskaźniki skuteczności i efektywności działań marketingowych.

Wspólna praca warsztatowa z wykorzystaniem specjalnych szablonów w Excelu (otrzymasz je do wykorzystania w codziennej pracy), analizy na bazie produktów i usług uczestników warsztatów.

MODUŁ IV

PRAKTYKA WDRAŻANIA STRATEGII MARKETINGOWYCH – PLANOWANIE NARZĘDZI TAKTYCZNO-OPERACYJNYCH I KAMPANIA W PRAKTYCE

  • Macierz POE off-on jako kluczowe narzędzie planowania budżetu marketingowego i określania rentownego pomiaru kampanii.
  • Rywalizacja międzyzespołowa – planowanie i ocena efektywności przykładowej kampanii (dopasowanej do profilu sektorów uczestników warsztatów).
  • Wyniki grywalizacji – ocena efektów i kluczowych czynników sukcesu.
  • Najważniejsze nowe trendy w planowaniu strategii marketingowych 2024 w praktyce: automatyzacja marketingu, wykorzystanie AI, systemy big data, wyprzedzanie oczekiwań klientów, autentyczność w komunikacji w social media i content marketingu.

Grywalizacja międzyzespołowa – realizacja kampanii w praktyce, ocena efektów i wręczenie nagród najlepszemu zespołowi, omówienie trendów przyszłości wraz z rekomendacjami dla uczestników warsztatów.

Warsztaty poprowadzi
Michał Dziekoński
Michał Dziekoński

Owner, Managing Director w GAMEA & MARKEA – trener, konsultant

Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce.

Realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania). Wykładowca oraz prowadzący warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Twórca ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy