Organizator:
Dynamiczna rzeczywistość biznesowa wciąż stawia wiele wyzwań, ale jest też szansą dla marketerów na tworzenie kreatywnych rozwiązań dla biznesu. Dobra strategia marketingowa to dziś must have – zarówno dla dużych, jak i małych firm. Dzięki niej możemy nie tylko wyznaczyć cele biznesowe, ale przede wszystkim skutecznie je realizować. Przemyślany plan działania to klucz do zdobycia nowych klientów, obniżenia kosztów i budowania wizerunku firmy zgodnego z trendami i oczekiwaniami konsumenckimi.
Wejdź pewnie w 2024 rok i bądź marketingowym strategiem przygotowanym na (nie)przewidywalne i dynamiczne czasy!
Grywalizacja rozpoczynająca warsztat, moderowana dyskusja.
Praca warsztatowa w czterech e-zespołach projektowych, prezentacja best practices, głosowanie na najlepszą strategię i przekazanie nagród najlepszemu zespołowi.
Wspólna praca warsztatowa z wykorzystaniem specjalnych szablonów w Excelu (otrzymasz je do wykorzystania w codziennej pracy), analizy na bazie produktów i usług uczestników warsztatów.
Grywalizacja międzyzespołowa – realizacja kampanii w praktyce, ocena efektów i wręczenie nagród najlepszemu zespołowi, omówienie trendów przyszłości wraz z rekomendacjami dla uczestników warsztatów.
Owner, Managing Director w GAMEA & MARKEA – trener, konsultant
Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce.
Realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania). Wykładowca oraz prowadzący warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Twórca ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy.
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!