Organizator:
Rozłożymy na czynniki pierwsze najlepsze kampanie w nowych mediach dla marek z różnych branż. Dzięki temu zainspirujesz się ciekawymi rozwiązaniami i wykorzystasz elementy kampanii do zwiększenia rozpoznawalności, sprzedaży czy generowania leadów dla własnej marki.
Opowiemy Ci o tym, jakich nowości możesz spodziewać się w obszarze TikToka, Snpachata, Pinteresta oraz LinkedIna w drugiej połowie 2022r. Poznasz trendy, które będziesz mógł wykorzystać w prowadzeniu social mediów Twojej marki. Pozwoli Ci to wyróżnić się na tle konkurencji.
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, Nowy Marketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu technologii informacyjnych w marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Sam decydujesz, w jaki sposób chcesz uczestniczyć w szkoleniu, wybierając wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!