Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

       Magazyn Online Marketing

 

Szkolenie online LIVE

Nowe media dla marketingowców: Tik Tok, Snapchat, Pinterest i LinkedIn

Jak podnieść efektywność działań marketingowych w social mediach z uwzględnieniem trendów na II połowę 2022 roku

Weź udział w szkoleniu, jeśli chcesz wiedzieć:
  • jak stworzyć spójną strategię marki w nowych mediach społecznościowych,
  • w rozwój którego konta w mediach społecznościowych warto zainwestować z uwagi na specyfikę Twojego biznesu,
  • jak zwiększyć świadomość marki w internecie poprzez konta w mediach społecznościowych oraz opracować strategię promocyjną, która działa,
  • jakiego rodzaju treści poszukują użytkownicy aplikacji TikTok, Snapchat, Pinterest i LinkedIn, żeby móc lepiej dostosować format i zawartość reklamy,
  • jak zwiększyć zainteresowanie odbiorców swoją marką, wykorzystując sprawdzone triki marketingowe w oparciu o analizę konkurencji,
  • jak analizować statystyki oraz dane z reklam i wyciągać z nich wartościowe wnioski,
  • jak w praktyce wykorzystać trendy w mediach społecznościowych, które będą królować w drugiej połowie 2022r.
Po ukończeniu szkolenia:
  • Zobaczysz na przykładach, dlaczego nie możesz zatrzymać się jedynie na etapie promowania swojej marki na Facebooku (TikTok miał dwukrotnie większą efektywność sprzedażową, a zwrot z nakładów na reklamę był o 14% wyższy niż w przypadku innych mediów a ponad połowa (57%) użytkowników przyznała, że TikTok zainspirował ich do zrobienia zakupów mimo, że wcześniej nie mieli takiego zamiaru)¹
  • dowiesz się, dlaczego powinieneś rozpocząć reklamowanie usług lub produktów na TikToku, Snapchacie, Pintereście czy LinkedInie (w przypadku samego TikToka, według raportu firmy Nielsen z 2021 r., marki coraz chętniej angażowały w swoją komunikację społeczność TikToka, a hashtag #TikTokMadeMeBuyIt wygenerował ponad 6 miliardów wyświetleń na całym świecie)
  • będziesz potrafił stworzyć angażujące treści w aplikacjach: TikTok, Snapchat, Pinterest oraz LinkedIn, co pomoże Ci w poszerzeniu grona potencjalnych klientów oraz zwiększeniu sprzedaży,
  • będziesz wiedział, jak swobodnie poruszać się po narzędziach, które ułatwią Ci codzienną pracę w social mediach, np. Sotrender, NapoleonCat, Rytr.me i StoryArt,
  • przeanalizujesz wybrane kampanie oraz profile marek, które odniosły sukces w social mediach, dzięki czemu zainspirujesz się innowacyjnymi rozwiązaniami i wdrożysz nowe pomysły dla swoich marek,
  • dowiesz się, jakie trendy w mediach społecznościowych będą wartościowe w II połowie 2022 r., dzięki czemu oszczędzisz czas na tworzenie niepotrzebnych treści.

 


¹ według raportu firmy Nielsen z 2021 r.
Program szkolenia
MODUŁ I

TikTok – jak stworzyć oryginalną i kreatywną kampanię, która będzie zgodna z obowiązującymi trendami?

  • TikTok krok po kroku - jak maksymalnie wykorzystać funkcjonalność aplikacji od założenia profilu biznesowego do stworzenia kampanii?
  • Algorytm TikToka – jak analizować treści po to, by opublikować film, który stanie się trendem?
  • Jak zwiększyć możliwości reklamowe, dzięki założeniu konta PRO oraz ile to kosztuje i jakie korzyści dla marki daje prowadzenie takiego profilu?
  • Jak zbudować strategię obecności marki na TikToku, która podniesie efektywność sprzedażową Twojej marki?
  • Utrzymaj klienta, czyli jakie treści na TikToku rozwiną zaangażowanie Twoich odbiorców?
  • Co powinieneś wiedzieć o reklamie na TikToku? Jak określić cele kampanii oraz jakie formaty reklamowe możesz użyć? (według raportu Get Hero 17,6% badanych użytkowników zdecydowało się na zakup produktu/usługi, dzięki reklamie na TikToku)
  • Jakie narzędzia warto wykorzystać w procesie tworzenia treści na TikToku, by usprawnić pracę?
MODUŁ II

Snapchat - jak zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki dzięki krótkim formatom video

  • Jaka strategia marketingowa sprawdzi się na Snapchacie?
  • Jakie treści wpisują się w specyfikę Snapchata i mogą wpłynąć na sukces Twojej marki?
  • Promocja na Snapchacie – jakie możliwości targetowania daje aplikacja oraz jakie formaty reklamowe możesz wykorzystać, by osiągnąć wysoki poziom sprzedaży?
  • Jak efektywnie mierzyć wyniki reklam na Snapchacie i wykorzystać dane w kolejnych działaniach?
  • Jakie narzędzia pomogą Ci na etapie przygotowywania i planowania treści na Snapchacie, a dodatkowo sprawią, że Twoja praca będzie efektywna przy jednoczesnej oszczędności czasu?
MODUŁ III

Pinterest dla biznesu – jakie możliwości komunikacyjne oraz reklamowe daje aplikacja

  • Jak zoptymalizować profil na Pinterest, by był spójny z Twoją marką?
  • Pinterest Analytics – jak analizować wyniki, by dowiedzieć się jak Twoja firma prezentuje się na Pintereście oraz jakie treści cieszą się największym zainteresowaniem odbiorców?
  • Piny – jakie rodzaje pinów wyróżniamy oraz jak je tworzyć, by maksymalnie wykorzystać ich potencjał i zwiększyć dzięki nim sprzedaż Twoich produktów/usług?
  • Jakie narzędzia warto zastosować, by tworzyć treści, które zwiększą ruch na stronie?
MODUŁ IV

Tożsamość marki na LinkedIn – jak ją zbudować, by zwiększyć liczbę Klientów w Twojej firmie

  • Company Page na LinkedIn – jakie są dobre praktyki w komunikacji służące budowaniu silnej marki?
  • Employee Advocacy – jak zaangażować Twoich pracowników do wejścia w interakcję z potencjalnymi klientami, którzy finalnie mogą zainteresować się Twoją marką i dokonać u Ciebie zakupu?
  • LinkedIn Ads krok po kroku – jaki rodzaj reklamy wybrać, gdzie ją umiejscowić, jak prawidłowo dobrać opcje targetowania oraz jak wykorzystać siłę hashtagów, by dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych klientów?
  • Analiza działań na LinkedIn – jak wykorzystać dane, by dowiedzieć się, które leady mogą okazać się dla Ciebie wartościowe w kontekście budowania sieci kontaktów oraz skuteczniejszej sprzedaży?
  • Jakimi narzędziami warto posłużyć się w celu wzmocnienia wizerunku marki na LinkedIn?
MODUŁ V

Przegląd najlepszych kampanii w serwisach TikTok, Snapchat, Pinterest i LinkedIn z ostatnich miesięcy

Rozłożymy na czynniki pierwsze najlepsze kampanie w nowych mediach dla marek z różnych branż. Dzięki temu zainspirujesz się ciekawymi rozwiązaniami i wykorzystasz elementy kampanii do zwiększenia rozpoznawalności, sprzedaży czy generowania leadów dla własnej marki.

MODUŁ DODATKOWY

Trendy na II połowę 2022 roku

Opowiemy Ci o tym, jakich nowości możesz spodziewać się w obszarze TikToka, Snpachata, Pinteresta oraz LinkedIna w drugiej połowie 2022r. Poznasz trendy, które będziesz mógł wykorzystać w prowadzeniu social mediów Twojej marki. Pozwoli Ci to wyróżnić się na tle konkurencji.

Szkolenie poprowadzi:
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, Nowy Marketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.

Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu technologii informacyjnych w marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Korzyści udziału w szkoleniu w formie online:
  • Łatwy dostęp - do udziału w szkoleniu wystarczy komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu,
  • Wygoda - w szkoleniu można uczestniczyć przebywając w dowolnym miejscu (w domu lub w biurze), bez potrzeby wyjazdu,
  • Nowoczesność - szkolenie jest organizowane w nowoczesnej i bardzo przystępnej formie przy wykorzystaniu profesjonalnych platform umożliwiających przeprowadzanie szkoleń online na żywo,
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – szkolenie online jest o wiele tańsze niż szkolenie w formie stacjonarnej, a dodatkowo nie ma konieczności ponoszenia kosztów delegacji,
  • Szkolenie na żywo - szkolenie jest przeprowadzane przez prelegenta w czasie rzeczywistym, uczestnicy widzą i słyszą prelegenta, a także przygotowaną przez niego prezentację i materiały,
  • Kontakt z prelegentem - uczestnicy mogą komunikować się z prelegentem i zadawać pytania na czacie,
  • Certyfikat - gwarantujemy certyfikat udziału

Wybierz swoją wersję szkolenia!

Sam decydujesz, w jaki sposób chcesz uczestniczyć w szkoleniu, wybierając wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom:

  1. STANDARD
    • udział w szkoleniu na żywo
    • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
  2. PREMIUM
    • udział w szkoleniu na żywo
    • 14-dniowy dostęp do nagrania szkolenia po jego zakończeniu
    • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
  3. SUPERPREMIUM
Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • 4-tygodniowy dostęp do kursu online Strategia marketingowa.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy