Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

       Magazyn Online Marketing

 

Certyfikowane szkolenie online live

Nowe social media dla marketingowców w 2023 roku

Jak budować strategię marki? Tik Tok, Pinterest, LinkedIn, Snapchat, BeReal, Discord, Twitch, Quora

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli chcesz wiedzieć:
  • jak stworzyć spójną strategię marki w nowych mediach społecznościowych, mając na uwadze obecne trendy,
  • w rozwój którego konta w mediach społecznościowych warto zainwestować z uwagi na specyfikę Twojego biznesu,
  • jak zwiększyć świadomość Twojej marki w internecie poprzez konta w mediach społecznościowych oraz opracować strategię promocyjną, która działa,
  • jakich treści poszukują użytkownicy aplikacji TikTok, Snapchat, Pinterest i LinkedIn i jak dostosować do nich format i zawartość reklamy,
  • jak zwiększyć zainteresowanie odbiorców swoją marką, wykorzystując sprawdzone triki marketingowe w oparciu o analizę konkurencji,
  • jak analizować statystyki oraz dane z reklam i wyciągać z nich wartościowe wnioski,
  • dlaczego warto założyć konto w  2023 roku na BeReal, Discord, Twitch, Quora?
Co zyskasz uczestnicząc w szkoleniu?
  • zobaczysz na przykładach, dlaczego nie możesz zatrzymać się jedynie na etapie promowania swojej marki na Facebooku (TikTok miał dwukrotnie większą efektywność sprzedażową, a zwrot z nakładów na reklamę był o 14% wyższy niż w przypadku innych mediów, a ponad połowa (57%) użytkowników przyznała, że TikTok zainspirował ich do zrobienia zakupów mimo, że wcześniej nie mieli takiego zamiaru)¹
  • dowiesz się, dlaczego powinieneś rozpocząć reklamowanie swoich usług lub produktów na TikToku, Snapchacie, Pintereście czy LinkedInie (w przypadku samego TikToka, według raportu firmy Nielsen z 2021 r., marki coraz chętniej angażowały w swoją komunikację społeczność TikToka, a hashtag #TikTokMadeMeBuyIt wygenerował ponad 6 miliardów wyświetleń na całym świecie)
  • będziesz potrafił stworzyć angażujące treści w aplikacjach: TikTok, Snapchat, Pinterest oraz LinkedIn, co pomoże Ci w poszerzeniu grona potencjalnych klientów oraz zwiększeniu sprzedaży,
  • będziesz wiedział, jak swobodnie poruszać się po narzędziach, które ułatwią Ci codzienną pracę w social mediach, np. Sotrender, NapoleonCat, Rytr.me i StoryArt,
  • przeanalizujesz wybrane kampanie oraz profile marek, które odniosły sukces w social mediach, dzięki czemu zainspirujesz się innowacyjnymi rozwiązaniami i wdrożysz nowe pomysły dla swojej firmy,
  • dowiesz się, jakie trendy w mediach społecznościowych będą wartościowe w drugiej połowie 2023 r., dzięki czemu oszczędzisz czas stracony na tworzenie niekonwertujących treści.

 


¹ według raportu firmy Nielsen z 2021 r.
Program szkolenia
MODUŁ I

TikTok – jak stworzyć oryginalną i kreatywną kampanię, która będzie zgodna z obowiązującymi trendami?

  • TikTok krok po kroku - jak maksymalnie wykorzystać funkcjonalność aplikacji od założenia profilu biznesowego do stworzenia kampanii?
  • Algorytm TikToka – jak analizować treści, by opublikować film, który stanie się trendem?
  • Jak zwiększyć możliwości reklamowe dzięki założeniu konta PRO oraz ile to kosztuje i jakie korzyści dla marki daje prowadzenie takiego profilu?
  • Jak zbudować strategię obecności marki na TikToku, która podniesie efektywność sprzedażową Twojej marki?
  • Utrzymaj klienta, czyli jakie treści na TikToku rozwiną zaangażowanie Twoich odbiorców?
  • Jak określić cele kampanii oraz jakie formaty reklamowe możesz użyć? (według raportu Get Hero 17,6% badanych użytkowników zdecydowało się na zakup produktu/usługi, dzięki reklamie na TikToku)
  • TikTok a SEO. Jak tworzyć treści, aby odbiorcy mogli na nie natrafić w wynikach wyszukiwania?

BONUS: PRZEGLĄD NAJBARDZIEJ DOCHODOWYCH KAMPANII NA TIKTOKu.

MODUŁ II

Pinterest dla biznesu – jakie możliwości komunikacyjne oraz reklamowe daje aplikacja

  • Jak zoptymalizować profil na Pinterest, by był spójny z Twoją marką?
  • Pinterest Analytics – jak analizować wyniki, by dowiedzieć się jak Twoja firma prezentuje się na Pintereście oraz jakie treści cieszą się największym zainteresowaniem odbiorców?
  • Piny i tablice – jakie rodzaje pinów wyróżniamy oraz jak je tworzyć, by maksymalnie wykorzystać ich potencjał i zwiększyć dzięki nim sprzedaż Twoich produktów/usług?
  • Jakie narzędzia warto zastosować, by tworzyć treści, które zwiększą ruch na stronie?
  • Jakie są możliwości reklamy płatnej na Pintereście?

BONUS: PRZEGLĄD NAJLEPSZYCH KAMPANII NA PINTEREŚCIE.

MODUŁ III

Tożsamość marki na LinkedIn – jak ją zbudować, by zwiększyć liczbę Klientów w Twojej firmie?

  • Company Page na LinkedIn – jakie są dobre praktyki w komunikacji służące budowaniu silnej marki? Tworzenie treści na LinkedIn.
  • Employee Advocacy – jak zaangażować Twoich pracowników do wejścia w interakcję z potencjalnymi klientami, którzy finalnie mogą zainteresować się Twoją marką i dokonać u Ciebie zakupu?
  • LinkedIn Ads krok po kroku – jaki rodzaj reklamy wybrać, gdzie ją umiejscowić, jak prawidłowo dobrać opcje targetowania oraz jak wykorzystać siłę hashtagów, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów?
  • Analiza działań na LinkedIn – jak wykorzystać dane, by dowiedzieć się, które leady mogą okazać się dla Ciebie wartościowe w kontekście budowania sieci kontaktów oraz skuteczniejszej sprzedaży?
  • Jakimi narzędziami warto posłużyć się w celu wzmocnienia wizerunku marki na LinkedIn?

BONUS: PRZEGLĄD NAJLEPSZYCH KAMPANII NA LINKEDINIE.

MODUŁ IV

Nowe, niestandardowe social media - BeReal, Discord, Snapchat, Twitch, Quora.

  • Jak tworzyć treści dopasowane do nowych mediów?
  • Jak promować efektywnie marki uwzględniając charakter nowych platform?
  • Przegląd narzędzi ułatwiających przygotowywanie i planowanie treści na nowych mediach.
  • Jakie trendy pomogą się wyróżnić Twojej marce na tle konkurencji?
Warsztaty poprowadzi
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, Nowy Marketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.

Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu technologii informacyjnych w marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy