Organizator:
Organizujesz konferencje, gale, pikniki firmowe, wydarzenia w hotelu lub centrum kultury?
To szkolenie pokaże Ci, jak podejść do organizacji eventu profesjonalnie i strategicznie bez względu na skalę wydarzenia.
Jacek Stachera – producent Finałów WOŚP i Pol’and’Rock Festival podczas szkolenia pokaże Ci, jak sprawdzone rozwiązania z wielkich produkcji wdrożyć w mniejszej, firmowej czy lokalnej skali.
Praktyczna wiedza od twórcy największych eventów w Polsce, którą będziesz mógł wykorzystać u siebie.
Moduł 1. Planowanie i struktura wydarzenia
Moduł 2. Jak efektywnie zaplanować zagospodarowanie terenu wydarzenia, aby zadbać o płynny ruch uczestników, bezpieczeństwo oraz komfort korzystania z atrakcji?
Moduł 3. Formalności i prawo
Moduł 4. Bezpieczeństwo, zarządzanie i zarządzanie kryzysowe w eventach plenerowych
Moduł 1. Pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzenia
Moduł 2. Aktywacja marki i mierzenie efektów sponsoringu
Moduł 3. Budowanie długofalowych relacji i raportowanie na bazie dobrych praktyk
Moduł 1. Rola mediów w strategii wydarzenia. Budowanie zasięgu oraz wartości wizerunkowej eventu
Moduł 2. Dobre praktyki w PR eventowym
Moduł 3. SESJA Q&A i podsumowanie szkolenie
Specjalizuje się w produkcji eventów od strony kreatywnej, technicznej jak i formalnej. Zajmuje się profesjonalną produkcją telewizyjną. Od 2000 roku współpracuje z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Początkowo kierownik produkcji Finałów WOŚP i Przystanków Woodstock, obecnie producent wykonawczy. W latach 2007-2012 asystent Jerzego Owsiaka. Odpowiadał też za realizację jego komercyjnych wykładów motywacyjnych dla firm i organizacji. W latach 2006-2010 dyrektor zarządzający kanału telewizyjnego OwsiakTV. Właściciel agencji BOSCATA (wcześniej TABASCO) współpracującej z takimi markami jak: Play, Lech, mBank, Mastercard, Red bull, Allegro, Biedronka, Lidl, Dawtona, Lovela, PZU, Orlen, Lipton, Crunchips, Warner Bross Discovery czy ostatnimi czasy TVP. Produkcje i strefy eventowe współtworzone przez agencję BOSCATA były nagradzane w konkursach Effie i MP Power Awards. Ukończył studia na kierunku Marketing i Zarządzanie ze specjalizacją Sztuka Reklamy i Event Marketing. Prywatnie, prawdopodobnie, w sytuacji awaryjnej jest w stanie wylądować Boeingiem 737.
Ta wersja zawiera:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!