To nie może zabraknąć Cię na profesjonalnych warsztatach, które poprowadzi Krzysztof Wroński!
Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.
Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy szkoleniowej Semhouse.pl i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.pl. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus, które później lądują na blogu KrzysztofWronski.pl. Jego specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadził kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiada wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkolił też lub udzielał konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash. W 2013 roku zdał egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, był często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkolił też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku ma ponad 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.
Zapraszam do kontaktu na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/krzysztofwronski/
Warszawa, 29.01.2020 r.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!