Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

Online Marketing Magazyn

 

NAJWIĘKSZE OGÓLNOPOLSKIE WARSZTATY

 

Nowy potencjał Google Ads – jak pokonać konkurencję w sieci w 2020 r.?

Perswazyjne treści reklam.
Sprytne metody pozyskiwania konwersji.
Skuteczne metody kierowania.
Wykorzystanie nowych funkcjonalności i statystyk w maksymalizacji wyników kampanii.


(warsztaty Google Ads z ćwiczeniami na komputerach + indywidualne konsultacje)

Jeżeli chcesz:
  • podnieść skuteczność działań w Google Ads,
  • wiedzieć, jak pisać reklamy Ads, aby przejąć kliki konkurencji,
  • poznać nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dlatego dają olbrzymie ROI,

To nie może zabraknąć Cię na profesjonalnych warsztatach, które poprowadzi Krzysztof Wroński!

Podczas warsztatów omówimy i przećwiczymy na przykładach:
  • Jak tworzyć reklamy, które są bardzo skuteczne,
  • Jakie kombinacje haseł i znaków dawały najlepsze wyniki w 2019 r. – dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych,
  • Jak analizować i przejmować ruch konkurencji w Google,
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Google Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika,
  • Jakie kombinacje kierowania reklam do sieci reklamowej Google dają oszałamiające wyniki za niską stawkę,
  • Jakie możliwości dają nowe statystyki Google Ads i bezpłatne programy do analizy jakości reklam i konkurencji,
  • Jakie pomysły remarketingowe dadzą najlepsze efekty w 2020 r.
Program warsztatów
BLOK I

Jak zadbać o perswazyjną treść reklam w Google Ads i skuteczną stronę docelową?

  • Co najlepiej działa w copywritingu w Google Ads  po najnowszych zmianach w panelu administracyjnym w 2019 r. oraz co można zauważyć w trendach na 2020 r. pod względem formułowanych zapytań do Google? – wnioski osobno dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandindowych
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads , aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze praktyki
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty jest bardzo duża?
  • Co najlepiej działało w 2019 r. jako bezpośrednia przyczyna kliknięć i jakie wnioski warto wyciągnąć na 2020 r. – jak umiejętnie stosować liczby, daty, ceny, rabaty, wielkie i małe litery, aby przyciągnąć wzrok użytkownika?
  • Bezpłatne narzędzia sugerujące najlepszy dobór słów  – jak z nich korzystać, aby skrócić drogę dojścia do najlepiej konwertujących haseł?
  • Jak różnicować treść reklam na urządzenia mobilne – jak w mobile'u najlepiej wyraża się call to action?
  • Jak pisać reklamy, gdy Twój potencjalny klient jest tylko świadom swojej potrzeby, a nie ma świadomości Twojego produktu, a jak napisać reklamę, gdy ma świadomość produktu i chce go kupić?
  • Na jakich zasadach można promować się na znaki towarowe konkurencji – kiedy nie będzie to czynem nieuczciwej konkurencji i przyniesie wysoki zwrot z reklamy?

Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.

BLOK II

Nietypowe reklamy w Google Ads

  • Odmiany reklam, czyli zaplanuj swoje testy – przegląd najlepszych praktyk
  • Jak stosować reklamy elastyczne w wyszukiwarce i sieci reklamowej? – kombinacje reklam, które mogą przynieść bardzo dobre rezultaty
  • Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – wszystko, co musisz o nich wiedzieć
  • Moduły dostosowania reklam i ich przekazu do tego, czego szuka użytkownik danego urządzenia - lokalizacja, data, godzina lub dzień tygodnia
BLOK III

Jak niekonwencjonalnie konstruować reklamę Ads, aby się wyróżnić?

  • Nowe funkcjonalności kreatora reklam, które pozwolą się wyróżnić w 2020 r.
  • Jak umiejętnie stosować rozszerzenia jako bardzo skuteczny element wyróżnienia reklamy? – krytyczny wpływ na AdRank:
    • rozszerzenie objaśnień – jakie słowa i hasła podnoszą klikalność reklamy?
    • rozszerzenia linków do podstron – jak tworzyć unikalne zestawy linków do podstron w zależności od zapytania użytkownika?
    • rozszerzenia informacji w witrynie – wyróżnij kategorie swoich produktów lub usług: marki, modele, okolice, style, czy kierunki studiów.
    • rozszerzenia połączeń – jak mierzyć konwersje z połączeń wykonanych za pomocą rozszerzeń reklam?
    • rozszerzenia z informacją o cenie – jak je umiejętnie stosować, aby podnieść konwersję?
    • rozszerzenia wiadomości - wysyłka SMS z poziomu reklamy Google Ads – w jakich sytuacjach najlepiej sprawdzi się ta funkcjonalność?
    • rozszerzenia lokalizacji – dowiedz się, jak wyświetlić w rozszerzeniu adres, nr telefonu i godziny otwarcia
    • rozszerzenie powiązanej lokalizacji – jeśli sprzedajesz swoje produkty za pośrednictwem sieci handlowych i innych partnerów, to rozszerzenie pozwoli na dotarcie bezpośrednio na ich stronę
    • rozszerzenia cen – dzięki rozszerzeniom cen, możesz pokazać użytkownikom wybrane przez siebie produkty wraz z cenami i skierować ich bezpośrednio do nich
    • rozszerzenia aplikacji – dzięki nim możesz nakłonić użytkownika do pobrania swojej aplikacji
    • rozszerzenia promocji – służą  do pokazywania wyprzedaży, ofert specjalnych i kodów rabatowych
    • rozszerzenia automatyczne – dowiedz się jakie jeszcze rozszerzenia oferuje Google Ads  i które z nich są dostępne w Polsce, m.in. rozszerzenia oceny sprzedawców
    • rozszerzenie formularzy kontaktowych – nowość w wersji BETA, szczególnie przydatne w branży B2B
  • Jak czytać statystyki kliknięć rozszerzeń, aby optymalizować całą kampanię?
  • Jak umiejętnie robić rozszerzenia dla urządzeń mobilnych, aby klient zadzwonił?
  • Jak tworzyć reklamy kierowane do użytkownika mobilnego, gdzie responsywność to już niewystarczający standard?
  • Jak wyróżnić się poprzez treść w rozszerzeniach? – np. dostosowanie treści do pory dnia, rotacja tekstem, etc.

 

BLOK IV

Google i sieć reklamowa Google – gdzie są największe szanse reklamowe i sprzedażowe za niewielkie pieniądze?

  • Dlaczego stosowanie ogólnych miejsc docelowych jest mało skuteczne?
  • Kierowanie na dane demograficzne w sieci wyszukiwania – jak dostosowywać skuteczne komunikaty do płci?
  • Na jakiej zasadzie można i warto kierować na cudze strony www?
  • Możliwość modyfikacji stawek w zależności od urządzenia – ciekawe pomysły promocyjne z wykorzystaniem tej funkcjonalności
  • Nowe, wysoko konwertujące i tanie miejsca kierowania – jak za pomocą reklamy na YouTube o niskim budżecie zbudować wrażenie silnego brandu i zdobyć ogromny zasięg?
  • Kierowanie na grupę niestandardowych odbiorców – jak dotrzeć do klientów Twojej konkurencji?
  • Sprytne kombinacje metod kierowania reklam: tematy, słowa kluczowe, remarketing, kierowanie wg zainteresowań, wg danych demograficznych – jak je umiejętnie łączyć dla najwyższej konwersji?
BLOK V

Jak interpretować nowe i zaawansowane statystyki Google Ads, aby pokonać konkurencję?

  • W jaki sposób sprawdzić konkurencję w Google Ads?
  • Jak podejmować dobre decyzje na podstawie udziału w wyświetleniach oraz pozycji w  wyszukiwarce?
  • Atrybucja w Google Ads , czyli jak interpretować raporty konwersji, żeby sprawdzić które kampanie/ grupy reklam/ słowa kluczowe przynoszą bezpośrednie konwersje, a które wspomagają proces osiągnięcia konwersji?
  • Raporty cross-device w atrybucji konwersji do konkretnego urządzenia – narzędzie, które wspiera wielokanałowe działania marketingowe
  • Informacje o przyczynach odrzuceń – jak wyciągać prawidłowe wnioski dla kampanii?
  • Jakie informacje dla kampanii niesie względny CTR i jak dzięki niemu podnieść jej skuteczność?
  • Jakie możliwości daje zastosowanie symulatora stawek?
BLOK VI

Wysoko konwertujące pomysły na remarketing

  • Jak dotrzeć z remarketingiem do użytkowników spoza własnych stron www?
  • Listy remarketingowe na poziomie konta MCK – co to daje reklamodawcom?
  • Jak tworzyć listy remarketingowe w następstwie określonych zachowań użytkowników na stronie i jak dopasowywać do nich treść reklam? Przykłady najlepszych połączeń.
  • Najlepsze hasła ,,call to action” w reklamach remarketingowych pod względem statystyk konwersji z 2019 roku – wnioski dla marketerów.
  • Nieoczywiste możliwości remarketingu – jak wykorzystać ich pełen potencjał?
  • Zaawansowane pomysły na remarketing – najlepsze przykłady z praktyki marketerów.
Prowadzący
Krzysztof Wroński
Krzysztof Wroński

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.

Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK.

Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus, które później lądują na moim blogu krzysztofwronski.pl Moją specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadziłem kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiadam wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkoliłem też lub udzielałem konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash. W 2013 roku zdałem egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, byłem często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkoliłem też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku mam ponad 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.

Termin i miejsce

Warszawa, 29.01.2020 r.

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • Gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,

    • Poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy