Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Patronat medialny:

Magazyn Online MarketingNowa Sprzedaż

 

Warsztaty online LIVE

Nowy potencjał Google Ads - jak pokonać konkurencję w sieci w drugiej połowie 2022 roku?

(warsztaty Google Ads z ćwiczeniami na komputerach + pytania do prelegenta)

Jeżeli chcesz:
  • podnieść skuteczność działań w Google Ads,
  • wiedzieć, jak pisać reklamy Ads, aby przejąć kliki konkurencji,
  • poznać nieszablonowe zabiegi w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google, które są jeszcze mało znane i dlatego dają olbrzymie ROI,
  • dowiedzieć się o połączeniu Google Analytics 4 z Google Ads,
  • poznać nowe typy kampanii Performance Max,
  • dowiedzieć się, co grozi za brak zgód Consent Mode na stronie, czyli aktywnego zbierania zgód użytkowników na ciasteczka,
  • dowiedzieć się, jak uniknąć automatycznych zmian na koncie,
  • poznać prawdę o rekomendacjach Google,
  • dowiedzieć się, jakie korzyści daje alternatywna do Google’owskiej porównywarka cen CSS,
  • poznać narzędzia wspierające budowanie kampanii, grup reklamowych i reklam oraz takie, które pomagają zoptymalizować feed produktowy w Twoim sklepie internetowym i uzyskiwać lepsze wyniki w kampaniach produktowych,
  • poznać pozostałe nowości wprowadzone w ostatnim czasie w Google Ads i te zaplanowane na najbliższą przyszłość,

To nie może zabraknąć Cię na profesjonalnych warsztatach, które poprowadzi Krzysztof Wroński!

Podczas warsztatów online omówimy i przećwiczymy na przykładach:
  • Jak tworzyć reklamy, które się wyróżniają na tle konkurencji i dlatego są bardzo skuteczne?
  • Jakie kombinacje haseł i znaków dawały najlepsze wyniki w 2021 i 2022 r. – dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych?
  • Jak analizować i przejmować ruch konkurencji w Google?
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Google Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika?
  • Jakie kombinacje kierowania reklam w sieci reklamowej Google dają oszałamiające wyniki za niską stawkę?
  • Jakie możliwości dają nowe statystyki i raporty Google Ads oraz zewnętrzne programy do analizy reklam i konkurencji?
  • Jakie typy kampanii i formaty reklam wybierać, by osiągnąć swój cel – sprzedaż, zasięg lub rozpoznawalność marki?
  • Jak zautomatyzować pracę w Google Ads, a jakich automatycznych działań się wystrzegać?
  • Jakie pomysły dadzą najlepsze efekty w ostatnim kwartale 2022 roku?    
  • Jak uniknąć odrzucania reklam i zawieszania kont?
  • Z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, aby optymalizować plik produktowy lub automatycznie tworzyć i optymalizować kampanie, grupy i reklamy tekstowe oraz produktowe?
  • Inne zmiany oraz nowości, o których warto wiedzieć.
Program warsztatów
Blok 1

Najważniejsze zmiany w Google Ads w 2022 r. i zapowiedzi na 2023 r.

  • nowe typy kampanii,
  • nowe formaty reklam,
  • nowe typy strategii określania stawek,
  • nowe typy kierowania,
  • ... i inne nowe funkcje.
Blok 2

Ustawienia na poziomie konta

  • Jak połączyć Google Ads z innymi narzędziami w tym z Google Analytics 4, aby uzyskać więcej danych i więcej możliwości?
  • Jak poprawnie skonfigurować konwersje na koncie i jakie są najczęściej popełniane błędy na tym polu?
  • Jak skonfigurować listy remarketingowe odbiorców z różnych źródeł – konfiguracja i pomysły?
  • Jak tworzyć listy remarketingowe w następstwie określonych zachowań użytkowników na stronie i jak dopasowywać do nich treść reklam? Przykłady najlepszych połączeń.
  • Najlepsze hasła ,,call to action” w reklamach remarketingowych pod względem statystyk konwersji z 2021 roku – wnioski dla marketerów.
  • Nieoczywiste możliwości remarketingu – jak wykorzystać ich pełen potencjał?
  • Zaawansowane pomysły na remarketing – najlepsze przykłady z praktyki marketerów.
  • Listy remarketingowe na poziomie konta MCK – co to daje reklamodawcom?
  • Jak tworzyć listy „podobnych do użytkowników z list remarketingowych”?
  • Listy niestandardowych odbiorców – docieraj do użytkowników, którzy wykazali zamiary zakupu określonych produktów, wyszukiwali określone hasła w usługach Google, przeglądali podobne strony lub korzystali z podobnych aplikacji i dowiedz się, którą metodę wybrać, by zrealizować swój cel.
Blok 3

Kampania na sieć wyszukiwania

  • Co najlepiej działa w copywritingu w Google Ads po najnowszych zmianach w panelu administracyjnym w 2022 roku oraz w trendach na 2023 rok pod względem formułowanych zapytań do Google? – wnioski osobno dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych.
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze praktyki.
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty jest bardzo duża?
  • Co najlepiej działało w 2021 i 2022 roku jako bezpośrednia przyczyna kliknięć i jakie wnioski warto wyciągnąć na 2022 i 2023 rok – jak umiejętnie stosować liczby, daty, ceny, rabaty, wielkie i małe litery, aby przyciągnąć wzrok użytkownika?
  • Bezpłatne narzędzia sugerujące najlepszy dobór słów – jak z nich korzystać, aby skrócić drogę dojścia do najlepiej konwertujących haseł?
  • Jak różnicować treść reklam na urządzenia mobilne – jak w mobile'u najlepiej wyraża się call to action?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego, czy Twój potencjalny klient jest tylko świadom swojej potrzeby, a nie ma świadomości Twojego produktu, a jak napisać reklamę, gdy ma świadomość produktu i chce kupić?
  • Na jakich zasadach można promować się na znaki towarowe konkurencji – kiedy nie będzie to czynem nieuczciwej konkurencji i przyniesie wysoki zwrot z reklamy?
  • Nowe funkcjonalności kreatora reklam, które pozwolą się wyróżnić w 2022 i 2023 roku.
  • Moduły dostosowania reklam – dopasuj tekst do wyszukiwanej frazy lub urządzenia użytkownika lub wstaw zegar odliczający czas do końca promocji.
  • Jak umiejętnie stosować rozszerzenia jako bardzo skuteczny element wyróżnienia reklamy? – krytyczny wpływ na AdRank.
  • Rozszerzenia objaśnień – jakie słowa i hasła podnoszą klikalność reklamy?
  • Rozszerzenia linków do podstron – jak stworzyć unikalne zestawy linków do podstron w zależności od zapytania użytkownika?
  • Rozszerzenia informacji w witrynie – wyróżnij kategorie swoich produktów lub usług: marki, modele, okolice, style czy kierunki studiów.
  • Rozszerzenia połączeń – jak mierzyć konwersje z połączeń wykonanych za pomocą rozszerzeń reklam?
  • Rozszerzenia z informacją o cenie – jak je umiejętnie stosować, aby podnieść konwersję?
  • Rozszerzenia wiadomości – wysyłka sms z poziomu reklamy – w jakich sytuacjach najlepiej sprawdzi się ta funkcjonalność?
  • Rozszerzenia lokalizacji – dowiedz się, jak wyświetlić w rozszerzeniu adres, nr telefonu i godziny otwarcia.
  • Rozszerzenie powiązanej lokalizacji – jeśli sprzedajesz swoje produkty za pośrednictwem sieci handlowych i innych partnerów, to rozszerzenie pozwoli na dotarcie bezpośrednio na ich stronę.
  • Rozszerzenia cen – dzięki rozszerzeniom cen, możesz pokazać użytkownikom wybrane przez siebie produkty wraz z cenami i skierować ich bezpośrednio do nich.
  • Rozszerzenia aplikacji – dzięki nim możesz nakłonić użytkownika do pobrania swojej aplikacji.
  • Rozszerzenia promocji – służą do pokazywania wyprzedaży, ofert specjalnych i kodów rabatowych.
  • Rozszerzenia automatyczne – dowiedz się, jakie jeszcze rozszerzenia oferuje Google Ads i które z nich są dostępne w Polsce, m.in. rozszerzenia oceny sprzedawców.
  • Jak czytać statystyki kliknięć rozszerzeń, aby optymalizować całą kampanię?
  • Jak umiejętnie robić rozszerzenia dla urządzeń mobilnych, aby klient zadzwonił?
  • Jak tworzyć reklamy kierowane do użytkownika mobilnego, gdzie responsywność to już niewystarczający standard?
  • Jak wyróżnić się poprzez treść w rozszerzeniach? – np. dostosowanie treści do pory dnia, rotacja tekstem, etc.
  • Kampanie RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania – pomysły do zastosowania.
  • Uwaga! Google coraz silniej stawia na jakość strony docelowej. Oznacza to niekiedy drastyczny spadek wyników jakości dla stron www. Pokażemy, jak należy zaudytować i poprawić stronę docelową, aby uzyskać bardzo dobry wynik.
Blok 4

Kampania dynamiczna na sieć wyszukiwania

  • Jak tworzyć kampanie na sieć wyszukiwania bez użycia słów kluczowych?
  • Co należy wykluczyć, aby kampania nie przepalała budżetu?
  • Co należy poprawić na stronie, aby kampania była jeszcze bardziej skuteczna?
  • Czy każdy może stosować kampanie DSA?
  • Czy w tej kampanii też można stosować remarketing?
Blok 5

Kampania na sieć reklamową

  • Dlaczego stosowanie ogólnych miejsc docelowych jest mało skuteczne?
  • Kierowanie na dane demograficzne w sieci wyszukiwania – jak dostosowywać skuteczne komunikaty do płci?
  • Na jakiej zasadzie można i warto kierować na cudze strony www?
  • Możliwość modyfikacji stawek w zależności od urządzenia – ciekawe pomysły promocyjne z wykorzystaniem tej funkcjonalności.
  • Sprytne kombinacje metod kierowania reklam: tematy, słowa kluczowe, remarketing, niestandardowa grupa odbiorców, kierowanie wg zainteresowań, wg danych demograficznych – jak je umiejętnie łączyć dla najwyższej konwersji?
Blok 6

Kampania na sieć wideo na YouTube

  • Nowe, wysoko konwertujące i tanie miejsca kierowania – jak za pomocą reklamy na YouTube o niskim budżecie zbudować wrażenie silnego brandu i zdobyć ogromny zasięg?
  • Dostępne typy kampanii i formaty reklamowe – które wybrać w zależności od rodzaju prowadzonej działalności i celu?
Blok 7

Automaty w Google Ads - dobre i złe strony

  • Inteligentne kampanie – czy są godne uwagi?
  • Czym się różni nowa kampania Performance Max od Inteligentych Kampanii Produktowych, które były używane na koncie Google do lipca 2022 roku? Czy da się ją optymalizować?
  • Automatyczne strategie określania stawek – kiedy i jak je stosować?
  • Reguły i skrypty – zaplanuj automatyczne działania według swoich potrzeb.
  • Automatyczne rozszerzenie – które warto, a które nie?
  • Rekomendacje Google Ads – czy warto je zatwierdzać oraz czy Google może je wprowadzać automatycznie za nas?
Blok 8

Podsumowanie i pytania

Prelegent
Krzysztof Wroński
Krzysztof Wroński

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.

Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK.

Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus, które później lądują na moim blogu krzysztofwronski.pl Moją specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadziłem kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiadam wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkoliłem też lub udzielałem konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash. W 2013 roku zdałem egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, byłem często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkoliłem też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku mam ponad 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.

Uwaga!

W zależności od Twoich potrzeb i preferencji możesz wybrać jedną z poniższych wersji szkolenia:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo,
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp do kursu online na platformie uniqskills.com : Budżet reklamowy w kanale online.
Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
KOSZT UCZESTNICTWA

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
KOSZT UCZESTNICTWA

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
  • dostęp do kursu online- https://www.uniqskills.com/pl/social-media/budzet-reklamowy-w-kanale-online
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy