Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

       Magazyn Online Marketing

 

Certyfikowane szkolenie online

Polityka handlowa nie tylko w czasach inflacji - strategie obrony ceny, które wspierają sprzedaż

Warsztaty poprowadzi Maciej Sasin

  • Twój zespół na co dzień zmaga się ze słowami klientów „za drogo!” i próbami wymuszenia rabatu?
  • Czy argumenty o jakości spotykają się z porównywaniem do konkurencji?
  • A może pojawia się problem z przełamaniem oporu stanowczo powtarzanego słowa „nie” przez klienta?

Biorąc udział w szkoleniu poznasz techniki skutecznej rozmowy i negocjacji, dzięki którym zaczniesz więcej sprzedawać,  dbając jednocześnie o politykę cenową firmy.

Podczas szkolenia dowiesz się:
  • Jak ustalać politykę cenową w trudnej sytuacji gospodarczej i być gotowym na możliwe zmiany na rynku?
  • Jak pogodzić przestrzeganie polityki cenowej z systemem rabatowania?
  • Jak podnosić cenę bez ryzyka utraty klienta?
  • Jakich reguł przestrzegać podczas składania propozycji rabatu?
  • Jak uzasadniać cenę i jakich błędów unikać, np. dlaczego agresywna obrona ceny raczej obróci się przeciwko Tobie, niż Ci pomoże?
Dlaczego te warsztaty są wyjątkowe?
  • Wybraliśmy tematy tak, aby podczas szkolenia online zaprezentować wyłącznie te zagadnienia i techniki, które faktycznie przełożą się na zwiększenie efektywności polityki sprzedażowej
  • Poprowadzi je znakomity trener, który nie tylko podzieli się swoją ekspercką wiedzą, ale także odpowie na indywidualne pytania w sesji Q&A
  • Podczas szkolenia weźmiesz udział w różnych formach pracy, takich jak np. dyskusje, ćwiczenia indywidualne, studia przypadku
Program warsztatów online
Część I

Polityka cenowa w czasach inflacji – jak pozostać elastycznym i gotowym na zmiany w sytuacji gospodarczej?

  • Analiza czynników otoczenia biznesowego oraz zasobów firmy – na jakie elementy warto w szczególności zwrócić uwagę w procesie wyboru polityki cenowej?
  • Strategie cenowe – które z nich warto wybrać dla Twojego biznesu, by uniknąć utraty dotychczasowych klientów?
  • Jak stworzyć zróżnicowaną politykę cenową, która będzie dostosowana do różnych grup klientów?
  • Techniki i metody ustalania cen – czym kierować się w procesie tworzenia cennika dla klientów? Jak podnieść cenę w czasach wysokiej inflacji, by klient tego nie odczuł?
  • Z jakich etapów składa się proces ustalania polityki handlowej i jak dopasować system rabatowy do celów sprzedaży oraz stale rosnącej inflacji?
Część II

Proces podnoszenie cen

  • Proces podnoszenia cen – jakich błędów unikać w procesie informowania klientów o podwyżkach?
  • Jak umiejętnie argumentować podwyżkę cen w czasach rosnącej inflacji bez ryzyka utraty klienta?
Część III

Uzasadnianie i obrona ceny - jak przygotować zespół do pracy z cennikiem?

  • Psychologiczne aspekty postrzegania ceny, które musi znać każdy manager sprzedaży
  • Najskuteczniejsze techniki obrony ceny i co mogą Ci dać:
    • Technika oparta na okazji czasowej – jak skłonić klienta do podjęcia decyzji oraz wzbudzić w nim potrzebę posiadania dzięki wykorzystaniu mechanizmu ograniczonych zasobów?
    • Technika „próbnej oferty” – jak wykorzystać argument niskiego ryzyka oraz możliwości zapoznania się z korzyściami produktu/usługi?
    • Technika oparta na dostosowaniu do potrzeb klienta – jak zastosować wiedzę o kliencie, by zaproponować spersonalizowaną ofertę a cenę uzasadnić wynikiem doskonałego dopasowania do jego potrzeb?
  • Agresywna obrona ceny, brak dostatecznego uzasadnienia ceny, bagatelizowanie obiekcji cenowych – jakich błędów unikać, by nie zamykać sobie możliwości dalszych negocjacji?
  • Zdrowy rozsądek w rabatowaniu – jak zachęcić klienta do zakupu dzięki skutecznej polityce rabatowej i działaniom promocyjnym?
    • Reguły stosowania rabatów – co będzie najskuteczniejsze w sytuacji, kiedy wzrasta liczba rezygnujących klientów?
    • Stawiaj na sprytną promocję – jakie działania promocyjne możesz wykorzystać w celu uniknięcia klasycznej obniżki cen?
Szkolenie poprowadzi:
Maciej Sasin
Maciej Sasin

Konsultant rozwoju organizacji. Założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji specjalizującej się w rozwoju organizacji. Sprzedażą zajmuje się od ponad 15 lat, m.in. w branżach motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, szkoleniowej. Autor książek Budowanie zaangażowania pracowników, Efektywny system pracy, Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski, Checklisty dla biznesu, Pro Meeting Tools. Prowadzenie spotkań offline i online i Jak mądrze rozwijać firmę i nie zwariować. Pomaga firmom budować zaangażowanie pracowników.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy