Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów

prelegent wspiera uczestników, udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.

Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników

współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują najwyższy poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania:

Formuła case study

nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały

100% praktycznych porad

podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą „krok po kroku”.

Prelegent
Marcin Sadowski
Marcin Sadowski

Marafiki Facebook&Google Ads Specialist
Specjalista do spraw marketingu internetowego, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych – w szczególności Facebook Ads oraz Google Ads dla dużych oraz małych marek z różnych branż. W prowadzonych kampaniach dba o realizację wymierzonych celów, a także przekazuje wiedzę na temat efektywnego wykorzystywania systemu reklam jak i prowadzonej strategii reklamowej. Dodatkowo zajmuje się także tworzeniem treści graficznych.

Program warsztatów
PANEL I

Tworzenie i ustawienia reklamy – strategia i funkcje zaawansowane

  • Optymalnie skonfigurowane konto Facebook Ads – które ustawienia konta reklamowego w menedżerze należy sprawdzić i dopasować w pierwszej kolejności przy tworzeniu nowych kampanii?
  • Utworzenie widoku danych oraz przykładowych reguł automatycznych dla kampanii oraz grup reklam – jak stworzyć widok danych? Reguły automatyczne dla kampanii, które skontrolują koszty konwersji czy współczynnik klikalności.
  • Wykluczanie grup odbiorców w grupach reklam – jak zwiększyć skuteczność swoich reklam poprzez wykluczenia oraz odpowiedni dobór umiejscowienia reklam.
  • Reklamy Lead Ads i wiadomości na platformie Messenger – jak skonfigurować formularz do pozyskania kontaktu?
  • Strategia ustalania stawek dla poszczególnych grup reklamowych w kampanii – jak zweryfikować wysokość budżetu przeznaczanego na reklamę w konkretnych sytuacjach, bazując na wynikach z Managera reklam.
  • Reklamy z wykorzystaniem celu: sprzedaż z katalogu – jak zaimportować przykładowy feed produktowy oraz naprawić potencjalne błędy, które mogą się pojawić? Jak stworzyć zestawy produktów używając filtrów?
  • Tworzenie przykładowego lejka sprzedażowego – jak wykorzystać cele kampanii: aktywność, zasięg oraz konwersję, by stworzyć lejek, który pomoże zweryfikować prawdziwe potrzeby Twoich klientów.
  • Tworzenie profilu grupy docelowej – jak stworzyć taki profil z wykorzystaniem Audience Insights.
  • Kreacje graficzne w reklamach oraz tagowanie – jakie są najskuteczniejsze formy oraz pomysły na zastosowanie reklam w lejku sprzedażowym?
  • Umiejscowienie reklam na Facebooku – gdzie umieszczać reklamy, aby były najskuteczniejsze?
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych (tips & tricks). 

 

Panel II

Facebook Piksel – skuteczne narzędzie dochodowych kampanii reklamowych

  • Zaawansowana konfiguracja Piksela i tagowanie zdarzeń niestandardowych przy wykorzystaniu Google Tag Managera.
  • Tworzenie niestandardowych grup odbiorców na podstawie danych Facebook Piksel – jak w oparciu o konkretne działania na stronie docelowej oraz o dane z Facebook Piksel utworzyć grupę niestandardowych odbiorców reklamy.
  • Remarketing w oparciu o Piksel Facebooka – jak ustawić strategie wykorzystania jednej z najskuteczniejszych form reklamy na Facebooku.
  • Testowanie zdarzeń niestandardowych – jak przeprowadzić test za pomocą wtyczki Facebook Pixel Helper.
  • Mikro konwersje – jak je dodawać oraz jak za ich pomocą mierzyć cele pośrednie kampanii.
  • Metody kierowania reklam – jaki jest najlepszy sposób kierowania reklam do wybranej przez Ciebie grupy docelowej.
PANEL III

Minimalizowanie kosztów – szczegółowa analiza reklamy na Facebooku

  • Zaawansowana optymalizacja kampanii grup docelowych i kreacji reklamowych – jak sprawdzić, czy kampania została poprawnie zoptymalizowana?
  • Przegląd statystyk w Google Analytics  – jak przeprowadzić ocenę, czy cele, które miała osiągnąć Twoja kampania reklamowa zostały osiągnięte?
  • Testy A/B w Managerze reklam – jak tworzyć i prowadzić testy kreacji grupy docelowej oraz optymalizować wyświetlania, aby móc ocenić, która strategia reklamowa przynosi lepsze efekty.
  • Generowanie raportów – jak sprawnie generować raporty z prowadzonych działań reklamowych w Facebook Ads oraz Google Analytics – jak tworzyć raporty cykliczne i planować rozsyłanie gotowych raportów e-meilem do siebie i swoich współpracowników?

PANEL DODATKOWY

  • Łączenie konta reklamowego na Facebooku z kontem na Instagramie.
  • Formaty reklamowe na Instagramie i najlepsze praktyki.
Podczas warsztatów:
  • przećwiczysz tworzenie reklam z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji Managera reklam,
  • przeanalizujesz wyniki poszczególnych kampanii i skonfigurujesz ustawienia tak, aby osiągnąć lepsze wyniki,
  • ustawisz Piksel Facebooka tak, aby zwiększyć udział kampanii remarketingowych w miesięcznych wynikach sprzedażowych.

Ćwiczenia będą odbywać się z wykorzystaniem komputerów – prosimy o zabranie ze sobą własnych laptopów.

Podczas warsztatów Marcin Sadowski - specjalista w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii na Fb - omówi i pokaże na przykładach z własnej praktyki:
  • Jak często i pod jakim kątem kontrolować reklamy na Facebooku,
  • Jak przeprowadzić zaawansowaną optymalizację kampanii grup docelowych i kreacji reklamowych,
  • Jak wyeliminować błędy przy przeprowadzaniu płatnych działań reklamowych - zaczniesz ustawiać kampanie reklamowe w oparciu o twarde dane analityczne, co przełoży się na większą konwersję,
  • Jak samodzielnie generować, analizować i wyciągać wnioski z raportów Facebook Ads, co zaowocuje wykorzystaniem niższego budżetu przy automatycznym zwiększeniu lub utrzymaniu sprzedaży na tym samym poziomie,
  • Jak prowadzić skuteczne działania remarketingowe w oparciu o Piksel Facebooka, czyli sprzedaż na klientach, którzy widzieli Twój produkt, ale nie zdecydowali się na zakup.
Jeżeli prowadzisz sprzedaż produktów lub usług na Facebooku i chcesz:
  • zwiększyć wyniki sprzedażowe obniżając jednocześnie wykorzystywany budżet reklamowy dzięki zaawansowanym analizom kampanii w Managerze reklam,
  • zwiększyć zasięgi i dotrzeć ze swoją ofertą do większego grona klientów dzięki trikom, które stosują Social Media Ninja,
  • do maksimum wykorzystać potencjał remarketingu w oparciu o Piksel Facebooka i zwiększyć udział sprzedaży na klientach, którzy widzieli produkt, ale go nie kupili,

to nie może zabraknąć Cię na tych praktycznych warsztatach!

Patronat medialny:

Centrum Kompetencji   Forum Media Polska

 

ZAAWANSOWANE WARSZTATY SOCIAL MEDIA MANAGERA

ANALIZA I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NA FACEBOOKU

Jak maksymalnie wykorzystać potencjał reklamowy Facebooka?

poziom zaawansowany

Koszt uczestnictwa
KOSZT UCZESTNICTWA
  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1199 zł netto. W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzyma:

    • gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę,

    • drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach,

    • poczęstunek.
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy