SPRZEDAŻ SZKOLENIA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA.

Patronat:

Magazyn Online Marketing

 

Certyfikowane Warsztaty Online Marketingu

Jak sprzedawać więcej przez stronę www - skuteczne strategie optymalizacji, które wpływają na zwiększenie sprzedaży

warsztaty online live poprowadzi ARTUR MACIOROWSKI - Redaktor Prowadzący Magazynu Online Marketing

Weź udział w warsztatach, jeśli chcesz:
  • zwiększyć konwersję i wysoko pozycjonować się w wyszukiwarce dzięki połączeniu potrzeb dzisiejszego Klienta z wymaganiami algorytmów Google`a,
  • dowiedzieć się, jak za pomocą dobrego contentu pomnożyć ilość leadów, które następnie przełożą się na wyższą sprzedaż i poznać najbardziej angażujące rozwiązania contentowe stosowane przez liderów na rynku,
  • poznać sprawdzone modele generowania leadów w Internecie i zmaksymalizować skuteczność ich pozyskiwania – podpatrzysz gotowe schematy i plany promocyjne dla B2B i B2C.

Zapraszamy na praktyczne warsztaty Online, podczas których pod okiem doświadczonego prelegenta - Artura Maciorowskiego - Redaktora Prowadzącego Magazynu Online Marketing poznasz tajniki skutecznej optymalizacji stron www, dzięki którym zwiększysz efekty swojej pracy o co najmniej 20%.

Dzięki uczestnictwu w warsztatach:
  • dostosujesz swoją stronę www do aktualnych kryteriów oceny stron przez Google, aby znaleźć się na top pozycjach w 2021 roku,
  • opracujesz plan zwiększenia konwersji na stronie WWW oraz poprawisz wskaźnik rentowności ROI,
  • dobrze zaplanujesz działania i stworzysz odpowiedni lejek sprzedażowy, aby maksymalnie wykorzystać content marketing do generowania sprzedaży,
  • nauczysz się przygotowywać ,,wabiki", na które łowi się najwięcej leadów w 2021 roku, abyś sięgnął po najlepszy możliwy efekt,
  • wyposażysz się w sprytne techniki redagowania treści na Twojej stronie www - skorzystasz z aktualnych wytycznych i schematów, które podniosą jakość Twoich treści i na ich podstawie opracujesz konkretne działania zwiększające sprzedaż w kluczowych kanałach marketingowych,
  • przetestujesz, co zrobić, aby Twój content generował ruch i wspierał sprzedaż – był atrakcyjny dla użytkowników, ale także dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO,
  • zapoznasz się z narzędziami online zapewniającymi najwyższą konwersję oraz gotowymi schematami promocyjnymi, które przyniosły największą sprzedaż w segmencie konsumenckim 2020/2021.

Program warsztatów online LIVE
Moduł 1

Jak tworzyć treści, które wpłyną na większą sprzedaż na stronie www? – skuteczna optymalizacja contentu

  • Co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu, a co sprzedaje?
  • Pod jakim kątem zaudytować stronę www i oferty marketingowe, aby wyłonić przestarzałe lub niedziałające treści, które należy wyeliminować?
  • Jak tworzyć content na stronę www, który zostanie wysoko oceniony przez algorytmy Google?
  • Jak często aktualizować treści na stronie, aby cały czas miały potencjał sprzedażowy – jak ustalić optymalny cykl publikowania treści?
  • Jak działa tzw. ever-green content? Przykłady skutecznego wykorzystania procesu w budowaniu marki.
  • Jak przygotować content, który będzie odpowiedni dla responsywnych stron www, tak żeby dobrze wyglądał na ekranie komputera i smartfona?
  • Jak mierzyć skuteczność działań marketingu treści na stronie www? – przegląd wskaźników i narzędzi krok po kroku.
Moduł 2

Jak skutecznie generować wartościowe leady online? - optymalizacja pod kątem wartościowych leadów

  • Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do Klienta.
  • Model generowanie leadów  w sieci – które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online w przypadku B2/C i B2B?
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • Dojrzewanie Klienta, czyli lead nurturing w praktyce - sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.
  • Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
Moduł 3

Jak płynnie i bezproblemowo przejść od koszyka aż do płatności? – optymalizacja procesu zakupowego

  • Jak tworzyć skuteczny formularz kontaktowy i landing page dla B2B i B2C, by zwiększyć konwersje – jakie sprawdzone elementy sprawiają, że klienci chętnie zostawiają swoje prawdziwe dane?
  • W jaki sposób wykorzystać narzędzia UX do identyfikacji potrzeb naszych odbiorców i stworzyć mapę podróży klienta, aby wiedzieć na jakie elementy na stronie reagują i jak skłaniać ich do podjęcia konkretnej akcji?
  • Gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, aby skutecznie zwiększyć bazę potencjalnych klientów? Co powoduje ucieczkę użytkowników z formularzy? Jak poprawić konwersję formularza?
  • Jak minimalizować ilość błędów użytkownika oraz kierować uwagę klientów na odpowiednie sekcje strony www?
  • Co sprawia, że interfejsy są intuicyjne oraz jakie podstawowe zasady należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu www?
  • Jak tworzyć sprzedażowe treści na smartfony, pamiętając, że większość użytkowników kupuje przez telefon?
  • Jak osiągnąć nadzwyczajne wyniki sprzedażowe, dzięki dynamicznym treściom dopasowanym do zachowania użytkowników na stronie internetowej? – porównanie skuteczności na przykładzie kampanii sprzedażowej w B2B i B2C.
Warsztaty organizowane są na platformie ZOOM – podczas ich trwania będziesz miał okazję pracować w grupie projektowej i stworzyć idealny landing page, mając na uwadze takie zagadnienia, jak:
  • Ile i jakie treści umieścić na stronie docelowej?
  • W jaki sposób umieścić formularz, który zwiększy konwersję?
  • Jak łączyć przekaz wizualny z kontentem?

Projekty będą oceniane przez Prelegenta podczas trwania warsztatów.

Unikalne cechy i korzyści naszych warsztatów:

FORMUŁA CASE STUDY

Nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które skutecznie funkcjonują w innych firmach.

100% PRAKTYCZNYCH PORAD

Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej działalności. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą ,,krok po kroku”.

NASI TRENERZY SĄ OCENIANI PRZEZ UCZESTNIKÓW

Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują najwyższy poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

Uwaga!

Szkolenie jest dostępne w 3 różnych wersjach:

  • wersja STANDARD – udział w szkoleniu na żywo
  • wersja PREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu
  • wersja SUPERPREMIUM – udział w szkoleniu na żywo + dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu + dostęp do filmu szkoleniowego „Projektowanie reklam i UX w social mediach”.

Po obejrzeniu filmu szkoleniowego „Projektowanie reklam i UX w social mediach”:

  • Nauczysz się skutecznie targetować swoje reklamy,
  • Poznasz sprawdzone techniki projektowania kreacji reklamowych,
  • Dowiesz się, jak docierać do klienta na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej,
  • Poznasz różne formaty reklamowe i dowiesz się jak dostosować je do potrzeb odbiorców,
  • Nauczysz się analizować efekty swoich działań z wykorzystaniem Audience Insights,
  • Zobaczysz, jak projektować personę dzięki czemu Twoje kampanie będą jeszcze bardziej skuteczne.
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

999 zł netto

799 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

1199 zł netto

999 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
WERSJA SUPERPREMIUM

1299 zł netto

1099 zł netto

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu,
  • filmy szkoleniowe "Projektowanie reklam i UX w social mediach"
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy