Uwaga! Sprzedaż zakończona! Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą >>
Kogo zapraszamy:
  • Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
  • Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania w mediach społecznościowych.
  • Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z social media marketingiem, dla swoich klientów.

Materiały dydaktyczne

Po szkoleniu otrzymasz pakiet wysokiej jakości materiałów dydaktycznych.

100% praktycznych porad

Podczas kursu skupimy się wyłącznie na rozwiązaniach, które można z powodzeniem stosować w swojej firmie

Profesjonalne, praktyczne, gotowe do zastosowania wskazówki

Które z powodzeniem wykorzystasz od razu w swojej firmie!

Unikalne korzyści z udziału w naszych szkoleniach:

Praktyczne warsztaty w zamkniętej grupie

Podczas warsztatów równolegle z prelegentem będziesz na bieżąco ćwiczył wszystkie omawiane zagadnienia

Nasi wykładowcy są oceniani przez uczestników

Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń

Autor kursu:
Szymon Mierzwa
Szymon Mierzwa

Specjalista Social Media, tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Właściciel agencji SocialBrand.pl. Młody mężczyzna z pasją i wizją na siebie. Instagram i Facebook to miejsca, w których spędził niezliczoną liczbę godzin, testując ich możliwości. Współpracuje z agencją Social Media Now, prowadzi pod ich marką szkolenia z Instagrama. Szkolił takie marki jak APART, CENEO.PL, DIVERSE, TVN. Tworzy swój własny wizerunek w Social Media. Jego treści przyciągają tysiące obserwatorów. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotowem – trenerem biznesowym i współautorem książek, z Brian Tracy, Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego. Wierzy, że autentyczność jest niekwestionowanym numerem jeden w Internecie.

Uwaga!
W dniu warsztatu otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności!

Program warsztatów:
Blok 1

Twój biznesowy profil na Instagramie – jak wzmocnić swoją markę, od czego zacząć?

  • Konto firmowe, a osobiste: jaka jest różnica?
  • Poznaj zalety konta firmowego na Instagramie, które ostatecznie przekonają Cię, że bez obecności na tej platformie w pełni nie wykorzystujesz potencjału kanałów social media
  • Dlaczego do prowadzenia swojego biznesowego profilu wybierasz Instagram, a nie Snapchat?
  • Czy Instagram i Facebook to idealny związek? Jak z wiedzy zdobytej przy prowadzeniu biznesowego konta na Facebooku skorzystać przy budowaniu wizerunku swojej marki na Instagramie
Blok 2

Najnowsze algorytmy na Instagramie – jak w kontekście ciągłych zmian i nowości prowadzić swój biznesowy profil na Instagramie - bio, statystki i zdjęcia

  • Co wybrać: jakość czy ilość? – ile postów dziennie dodawać
  • Jaki wpływ ma edytowanie postów już po zamieszczeniu na profilu?Czy edycja treści wpływa na obniżenie zasięgu?
  • Czy wiesz, że masz tylko kilka sekund, żeby zainteresować? Czym zajmuje się Twoja firma? Jakie masz produkty czy usługi? Jaką wartość jesteś w stanie dać Twojemu odbiorcy? I czego ciekawy jest Twój klient? - czyli jak stworzyć przyciągające BIO
  • Publikowanie postów w dobrym czasie: Aplikacja Iconosquare 
Blok 3

Jak przygotować posty, by osiągać jak największe zasięgi? Polityka #hasztagów, forma dodawanych opisów i zdjęć, konkursy

  • Jak zbudować zaangażowanie wśród swoich obserwatorów – jeden z najważniejszych wskaźników umożliwiających ocenę jakości komunikacji prowadzonej przez marki w social mediach
  • Jak przygotować post, by osiągnąć jak największy zasięg – długość opisu pod zdjęciem, istotne słowa indeksowane, które warto stosować
  • #Hashtagi, czyli darmowy sposób na targetowanie – gdzie je umieszczać: w treści posta czy w komentarzu?
  • Polityka #hasztagów - czy ilość hasztagów bezpośrednio wpływa na widoczność Twojego postu? Ile hasztagów należy dodawać?
  • Udostępnianie treści wizualnych na Instagramie – jaką formułę zdjęć wybrać i jak je opisać? Opisy do zdjęć czyli tworzenie historii
  • Jak i jakie konkursy warto organizować w Twojej branży – co się sprawdza? WARSZTAT – przygotowanie konkursu dla Twojej społeczności
Blok 4

Sprzedażowy i reklamowy potencjał Instagrama – jak reklama i aplikacje na Instagramie pomogą Ci sprzedać i zwiększyć popularność Twojej firmy i produktów

  • Zaufanie – czyli kiedy Twój fan staje się klientem? Budowanie relacji z odbiorcami – sposoby i style komunikowania się
  • Jak współpracę z influencerami przełożyć na realny zysk? 
  • Manager reklam – czyli jak stworzyć dobrą kampanię na Instagramie?Z jakich narzędzi korzysta Instagram? Czy możesz wykorzystywać te same zaawansowane narzędzia co Facebook?
  • Jak optymalizować koszty reklamy na Instagramie - najważniejsze zasady
  • Przeanalizuj swoje statystyki - nie popełniaj błędu innych marketerów! Jak zrozumieć i dostosować swoje działania marketingowe do aktualnych trendów i swoich klientów. Analizuj obecnych followersów, konkurencję i zainteresowania Twoich obserwatorów
  • Skuteczny remarketing w social mediach – czyli sprzedaż na klientach, którzy widzieli Twój produkt, ale nie zdecydowali się na zakup
  • Autentyczność – czyli pokazywanie tego co dzieje się za kulisami
Blok 5

Instagram Stories – zaangażuj w 15 sekund

  • Dlaczego warto nagrywać krótkie filmiki? Przekonaj się, co zyskasz będąc aktywnym użytkownikiem Instagram Stories
  • Jak dobrze ułożyć relację, żeby zwiększyć zasięg swojego profilu - ile relacji dziennie dodawać? Udowodnij, że stwierdzenie Instagram „nie sprzedaje” nie do końca jest prawdą
  • Nagrywanie Instagram LIVE – czego potrzebujesz? Do jakich celów najlepiej wykorzystywać tę funkcję
  • WARSZTAT - Jak tworzyć dobry content w Instagram Stories
Blok 6

Case study – analiza Twojego profilu

  • Czy wolno i czy warto wykorzystywać boty na Instagramie? Walka z botami – jak je zauważać, jak się ich wystrzegać?
  • Repost, czyli udostępnianie postów
  • Aplikacje od Instagrama – w jaki sposób nam pomagają?
  • Inne aplikacje, które pomogą Ci w tworzeniu contentu
  • Obserwacja innych kont - modelowe profile dla poszczególnych branż
  • Jak współpracować z Influencerami? Zbadaj ich, zobacz kim są, zastanów się z kim warto współpracować
Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:
  • Jak w świetle najnowszych zmian w algorytmach stosować Instagram do promocji marki, aby nie odczuć spadku skuteczności reklamowej
  • Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową i dobry content w Instagram Stories
  • Jak zbudować i zaangażować społeczność na Instagramie w świetle najnowszych zmian
  • Jakie triki wykorzystać, by zdobyć więcej wartościowych followersów, a pozbyć się botów
  • Dlaczego warto analizować statystyki Twojego profilu biznesowego i jak trafnie przeanalizować efektywność działań swoich i konkurencji na Instagramie, by przyniosło nam to wymierne korzyści biznesowe
  • Jak wejść na wyższy poziom sprzedaży dzięki podniesieniu efektywności reklam na Instagramie
  • Jak skutecznie zarządzać komunikacją wizualną analizując przykłady działań Twojej konkurencji
Jeżeli:
  • Masz już swój biznesowy profil na Instagramie, ale prowadzisz go ‘na oślep’ i potrzebujesz wyraźnych wskazówek, jakie działania podjąć
  • Chcesz poznać skuteczne triki, dzięki którym w szybki sposób dowiesz się, jaka ilość hasztagów najlepiej działa na społeczność Instagrama
  • Chcesz poznać przykłady najlepszych praktyk na Instagramie dążące do budowania spójnej komunikacji z obserwatorami

To nie może zabraknąć Cię na unikalnych na rynku profesjonalnych warsztatach dla osób zawodowo zajmujących się marketingiem i promocją:

Certyfikowane Ogólnopolskie Warsztaty

Profesjonalny profil Twojej firmy na Instagramie

w świetle najnowszych algorytmów – szybkie dostosowywanie działań do aktualnych trendów

Poznaj prelegenta
Wybierz swój bilet
Wersja STANDARD

1499 zł netto

1199 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych i analizy swojego profilu na Instagramie z prelegentem
  • Udział w specjalnej grupie dla uczestników szkolenia
  • Spis przydatnych linków
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Treść najnowszych raportów i badań dotyczących najskuteczniejszych działań w marketingu internetowym – dajemy Tobie kompleksowe narzędzia do planowania strategii marketingowej i rozwijania marki
  • 45-minutowy webinar podsumowujący szkolenie
  • Nagranie "Manager reklam dla Instagrama"
Wersja PREMIUM

1699 zł netto

1399 zł netto

  • Ta wersja zawiera:
  • Gwarancję uczestnictwa w praktycznych warsztatach prowadzonych przez doświadczonego i cenionego specjalistę
  • Możliwość konsultacji zawodowych i analizy swojego profilu na Instagramie z prelegentem
  • Udział w specjalnej grupie dla uczestników szkolenia
  • Spis przydatnych linków
  • Drukowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach
  • Prezentację szkoleniową w wersji elektronicznej
  • Treść najnowszych raportów i badań dotyczących najskuteczniejszych działań w marketingu internetowym – dajemy Tobie kompleksowe narzędzia do planowania strategii marketingowej i rozwijania marki
  • 45-minutowy webinar podsumowujący szkolenie
  • Nagranie "Manager reklam dla Instagrama"
Wybierz swoją wersję!
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy