Uwaga! Trwa sprzedaż! Sprawdź szczegóły >>

Organizator:

  Online Marketing Magazyn  Nowa Sprzedaż

 

Warsztaty online live

Najlepsze Strategie Online w Marketingu 3.0

Kompletny marketing mix na 2025 rok

Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski – Redaktor Prowadzący Magazynu Online Marketing & trener i konsultant

Jak stworzyć nowoczesny i skuteczny plan działań marketingowych, bazując na modelach RACE i SOSTAC, automatyzacji, programmatic oraz wirtualnej rzeczywistości?

Przekuj te narzędzia w konkretne wyniki sprzedażowe i wizerunkowe już w 2025 roku!

Dlaczego te warsztaty są absolutnym "must-have" dla każdego marketera?
  • Najbardziej aktualne informacje i sprawdzone strategie
    W 2025 roku staniesz przed koniecznością adaptacji do zupełnie nowych wyzwań i narzędzi. Na warsztatach pokażemy Ci tylko te działania, które rzeczywiście przynoszą efekty – wszystko oparte na danych i trendach z ostatnich miesięcy.
  • Dostęp do wiedzy najlepszych ekspertów branży
    Czerpiemy wiedzę od najlepszych praktyków online marketingu w Polsce, którzy codziennie realizują udane kampanie digitalowe. Współpracują z nami liderzy, którzy z sukcesami wdrażają innowacje i dyktują trendy, a także tworzą Radę Programową Magazynu Online Marketing.
  • 100% fokus na działania generujące wyniki
    Skupiamy się wyłącznie na tych narzędziach i kanałach, które bezpośrednio przekładają się na sprzedaż i widocznie wpływają na wizerunek marki, a ich efekty można zmierzyć.
Podczas warsztatów, dzięki konkretnym przykładom:
  • Dowiesz się, jakie kanały, narzędzia i formy promocji będą dominować w 2025 roku i jak wdrożyć je w Twoją strategię, aby pozostać o krok przed konkurencją,
  • Nauczysz się, jak planować kampanie digital w modelach RACE i SOSTAC, które pozwolą Ci efektywnie zdobywać leady i klientów przy optymalnych nakładach finansowych,
  • Zgłębisz sztuczną inteligencję i jej zastosowanie w sprzedaży online, pokazując, jak automatyzacja i personalizacja napędzają wyniki sprzedażowe w 2025 roku,
  • Dowiesz się, jak tworzyć hiperpersonalizowane kampanie programatyczne, które wyświetlają reklamy tylko potencjalnym klientom, zwiększając tym samym efektywność wydatków reklamowych,
  • Odkryjesz, jak wykorzystać retail media, by napędzać sprzedaż, korzystając z wciąż rozwijającego się potencjału danych o klientach,
  • Dowiesz się, jak AI (sztuczna inteligencja) i ALGORYTMY są wykorzystywane w strategiach marketingowych i jak wpływają na tradycyjne role marketera i media plannera.
Warsztaty są dla Ciebie, jeżeli:
  • odpowiadasz za marketing lub sprzedaż i zależy Ci na zwiększeniu obrotu z kanału online lub wzroście rozpoznawalności marki,
  • chcesz zbudować strategię marketingową, która będzie zgodna z obecnymi trendami i przyczyni się zarówno do wzrostu sprzedaży, jak i do stworzenia długofalowej relacji z klientem,
  • chcesz nauczyć się dobierać najbardziej skuteczne działania marketingowe i narzędzia, by nie marnować zasobów finansowych i czasu poświęconego na ich przygotowanie,
  • chcesz poznać nowoczesne triki promocyjne, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję i skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie w 2025 roku,
  • chcesz wiedzieć na jakie trendy w 2025 roku zwrócić w szczególności uwagę, żeby podejmować trafne decyzje marketingowe i inwestować w te działania, które przełożą się na sprzedaż.


Poznaj sprawdzone wskazówki i case’y dla e-marketerów, których nie znajdziesz nigdzie indziej!

Na podstawie wniosków zebranych z setek kampanii online’owych nadzorowanych przez ekspertów Magazynu Online Marketing w 2024 roku!

Program warsztatów online
MODUŁ I

Planowanie kampanii zintegrowanych w oparciu o różne kanały online – jak wykorzystać różne kanały sprzedaży i mierzyć skuteczność?

  • Nowość! Idealny marketing mix w lejku sprzedażowym na 2025 rok – jak planować kampanie digital w modelu RACE i SOSTAC? Przykłady dla małych, średnich i dużych.
  • Na co warto postawić w najbliższych miesiącach w związku z wciąż dynamicznie rozwijającą się technologią w online marketingu? Które narzędzia przestają być skuteczne? Jak wykorzystać w praktyce MarTech (Marketing Technology) i połączyć ze sobą marketing, technologię oraz zarządzanie?
  • Jak optymalizować koszty kampanii w nadchodzącym 2025 roku oraz jak osiągać lepsze wyniki przy niższych kosztach?
MODUŁ II

Kampanie w social mediach w 2025 roku

  • Jak wybrać odpowiedni kanał promocji w social mediach – Facebook vs Instagram vs TikTok, a w przypadku B2B – LinkedIn czy Facebook?
  • Nowe możliwości reklamowe na Facebooku – precyzyjne targetowanie i custom audience. ALGORYTM AUDIENCE+ VS RĘCZNIE DEFINIOWANE KAMPANIE.
  • Posty od influencerów zyskują średnio 8x większe zaangażowanie niż treści tworzone przez markę! Jak tworzyć kampanie z blogerami i influencerami – jak wybierać, jak współpracować, skuteczne formy aktywności, które przekładają się na sprzedaż lub wizerunek, dostępne platformy do identyfikacji influencerów?
MODUŁ III

Nowoczesny e-mail marketing i marketing automation

  • Automatyzacja e-mail/marketing – jak tworzyć wiadomości w oparciu o triggery?
  • Jak planować i tworzyć kreacje pod mobile, gdy niemal co druga wiadomość otwierana jest na smartfonach?
  • Jak planować aktywność mailingową – kiedy, ile i jak często? Wnioski poparte analityką najświeższych danych z drugiej połowy 2024 roku!
  • Dynamiczny content i personalizacja – jak tworzyć klikalne formaty?
MODUŁ IV

Mobile marketing na 2025 rok

  • Optymalizacja strony www pod mobile – Responsive Web Design vs aplikacje natywne i Progressive Web Aplication – co to znaczy i jak je wdrożyć?
  • Aplikacje mobilne jako element brandingowy i sprzedażowy – jak wypromować mobilną aplikację dzięki ASO?
  • Mobilna reklama w Internecie – formaty i przykłady kreacji, które angażują
MODUŁ V

Programmatic – jak zmienia się sposób planowania i emisji reklamy display i wideo?

  • Nowość! Reklama w modelu programatycznym – jak tworzyć skuteczne kampanie z uwzględnieniem brand safety, viewability i attention?
  • Aukcja czy cena stała – RTB vs Private Deal – kluczowe różnice, cechy i zastosowanie w planowaniu kampanii.
  • DMP w praktyce - jakie dane wykorzystywać i w jaki sposób, by docierać tylko do właściwych odbiorców z Twojego targetu?
MODUŁ VI

Content marketing , branded content vs shoppable content

  • Jak tworzyć content, który zachwyca i sprzedaje? – przegląd formatów i case studies
  • Czym różni się format od typu treści i kanału dystrybucji?
  • Jak promować i dystrybuować content w 2025 roku?
  • Strategia content marketing krok po kroku – od celów do efektów
MODUŁ VII

Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby z sukcesem wykorzystać je sprzedażowo i promocyjnie?

  • Ewolucja od single przez multi do omnichannel – od D2C do marketplace
  • Nowość! AI – jak algorytmy przejmują tradycyjne role marketera i media plannera?
  • Nowość! Web 3.0 VS WEB 2.0 – jak zacząć? Przykłady działań firm W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI
  • Jak identyfikować trendy na rynku mediowym i reklamowym, aby nie przegapić zjawisk istotnych dla Twojej firmy?
Prelegent
Artur Maciorowski
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Koszt uczestnictwa
WERSJA STANDARD

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
WERSJA PREMIUM

Ta wersja zawiera:

  • gwarancję uczestnictwa w praktycznym szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego i cenionego specjalistę,
  • certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu,
  • dostęp do nagrania szkolenia przez 14 dni po zakończeniu.
Wybierz swoją wersję
 

Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy