• Jak w XXI wieku wzmacniać motywację ucznia i kształtować umiejętności funkcjonalnego używania języka wobec szybko rosnących oczekiwań dzieci i rodziców
• W jaki sposób przełamywać u uczniów bariery mówienia, gdy nie mają oni problemów z opanowaniem innych umiejętności językowych
• Jak "uczy się" mózg współczesnego dziecka i jak wykorzystywać jego pełen potencjał przez jednoczesne angażowanie obu półkul mózgowych równocześnie – przykłady praktycznych mnemotechnik i innych rozwiązań wspierających nieszablonowe myślenie na lekcjach j. angielskiego
• Jak pracować na przekonaniach uczniów – jak przezwyciężyć zniechęcenie, uprzedzenia i negatywne przekonania podopiecznych dotyczące nauki języka obcego – praktyczne sposoby na angażującą komunikację i konkretną informację zwrotną
• Jak w XXI wieku wzmacniać motywację ucznia i kształtować umiejętności funkcjonalnego używania języka wobec szybko rosnących oczekiwań dzieci i rodziców
• W jaki sposób przełamywać u uczniów bariery mówienia, gdy nie mają oni problemów z opanowaniem innych umiejętności językowych
• Jak "uczy się" mózg współczesnego dziecka i jak wykorzystywać jego pełen potencjał przez jednoczesne angażowanie obu półkul mózgowych równocześnie – przykłady praktycznych mnemotechnik i innych rozwiązań wspierających nieszablonowe myślenie na lekcjach j. angielskiego
• Jak pracować na przekonaniach uczniów – jak przezwyciężyć zniechęcenie, uprzedzenia i negatywne przekonania podopiecznych dotyczące nauki języka obcego – praktyczne sposoby na angażującą komunikację i konkretną informację zwrotną
Wicedyrektor John Dewey School - niepublicznej szkoły polsko-angielskiej. Swoje bogate doświadczenie zdobywała w Wielkiej Brytanii pracując m.in. w prestiżowym gimnazjum London Harrow School. Wieloletnią praktykę pracy z dziećmi oraz młodzieżą wykorzystała tworząc lokalny Program For Alle, mający na celu wspieranie placówek szkolnych oraz prowadzenie nadzoru metodycznego nad kadrą nauczycielską współpracując z wielkopolskimi ODN'ami. Za swoje zasługi została nominowana jako najmłodszy Centre Manager w historii British Council Poland. W grudniu 2015 otrzymała wyróżnienie brytyjskiego inspektoratu Cambridge English za perfekcyjny nadzór i zarządzanie instytucją spełniając wszelkie wymogi imiędzynarodowe.
Przygotujesz kompleksowy plan nauczania języka angielskiego na kolejne 7 miesięcy pracy dydaktycznej
Bez problemu zaplanujesz etapy przygotowania uczniów do zupełnie nowego egzaminu, na którym uczniowie muszą poradzić sobie nie tylko z zadaniami zamkniętymi, ale również zadaniami otwartymi sprawdzającymi rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych, znajomość funkcji językowych, gramatyki i słownictwa.
Dokonasz efektywnej diagnozy przedmiotowej
Zbadasz osiągnięcia uczniów i poziom opanowania wiedzy i umiejętności niezbędnych do zdobycia jak najwyższego wyniku na egzaminie – wyposażymy Cię w konkretne wskazówki pozwalające na bieżąco dopasować techniki egzaminacyjne do wymagań podstawy programowej.
Pod okiem prowadzącego uczestnicy warsztatów opracują schemat lekcji języka angielskiego opartej o przykładowe zadania egzaminacyjne oraz nowoczesne metody prowadzenia zajęć – w praktyce pokażemy, w jaki sposób integrować formalne wytyczne z innowacyjnym podejściem dydaktycznym!
• czytanie: artykułów po angielsku, anglojęzycznych blogów, etykiet produktów, książek, magazynów
• pisanie: postów na bloga po angielsku, postów na portal Facebook, SMS-ów po angielsku, notatek codziennych, listy zakupów oraz dialogów na Messengerze
• słuchanie: podcastów, radia angielskiego online typu BBC lub CNN, piosenek
Otrzymasz gotowe zadania i ćwiczenia do wykorzystania na lekcjach
Wyposażymy Cię w przetestowane pomysły na ciekawe zajęcia, które sprawdzą się w pracy z klasą zróżnicowaną pod względem umiejętności językowych.
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!